Özel Bölüm

93 32 44
                                    

Medya:Bahar Ceyran Gülsoy un elbisesi

Ben değil bu sefer bölüm konuşsun
🍷🍷🍷

(Yazarın anlatımıyla)
~Üç yıl önce~
Bazı suçların lüzumsuz sebepleri ve acımasız sahipleri vardı. Lakin sebepsiz acılar mı yakardı yüreği yoksa saçma sebepler mi muamma...

"Bu geceki yemekte işini bitireceğiz" diye konuştu bir adam.

"Şarabın içine koyarsak fark edilmez bu zehir bence" diye bir öneride bulundu bir diğeri.

"Bence de en mantıklısı bu herkes bunu kalp krizi sanacak test yapılsa bile görülebileceğini sanmıyorum" diye onayladı onu başka bir adam.

"Aris Gümüşer, yirmi üç yaşında Gümüşer holdingin ve Tamir Gümüşerin kirli işlerinin varisi... Tamir Gümüşerin çok küçük yaşlarda Arise adam öldürtmeye başladığını duymuştum. " dedi ilk konuşsan kişi sesinden bile yayılan buram buram bir nefretle.

"Birde adamlara yaptıkları işkenceleri Arisinde üzerinde deniyormuş hangisinin daha iyi işkence ettiğini öğrenmesi için" diye ekledi zehir tavsiyesini veren kişi.

"Tamir Gümüşer gibi bir adamın torunuda yaşamamalı. O dedesinin bir kopyası olabilecek nitelikte ayrıca uygun kan ve izi taşıyan tek kişi." dedi nefreti biraz bile eksilmeyen o adam. "Zaten bugün bu yemekte işini bitireceğiz"

Adamlar yapılacak suikastın planını kurarken birinin onları dinlediğini bilmiyorlardı.

Bahar Ceyran Gülsoy

Savunma bakanının yiğeni özel şekilde eğitilmiş bir devlet ajanı...

Son bir yıldır işi bir adamı korumak olan bir devlet ajanı...

Tıpkı bir gölge gibi Aris Gümüşerin önünde, arkasında, yanında olan ve şimdiye kadar bir çok suikast girişimini engelleyen başarılı bir ajan...

"Demek zehir öyle mi?" diye kendi kendine fısıldadı Ceyran.

Eğer koruduğu adam bu akşam yemeğinde olacaksa kendisinin eksik olması olmazdı.

Tıpkı bir ruh gibi hızlı ve bir o kadarda sessiz ve çevik hareketlerle evden çıktı Ceyran.

Evin arkasında ağaçların arasında sakladığı arabasına bindi ve gece gerçekleşecek yemeğe hazırlanmak için eve doğru sürdü.

🖤🖤🖤

Üstünde siyah uzun kollu ve diz üstü bir elbise vardı. Saçlarında siyah bir peruk yüzünde plastik makyaj... Bu gece adı Kader Kormandı.

Siyahtı, matem içindeydi, Bahar değildi Blackti, acıydı ama gerçekti.

Her şeyini gizlemişti yine ama gözlerini gizlememişti. Gizlemezdi, Baharla olan tek köprüsüydü ela gözleri..

Annesinin Baharı değildi artık, ela gözleri ona annesini hatırlatıyordu çoğu zaman.

Düşünce harbinin içinde daha fazla oyalanmadan o yemeğe gitmeliydi. Tam bu sırada telefonuna beklediği mesaj geldi.

Emir:Aşağıdayım sevgili karıcığım bekliyorum ;)

Ceyran bu mesaja göz devirerek aşağıya indi.

"Bu kimlikte de ayrı güzelsin Bahar Ceyran Gülsoy, görev için bile olsa partneriniz olmak çok güzel bir şey" dedi Emir ve yüzüne şu meşhur tavlama sanatını konuştururken takındığı ifadeyi takındı.

Ceyran güldü. "Emir kuzenim olmasan seni bir güzel döverdim de dayıma dua et."

Emir ellerini açıp dua etmeye başladı.  Ceyran ise ona garip bir yaratık görmüş gibi bakıyordu.

Dakikalar süren atışmalarından sonra yemeğin düzenleneceği mekana varmışlardı.

Arabadan inip anahtarı valeye verdikten sonra tek bir engel kalmıştı içeri girebilmek için... Güvenliğin yanına gelip sahte davetiyelerini gösterdikten sonra birkaç aramadan geçip sonunda mekâna giriş yapmışlardı.

İkiside çok rahattı. Eğitimlilerdi ve şüphe çekmediklerine eminlerdi.

Sonuçta onlar Black Angel ve Demirdi.

Yemekte ilk sohbet edilmiş daha sonra yemek faslına geçilmişti.

Ceyran ve Emir organizasyonun düzenlendiği masanın çaprazında ki masada oturmuş sözde evlilik yıldönümlerini kutlarken gizlice masayı gözetliyorlardı.

Aradan geçen bir saat boyunca her şey olurundaydı. Yemekler yenmiş ve sohbetler edilmişti.

Sonunda gecenin beklenen anı gelmişti; kırmızı şarap kadehi kaldırmak.

Garsonların ellerindeki gümüşi tepsilerin üzerinde, kendi kristal hapislerinin esareti altında kalmış kırmızı şaraplar dalgalanıyordu.

Tek tek zarif bir şekilde konuklara dağıtılan şarap kadehleri azaldıkça Ceyran yaptığı planı zihninde tekrar tekrar  döndürüyordu.

_Bütün misafirlere ikram edilen şarap en son organizasyon sahibine ikram edilir çünkü bu bir görgü kuralıdır_

Ceyran gelen son kadehi görünce sanki lavaboya giderken yanlışlıkla garsonla çarpışmış gibi yapmış ve zehirli şarabın dökülmesini sağlamıştı. Sonrada nezaketen kendi masasında açtırdıkları şaraptan ikram etmişti Arise.

Gümüşer organizasyonunda bir kadehten fazla şarap içmek görgüsüzlük olarak kabul edilirdi ve Ceyran bunu çok iyi biliyordu.

Ceylan gözlü kız Deniz gözlü çocuğu bir kere daha ölümden kurtarmıştı fakat Deniz gözlü çocuk ceylan gözlü kızı bir kere daha farketmemişti...
🍷🍷🍷

Bir insan kendi yazdığı karaktere hayran olur mu?
Ben oluyorumm

Bu Ceyran beni öldürecek😍

Sizi fazla merakta bırakamadım birde benim için özel olan birisi benden çok istedi

Bu bölüm sana gelsin mi gün doğumum?

Şimdiye kadarki en içime sinen bölüm oldu.

Bölüm hakkında yorumlarınızı buraya alalım 👉

Bir sonraki bölümde görüşürüz canlarımm 🍷

🌻

Sonsuz Bahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin