Etüdün bittiğine haber veren zil çalarken, kahverengi saçlı gözündeki gözlükleri düzelterek kitaplarını çantasına yerleştirmeye başladı.
Çantayı sırtına atıp yerinden kalktı. Bir kaç arkadaşına el sallarken sınıftan çıkıp boş koridorda yürümeye başladı.
İleride ki sınıf kapısı açılırken görüş açısına giren beden ile adımlarını yavaşlattı. Arkasından çıkan görevli hoca "Evet Jeongin cezan bu kadardı gidebilirsin" dedi bıkmış sesiyle.
Jeongin gülüp el salladı "Hoşçakalın hocam! Yarın görüşürüz!". Önden ilerleyen adam ise sadece geçiştirmek ister gibi elini salladı.
Seungmin gülerek ona adımlayıp "Yang Jeongin ve gene ceza sınıfı" dedi. Tanıdık ses ve aldığı koku siyah saçlıyı mutlu ederken "Güzelim!" diyerek heyecanla arkasına döndü.
Gelen hitap ile başını iki yana salladı Seungmin. "Düş önüme hadi" demesi ile beraber yürümeye başladılar.
Okuldan çıkarken "Bu sefer ne yaptın?" diye sordu. Jeongin yerinde sallanarak yürürken "Hmm".
"Müdür yardımcısının odasına tilki soktum". Seungmin olduğu yerde durup anlamayarak ona baktı. "Tilki?"
Jeongin onun biraz önünde durup gülümsedi "Evet kızıl tilki soktum, hatta ona buralarda saklanmasını söyledim, gel".
Seungmin elini tutup başka yöne doğru giderken, iç çekip adımlarına ortak oldu.
Geldikleri yeşillik alan ile Jeongin etrafına bakındı. "Haru haru benim" diyerek eğildi. Hala onu sorgulayan Seungmin çalılar arasında gözüken kuyruk ile kaşları havaya kalktı.
Kızıl tilki çalılar arasından çıkıp Jeongin kucağına çıkarken, siyah saçlı güldü. "Bak Seungmin! Bu Haru. Haru bak bu sana bahsettiğim çok güzel olan oğlan".
Seungmin başını iki yana sallayıp güldü. Jeongin gibi yere oturup "Sevsem kızar mı?" diye sordu tedirgince.
Jeongin nazik bir şekilde onun elini tutup tilkinin tüylerine dokunmasını sağladı. Kalbinin hızlandığını hissederken başını iki yana sallayıp tilkinin sırtını sevdi.
Haru başını da uzatırken gülüp başını okşadı. "Seni sevdi, gerçi sevmese garip olurdu".
Biraz daha kalıp tilkiyi sevmiş, daha sonra kalkıp yola devam etmişlerdi. Jeongin kucağında ki tilkisi ile mutlu bir şekilde ilerlerken "E devam et" dedi Seungmin.
Bir sürü anlamayarak ona bakmış daha sonra "Oh evet. Aslında sadece okula getirmek istedim ama bir ara elimden kaçtı sinsi şey. Bir baktık Bay Kim'in odasında onu çıkarmaya çalışırken de yakalandım".
O kendime gülerken Seungmin de sırıttı. "Benziyorsunuz" demesi ile Jeongin tilkiyle kendi yüzünü eşitleyip "Di mi?" dedi eğlenerek.
"Tilkiyi nereden buldun?" diye sorması ile Jeongin yüzünde nadiren gördüğü yumuşak bir gülüş oluştu. Haru'un başını sevip söze başladı.
"Geçenlerde dolaşmak için evden çıkmıştım, nereye gittiğimi pek bilmeden dolanıyordum. Daha sonra biraz daha ağacın olduğu bir yerde gördüm. Bacağı yaralı ve yürüyemiyordu, ağladığı da belliydi".
Omuz silkti "Onu öyle bırakamadım, yanına alıp bir veterinere götürdüm. Oradaki abla ile tedavisini yaptım. Daha sonra Haru beni bırakmadı" dedi.
Uyuyan tilkisini severken Seungmin onun güzel kalbine hayran kaldı. "Jeongin" dedi ama gerisi gelmedi.
Jeongin yüzündeki gülüş tekrar alaya dönerken "Neyse işte bu afacan biraz dert açtı bana ama olsun klasik Yang işi" dedi.
Seungmin güldü, geldiği evi ile durup "Görüşürüz yarın" dedi. Jeongin de el salladı "Görüşürüz Minnie" dedi.
Eli bahçe kapısına gittiğinde durdu, arkasına dönüp hala ona bakan siyah saçlıya baktı.
"Her gün senin hakkında başka şeyler öğreniyorum" demesi ile Jeongin merakla başını yana eğdi.
"Ve her bilgi Yang Jeongin'i daha yakından tanımak istememi sağlıyor".
Jeongin şaşkınlıkla ona bakarken, Seungmin cevap vermesine izin vermeden bahçeye girip evine ilerledi.
Onun içeri girmesi ile Jeongin güldü. Yanan yanaklarına elini bastırıp yoluna devam etti.
"Bu çocuk beni deli ediyor biliyor musun Haru?" dedi kendi kendine. Başını gökyüzüne doğru kaldırdı. "Ve deli etmesini çok seviyorum" dedi.
---
Kısa bölüm 😔
Neyse olsun
Last Friday Night de ki Haru'yu burada tilki yaptım of ahkdbskdnsn
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheese // Seungin ✓
FanfictionOkulun enerjik ve yaramaz öğrencisi Jeongin ve çalışkan öğrenci Seungmin "Şimdi, 1, 2, 3 Peynir!" Jeongseung Jilix Hyunho Binchan