Sürpriz yine anlamlı bir gün yine ben canlarım❤️
10 Kasım Atamızın ölüm günü hepimizin izinden gideceği ve doğru yola gideceği bir gün olsun
Huzurla yat atam cumhuriyet bizimle güvende 🥺
Uzun bir bölümle geldim telafi olsun diye iyi okumalar 💋
💋💋💋
1 hafta sonra
~Yazarın anlatımıyla~
Ceyran elindeki dosyayı inceliyordu. Yeni bir görev almıştı.Arada böyle görevler almak ona iyi geliyordu. Tamam Arisi korumak da onun göreviydi ama Ceyran için bir görev olmayı geçeli uzun zaman olmuştu.
Sevmişti onu, aşık olmuştu ve bu ona iyi hissettiriyordu. Aris, Ceyrana çok değer veriyordu. Canından bile çok seviyordu bu saf kalpli kadını.
İkiside yaralıydı, ikisi de değişmek zorunda kalmıştı fakat birlikteyken hiç değişmemiş gibi hissediyorlardı.
Onlar kırık bir camın iki keskin parçasıydı.
Ceyran dosyayı incelemeyi bitirip yerinden kalktı. Görev onun gibi biri için çok kolaydı.
Kaçak madde ticareti vardı, buradan başka bir ülkeye.
O bu işin başındaki kişiyi bulup Narkotik şube müdürlüğüne teslim edecekti.
Göreve başlamasına birkaç saat kalmıştı ve onun içindeki tek duygu özlemdi.
Arisi özlemişti bir anda, göreve çok zaman olduğundan buluşabilirlerdi aslında...
Eline telefonu alıp Arisi aradı. Onu Başımın mavi belası olarak kaydetmişti.
Aris elindeki kahveye bakıp ceylan gözlü meleğini düşünüyordu tam bu sırada masadaki telefonu çalmaya başladı.
Arayan kişiye baktığında ekranımda kırmızı bir kalp ve şarap vardı.
Meleği arıyordu.
Aris için Ceyranı anlatmaya yetecek kelime yoktu bu yüzden onu böyle kaydetmişti.
Hemen telefonu alıp açtı.
"Meleğim" diye söze girdi Aris.
Ceyran bu sözü duyunca garipsedi. Hâlâ alışamamıştı Arisin sevgi dolu kelimelerine...
"Şey Aris müsait misin?"
"Sana her zaman müsaitim bebeğim." diye cevapladı Aris.
Ceyran utanmıştı. Bu adamın bu kadar çapkın olduğunu bilmiyordu Ceyran. Onu korurken gayet ciddi ve soğuk görünüyordu.
Nasıl bilibilirdi bu kadar romantik ve çapkın olduğunu?
"Seni özledim buluşalım" diye tek nefeste konuştu Ceyran.
Aris bu ani teklife heyecanlanmış ve sevinmişti.
Her saniye özlüyordu çiçek kokulusunu."Olur bebeğim nerede buluşalım?" diye hiç düşünmeden cevabı yapıştırdı.
Ceyran onun bu haline güldü ve sonra ona yakın bir kafenin adresini verdi. Arisle bir süre sonra daha konuştuktan sonra telefonu kapatıp hazırlanmak için odasına çıktı.
***
Aris heyecanla ceylan gözlü meleğini bekliyordu. Telefonu kapattığı gibi Ceyranın söylediği kafeye gelmişti. Gözleri her kapı sesi duyduğunda kızıl saçlı ajanını arıyordu.Onun ajanı, bu düşünce bile yetiyordu Arisi heyecenlandırmaya. Gurur duyuyordu Ceyranla.
Onun meleği çok güçlü ve zeki bir kadındı.Onun Baharı sonsuz olduğu kadar özeldi de, içindeki yaraları rahatlatmak için esen tatlı bir meltemdi bu melek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Bahar
Romance~Aysız gecenin yarısı solmuş günebakanlarıydık, güçlüydük ama yaralıydık~ Kırmızıdan kahveye dönen yapraklar gibiydik. Aynı onlar gibi yavaşça güçsüzleştik, birinin tek bir dokunuşu ile toz olduk. Geçen zaman bize daha soğuk daha zor daha yalnız bir...