Ben geldim canlarımm 🍷
Bölüm biraz üzücü 🤧
Bölümün kimin ağzından yazıldığı bile bunu belli ediyor aslında... Ceyran değil Bahar...
Neyse çok uzatmadan bölüme geçelimm
💋💋💋
Bahardan...
Bazen konuşmak bile faydasız olurdu anlatmak için derdimizi. Hayat acılı bir yoldu, kayıp verenlere işkenceden farksız, soğuk, acımasız. Her insanın içinde bir dünya barınırdı ister karalık ister nur dolu. Benim nur dolu dünyamda isyan çıkarıp başlattığım karanlık ihtilal'in yıldönümüydü bugün...23 Eylül en uzun gecem, en karanlık anılarım, en uzun yasım...
Daha önce fiziksel acıyı çokça tatmıştım fakat benim tattığım şey acıysa bu neydi?Üzerime yıkılan bir dünyanın altında can çekişiyordum. Acıyordu, yakıyordu, parçalıyordu...
Ben parçalarımı toplayacak kadar dağılmıştım. Ben parçaları birleştiremeyip kendimden bir canavar yaratmıştım.
Baharı kırıklarda boğmuş, Black'i onun kanından doğurmuştum.
Annemi gözlerimin önünde kaybetmiş son baharımı da onunla gömmüştüm.
İçimde soyut bir acı vardı. Bağırıp ağlamak istiyordum. Ben alışamıyordum...
Bir insan annesinin yokluğuna alışabilir mi? Bir insan her şeyini unutabilir mi?
Derince yutkundum. Dudaklarım mühürlenmiş gibiydi konuşamıyordum. Keder zift gibi yapışmıştı boğazıma ne bir nefes ne de bir ses...
Gözlerimi gökyüzüne çevirip akmak üzere olan yaşlarımı durdurmaya çalıştım. Annem arkasında böyle bir kız bırakmamıştı ve beni bıraktığı gibi bulmak istediğine emindim.
Güçlü olmalıyım en azından şimdi onun mezarının karşısında dururken.
Allah'ım ne olur yardım et, içimde ki bu acıyla yaşamak için bana güç ver. Ben bu acıyla nefes alamıyorum.
Bakışlarımı tekrar önüme çevirdim.
Mercan Gülsoy
Soğuk bir taşa yazılı olan ismini eskiden odasındaki isimlikte görürdüm.
Cumhuriyet Savcısı Mercan Gülsoy,
Baharın en masum parçası olan kadın,
İki çocuğu olan bir anne,
Güzel bir eş,
Tatlı bir kardeş,
Örnek bir hala,Sesimin titrememesi için derin bir nefes aldım ve konuştum.
"Anne, ben evleniyorum ama sen yoksun. Bir kız çocuğunun en büyük hayali olan o günde yanımda değilsin. Bembeyaz gelinlikler içinde dolaşıp seçemiyeceğim seninle gelinliğimi..." titrememesi için uğraştığım sesim titremişti.
Bir süre konuşamadım sonra devam ettim. "Anne ben ilk defa birini sevdim. Gözleri masmavi bazen küçük bir çocuk gibi bakıyor bana. Birkaç gün önce istemeye geldiler beni, üzerinde siyah bir takım var ama görsen kapıdan girer girmez mavi gözlerini heycanla büyütüm beni aradı kapının önünde" güldüm "Böyle görünüşü sert gibi duruyor ama o hâli bile çok tatlı. Çok seviyorum anne ve ilk defa seviyorum." dedim. Bir müddet sustum sonra aklıma gelen şeyle burukça gülümsedim.
"Vurgun yemiş misali gönlüm tutuldu aşka
Ciğerimden yanıyorum ben bu defa başka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Bahar
Romance~Aysız gecenin yarısı solmuş günebakanlarıydık, güçlüydük ama yaralıydık~ Kırmızıdan kahveye dönen yapraklar gibiydik. Aynı onlar gibi yavaşça güçsüzleştik, birinin tek bir dokunuşu ile toz olduk. Geçen zaman bize daha soğuk daha zor daha yalnız bir...