Azgın Mart Kedileri

68 30 37
                                    

Ben geldim canlarımm

Bu bölüm benim için güzel bir yerde bulunuyor.

Fazla konuşmayayım bölüme gidelim

İyi okumalar

💋💋💋
Ceyrandan🍷
Elimde bir buz torbası kucağımda yatan bir beden ve karşımda bulunan güzel deniz gözler...

Arisin  yaralarını halletmiş ama halledene kadar ona bunu yapan kişiye binbir ölüm senaryosu düşünmüştüm.

Kimse benim koruduğum bu dışı sert ama ruhu hâlâ çocuk adama işkence edemez kanını akıtamazdı.

Birde şey vardı. Şu anda kucağımda bulunan ve beline buz tuttuğum bahtsız bedevi kuzenim.

Daha açık konuşmak gerekirse benim gazabıma uğrayan savunma bakanının oğlu aynı zamanda benimde biricik kuzenim Emir Alyaz daha deminden beri kucağımda koca karılar gibi sızlanıyordu.

Ve sakın yanlış anlamayın ama Aris kucağımda yatan Emire ters ters bakıyordu.

Kıskanıyor diyeceğim de kıskanacak bir şey yok ki hem beni neden kıskansın ki?

Ben bunları düşünürken sessizliği onun kulağa çok hoş gelen sesi bozdu.

Acaba şarkı söylese nasıl hissederdim?

"Biri bana olayı artık anlatabilir mi? Az önce asistanım kendinin bilmem kaç katı bir adamı yere serdi ve beni kurtardı. KISACA BİRİ AÇIKLAMA YAPSIN YOKSA BEN CİDDEN ÇILDIRACAĞIM!"

Arisin bu anlık yükselmelerine Emirde bende hiç şaşırmamıştık. Aksine geç bile kaldığını düşünüyordum. Bir sinir hastası olarak çok bile sabırlıydı.

"Tamam açıklıyorum. Ben Bahar Ceyran Gülsoy özel eğitimli bir devlet ajanıyım. Görevim seni korumak bu yüzden şirkette çalışmaya başladım fakat senin asistanın olmak planımda yoktu o kendiliğinden gelişti. Amacım hayatına dahil olmak veya müdahale etmek değil ben sadece seni koruyorum uzaktan."

Benim bu kısa ama yeterli açıklamama verdiği cevap ise;

"Neden uzaktan?" oldu.

"Ne?" dedim şaşkınlıkla.

"Dahil olabilirsin hatta dahil ol ceylan gözlü kız"

Bu ne diyor. Allahım sana geliyorum sanırım. Adam resmen uçuyor. Ay yanaklarım çok sıcak geliyor. Kesin kıpkırmızı oldum.

Ben bunları düşünürken Emirin kucağıma uzanmış olduğundan boğuk çıkan sesi geldi kulağımıza.

"Hop ne oluyor lan size Mart kedileri kendinize gelin siz böyle karşımda flörtleşince size nikah kıyasım geliyor."

Ben Emirin bu sözleriyle daha da utanırken Arisin -bağırmak hafif kalır- resmen kükremesiyle ikimizde yerimizden sıçradık.

Bu ikisi bir gün cidden elimde kalacak, hayırlısı.

"SENDE KALK KIZIN DİZİNDEN YAVŞAK SEN KİMSİN?!

"Yavşak falan ayıp oluyor ama doğru size göre ayıp yatakta"

Bu kadarı cidden fazlaydı. Elimdeki buzu beline daha çok bastırmamla Emirin kısık bir şekilde inlemesi bir oldu.

"Bu da benim kuzenim Emir" dedim çünkü Aris az sonra Emirin üzerine atlayacakmış gibi bakıyordu.

Aris sadece başını salladı. Hâlâ sinirliydi. Emiri kucağımdan atıp ayağa kalktım ve mutfağa yöneldim.

Bir-iki kadeh şarap hepimize iyi gelirdi. Dolaptan yeni bir şişe çıkardım. Fakat kadehler biraz yukarıdaydı neden mi? Çünkü Emir beyin evindeydik ve kendileri bir seksen sekiz boyundaydılar.

Ben kadehleri almak için uğraşırken arkamda bir sıcaklık hissettim. Birde onun parfümünü...

Hayır tabiki bu klişeyi yaşamayacaktık bizim hayatımıza tersti...

"Biraz geriye çekil ve sadece izle Aris"

Birkaç saniye duraklamadan sonra arkamdaki sıcaklık uzaklaştı.

Evet şimdi biraz şaşırtalım Aris beyi :)

Elimi tezgaha yaslayıp kendimi yukarı çektim ve bir elimi çektim. Tezgahta ayaklarım havada tek elimin üzerinde duruyordum. Elimi uzatım üç kadeh aldım.

Onları tezgahın bir köşesine koydum ve kendimi tekrar yere attım. Göreceğim ifadenin zevkiyle Arise döndüm.

Fakat göremek istediğim bir çift koyu mavi göz değildi. Birde hızlı hızlı nefes alıyordu.

Yanlışlıkla adamı azdırdım sanırım da ben bir şey yapmamıştım ki, neden azdı bu adam?

Ben bunları düşünürken kendimi tezgaha yaslı bir şekilde buldum. Ariste dibime girmişti. Hiçte demiyor bu kadınla yeni tanıştım böyle davranmak çok yanlış diye...

Hem bu ne ara benden hoşlanmaya başladı.

Boynumda sıcak dudaklarını hissediyorumdum burası biraz sıcak mı oldu ne?

Belimde hissettiğim sıcak avuçlarıyla bende ipler koptu geçmiş olsun.

Arisi iterek üzerimdeki tişörtü çıkardım ve Arisin önünde sporcu atletimle kaldım.
Bana imayla sırıttı. Sonra yanıma yaklaştı ve dudaklarını kulağımın yanına getirip fısıldadı.

"Soyunacaksan yatağa geçelim yavrum"

Ay bana bir şeyler oluyor duvarlar üstüme üstüme geliyor.
Sahiden bana ne oluyor hani bu adamı sevmiyordum. Salak gibi adamın cazibesine kapıldım.

Şimdi diyeceksiniz benim görevim onu korumak onunla birlikte olamam.

Ben öyle düşünmüyorum çünkü o da insan ve görev görev zamanı olur. Kısaca görevimin onunla aramda bir engel oluşturacağını düşünmüyordum.

Neyim ben her şeyi gurura bağlayan Wattpad kızı mı?

Öyle düşünenler yanılıyor gelin tekrar tanışalım.
Ben Bahar Ceyran Gülsoy, alışılmışın dışında bir kız. Gururunda sevgininde sınırlarının neler olduğunu bilen bir kız ve en önemlisi bir kadın.

Güçlü bir kadın
Aynı sizin gibi
Yaşadığın en kötü şeylerden sonra bile şimdi buradaysan güçlüsün. Ağlamak bir güç göstergesidir. Çünkü göz yaşları özeldir. Onları gerçekten değen şeyler için akıtmak benim için en büyük erdemdir.

     Şimdi sormak istiyorum siz bu değerli yaşlarınızı değen şeyler için mi akıtıyorsunuz?
🍷🍷🍷

Yine bir şaraplar🍷

Bu kurgu çok farklı bir şey oldu.

Ceyran zaten çok farklı bir kız onunla gurur duyuyorum.

Bu arada kızım çok haklı kimse bu özel yaşları hakketmeyen birine ve bir şeye akıtmamalı bu yüzden gülümseyin :)

Güç senin yaşlarında umut ise o yaşların kapısı gözlerde

Gözlerinizden umut ve mutluluk ışıltıları eksik olmasın.

Kendinize çok iyi bakın canlarımmm❤️

Bu arada kitap için bulunan Instagram hesabı:sonsuz_bahar19

Çok yetenekli bir arkadaşım editleri yapıyor.

Onada buradan teşekkür etmek istiyorum

TEŞEKKÜR EDERİM GÜN DOĞUMUMMM 🍷💋

Bir sonraki bölümde görüşürüz canlarımm 🍷

Sonsuz Bahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin