Kırmızı Boyalı Bedenler

55 22 41
                                    

O kadar vicdansız bir yazar olmadığımdan erken geldim canlarımm 💋

En son bölümki sondan sonra nasılsınız?

Bu bölüm efsane oldu!

Umarım beğenirsiniz 🍷

Yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar 💋

🍷🍷🍷
Ceyrandan 🍷
Onunla gurur duyuyordum. Hem nazik hem başarılı bir adamdı benim nişanlım.

Konuşması, hitap şekli gerçekten insanı etkiliyordu. Ayrıca bütün başarının kendisinin olmadığını biliyor ve emeği geçen kişilerin emeklerinin karşılığını muhakkak veriyordu.

O gerçekten aşık olunasıydı

Böyle durup aşık aşık ona bakmak ne kadar keyifli olsa da görev başındaydım. Fakat ona biraz moral vermekten bir zarar gelmezdi.

Siyah peruğumu düzelttim ve zarif bir şekilde masasına doğru ilerleyen Arise yöneldim ve omuzuna çarptım.

Bana şaşkınlıkla bakmaya başladı. Kim olduğumu sorguluyor gibiydi, büründüğüm görünüş gerçekten başarılı olmalıydı.

Her zerreme aşık olan adam bile tanıyamamıştı beni!

Bir süre beni inceledi ve sonunda gözleri gözlerimi buldu. Yüzündeki ifade birden değişti. Gözleri mutlulukla parladı.

Ona göz kırpıp gülümsedim o da tatlı bir tebessümle karşılık verdi bana.

Daha fazla durmadan arkamı döndüm. Onu ve kutlamada olan insanları koruyabileceğim en uygun yere ilerlerken yanımdan bir adam geçti.

Bu adam kutlama başladığından beri hareketlerini şüpheli bulduğum o adamdı.

İçimdeki bu garip dürtü ile gözlerimi adama çevirdim.

Arisin masasına doğru ilerliyordu ve sağ elini beline yakın tutuyordu. Şey gibi...

Her an saldırıya geçebilecek gibi!

Elim kulağımdaki kulaklığa doğru gitti ve soğukkanlı ama hızlı bir şekilde konuşmaya başladım.

"Zifir ve Alev görüş alanımda şüpheli davranışlarda bulunan biri var en fazla beş dakikamız var mekandaki herkesi güvenliğinden siz sorumlusunuz. Alev babamı mekandan çıkar hemen. Gümüş ortaya çıkabilecek herhangi bir yangın veya patlama için önlem al. Demir yaralı veya ölü ihtimaline karşı sağlık ve güvenlik ekiplerinin buraya sevk edilmesini sağla zaman kısıtlı ben harekete geçiyorum. Sniper ve Kor beni koruyun, tek kişi değiller."

Bunları söyledikten sonra ayağımdaki yeşil topukluları çıkardım.

Tam bu anda şüpheli kişi belinde silahı çıkardı. Bunu gören bir davetli çığlık attı. Sesle birlikte Arisinde bakışları silahlı adama döndü.

Tam bu anda anladım asıl hedef Aristi!

Hızlı bir şekilde oraya yöneldim ve tetiğe basmadan saliseler önce namlusunu nişanlıma doğrulttuğu silaha tekme atıp kurşunu boşa sıkması sağladım.

Adam daha ne olduğunu anlayamadan bileğini büktüm ve elindeki silahı ondan alıp en uzak köşeye savurdum. O sırada buraya doğru yaklaşan Kor'a Fransızca bir komut verdim

"Emmenez M. Aris dans un endroit sûr !(Aris beyi güvenli bir yere alın!)"

Kor ikiletmeden verdiğim komutu yerine getirmek için Arise yaklaştı. Fakat tam bu anda nefes boşluğuma aldığım sert bir yumrukla kısıkça inledim.

Sonsuz Bahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin