0.7

721 115 66
                                    

Yemekhanede aldıkları yemekleri ile uzun masaya oturan yediliden Minho iç çekerek kaşığını eline aldı.

"Bakalım bugün neyden kusacağız" demesi ile diğerleri güldü. Seungmin de eline kaşığını alırken yemeklerinin ilk lokmasını yediler.

Buruşmaya hazır olan yüzleri yumuşarken şaşkınlıkla birbirlerine döndüler.

Changbin zorlukla lokmasını yutup "Bu yemekler neden güzel lan?" diye sordu.

Sadece yedili değil yemekhanede olan herkes şaşkındı bu duruma. "Nedeni sorgulama gömül hemen, ilk defa güzel okul yemeği yiyeceğiz".

Jisung'un sözü ile herkes yemeğine dönerken "Ne oldu da böyle güzel yapmaya başladı acaba?" diye sordu Felix.

Bu konuda tartışmaya başlarken Seungmin kaşlarını çatmış yemeğine bakmıştı. Jeongin'in anlattıkları aklına gelirken yüzünde farketmediği bir gülüş meydana geldi.

Başını kaldırmış, bununla beraber yemekhaneye giren tilki çocukla göz gelmişti.

Jeongin sırıtıp gözleri ile yemeği işaret etmesi ile Seungmin gülüp baş parmağını kaldırdı.

Siyahlı 'benim sayemde' havasında saçlarını savurmuş, yemek sırasına girmeden önce kahve saçlıya göz kırpmıştı.

Düşmeyen gülüşü ile önüne dönmesi diğerlerinin dikkatini çekerken "Jeongin mi geldi?" diye sordu Hyunjin başını kaldırıp.

"Ne?" diyen arkadaşı ile göz devirdi. "Yüzünde aptal sırıtış var Jeongin mi geldi?" diye sordu tekrardan.

Hafiften kızarması diğerlerini güldürürken "Kapa çeneni Hwang" diyerek önüne döndü.

Sohbet ederken yemeğe devam ederken "Aa ne soracağım size" diyerek gömdüğü başını kaldırdı hızla.

Hepsi ona dönerken devam etti. "Bugün oyun salonuna gideceğiz ya, Jeongin de bizimle gelse olur mu? Yani rahatsız olmaz iseniz tabi, sonuçta siz pek yakın değilsiniz ama geçende-".

"Seung Seung" diyerek onu durdurdu Chan gülerek. Gamzeleri belli olurken "Tabiki gelebilir, Jeongin yaramaz bir çocuk kabul ama biz de seviyoruz onu".

Minho kolunu gencin omuzuna atıp onayladı. "Onunla aramda hala bitmeyen bir dava olsa bile bende seviyorum".

Bu sırada sırıtan üçlü "Gelsin gelsin, tilkinden ayrı kalma" diyerek onunla uğraşmıştı.

Tekrar kızaran beden "Yürüyün gidin ya" diyerek kalkmış biten tepsisini alarak yanlarından ayrılmıştı.

Arkadan gülen arkadaşları ile iç çekip tepsisini kirli olanların yanına bıraktı.

Etrafına bakındığı zaman göremediği genç ile bahçede olduğunu düşünerek yolunu değiştirdi.

Bahçeye çıkıp etrafına bakınmış gördüğü beden ile yüzüne bir gülümseme takınıp ona doğru ilerlemişti.

Bu sırada bileğinde ki el ile adımları durdu. "Hey Seungmin naber?" diyen genç ile gülümsedi.

Etüte kaldığı zamanlar edindiği bir arkadaştı Jiwon. Jeongin'e dedikleri ondan bir uzaklaştırsa da başka kötü yanını görmemişti.

"İyidir Jiwon, sen nasılsın?".

"Bende iyiyim bize katılmak ister misin?" diye sordu basket oynanan arkadaşlarını gösterip.

Seungmin saçlarını karıştırıp etrafına bakındı. Ortada olmayan siyahlı ile kaşları havaya kalkmış gözleri onu aramıştı.

"Min?". Ona seslenen Jiwon ile kendine gelip "Ah evet üzgünüm. Siz oynayın benim birini bulmam gerekiyor".

Cheese // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin