Rüya Gibi Gerçekler

91 32 22
                                    

Aksiyon sevdiğinizi biliyorum ama aksiyona geçmek için olayların belli bir zemin üzerine kurulu olması gerekiyor fakat yakında aksiyon bölümleride gelecek.

Bu aralar hep Ceyranın anlatımı ile bölüm geliyor birkaç bölüm böyle olacak çünkü bu kurgu çok yönlü bir kurgu iki ayrı hayat ve iki ayrı bakış açısı...

Çok uzattım bölüme geçelimm
🌹🌹🌹
Ceyrandan🍷
Hayat beklenmedik hediyelerle yürüdüğümüz yolda yepyeni virajlar oluşturur. Hatta öyle bir değiştirirki hedefinizi yürüdüğünüz yollardan bilmeden tekrar yürür ve duyguların dengesiz bataklığına gömülüveririz.

Bana bir görev verilmişti bundan beş yıl önce sessiz sedasız koru onu denmişti bana. Hayatının her saniyesinde bulun tıpkı bir hafaza meleği gibi...

Siyah bir gölge gibi duygusuz ol ve hafaza meleği misali koru onu...

Black Angel, gölgenin siyahlığı ve bir meleğin koruyuculuğuyla harmanlanmış o ad

Derin bir nefes alıp bana şaşkınlığın o yoğun hissiyle küçülmüş ve belirginleşmiş yeşil hareleriyle bakan Emire yönelttim bakışlarımı.

"Nasıl yani yaklaşık beş yıldır gölgesinden bile yakın olduğun adamın asistanı mı oldun?"diye dördüncü defa tekrarladı aynı soruyu.

Bu kadar şaşırmasını garip bulmuyordum bende hâlâ şaşkındım bu habere zaten sırf anlatıp birazda rahatlayabilmek için sabahın altısında Emirin yanına gelmiştim.

"İnan bende çok şaşırdım Emir, bazen gözlerimin içine çok anlamlı bakıyor elim ayağım birbirine giriyor"dedim yine o mavi bakışları gözlerimin önüne gelmişti.

"İhaleyi kutladığımız gün adamın koynuna girdin resmen ondandır"dedi suçsuzmuşçasına yangına resmen körükle dalarak.

"O öpücük hesapta yoktu eğer bana çarpmasaydın" diyip kaşlarımı çattım.

Evet o gün bana çarpan garson Emirdi. Hatırladıkça utanıyordum hâlâ neyse ki aldığım ajanlık eğitiminde oyunculuğumu bayağı bir geliştirmiştim.

Arisin gülümsemesini ilk defa bu kadar yakından görmüştüm. Uzaktan görmekten çok farklı bir şeydi. Daha yoğun bir his dalgasıyla sarsılmış, parfümünün notalarıyla yüreğime yepyeni bir beste yazdırmıştım.

Aris Dem Gümüşer, koruduğum adam, gözleri deniz gibi maviye çalan deniz gözlü adam...

Onun yaşadığı hiçbir şeyde suçu yoktu. İnsan öğrendiğini uygulayan bir zihne sahipti ve Arisin geçmişi vahşet ve kanla işaretlenmişti.

Aris güçlü bir lider demek, Dem ise nefes ve kan

Aris Dem Gümüşer, adında bile kan bulunan o adam. Onun adının anlamı nefes olamazdı. Ruhunu bir kaşık kanda boğup, nefesi zarurî bir eylemden başka bir şey olarak bilmeyen biri için anlamsız bir eylemi adıyla bağdaştırmak haksızlık olurdu.

O geçmişinin özetini adında taşıyordu.

İnsanlardan nefret ediyorum çünkü onun gibi saf ruhları kirletip sonrada kirli diye öldürmeye çalışıyorlar.

Düşüncelerimi dağıtan şey Emirin boynumdan öpüp kahvaltının hazır olduğunu söylemesi oldu.
🖤🖤🖤
Emirin zorla ağzıma tıktığı lokmalarla biraz sinirlenmiş ve bir iki yumruk atmıştım. Kahvaltının üzerine bir porsiyon da dayak yemişti canım kuzenim. Özellikle yüzüne vurmamıştım sonra trip atıyordu koca karılar gibi...

Bazen öyle bir ciddiyet takınıyordu ki onu tanıyamıyordunuz. Özellikle görev sırasında... Genel olarak da rahat davranışları olan eğlenceli biriydi.

Emir devlete çalışan bir ajan olmasının yanı sıra başarılı bir avukattı. Görevlerde genellikle masa başında rol alırdı.

Şirkete gidiyordum. Tabiki bugün diğerlerinden farklı sayılırdı çünkü Meralin değil Aris beyin asistanıydım artık. Meral kendisine hanım dememi sevmiyordu.

Birkaç dakika sonra holdinge varmıştım. İçeri girdim yaka kartımı takıp Aris beyin odasına çıktım. Duyduğum gel komutuyla derin bir nefes aldım ve odaya girdim.

Allahım sen beni neyle sınıyorsun? Bu bir rüya mı?

Aris bey masasında oturmuş bir dosyayı inceliyordu. Kumral saçlarına gün ışığı vurmuş, saçları altın gibi parlıyordu. Mavi gömleği ve beyaz pantolonu ile bayağı yakışıklı görünüyordu. Ayrıca gömleğinin ilk üç düğmesi açıktı ve adem elmasıyla köprücük kemikleri görsel bir şölen yaratıyordu.

Aris bey ben konuşmayınca dosyadan kafasını kaldırıp kimin geldiğine bakınca gözleri parladı.

Yüzünde küçük bir tebessüm oluştu. Allahım sana geliyorum sanırım bu nasıl bir güzelliktir.

Ben öylece kapının önünde dururken Aris bey ayağa kalkıp üzerime yürümeye başladı.
💋💋💋

Ya böyle dolduruyorum dolduruyorum bir gün hepimiz patlayacağız ve o gün bu ikiliyi azgın Mart kedilerine dönüştüreceğiz bkbkbk

Bölüm nasıldı?

Ben Emire çok ısındım peki siz?

Arise bitmişem de bitmişemm

Hayal ettiğiniz gibi mi?

Bence Arisle Ceyran çok uyumlu bir çift olacakk

Bir sonraki bölümde görüşürüz canlarımm 🍷❤️

🌻

Sonsuz Bahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin