Geldikleri mekan ile tek tek oyunları oynarken Changbin hayretle "Jeongin sen oyunlarda çok iyisin" dedi.
Jeongin sırıtıp Minho ile oynadığı dövüş oyununda son bir atak yaparak kazandı. Göz kırpıp "Var bizde de birşeyler" dedi.
Minho ise başını makineye vurup "Senden nefret etmemi kolaylaştırdın" demiş bununla diğerleri gülmüştü.
"Küçük bovling gibi olan oyunu oynayalım" diyen Felix ile Jisung onun elini tutup "İlk biz!" diyerek koşmaya başladı.
Chan ve Changbin de birleşik elleriyle arkalarından giderken Hyunjin saçlarını yeni siyah yapan gencin omuzuna sıktı.
"Bu kadar bozulma, hadi gidelim". Minho ona ve eline baktı, gülümsedi. "Peki peki, hadi o oyunda yenelim bağrı".
Hyunjin gülerken Minho'nun omzuna attığı eli ile başını eğdi.
Jeongin bu sırada gelen biletleri almış onu bekleyen Seungmin'e dönmüştü. "Bak bak! Bir sürü toplayıp sana istediğin bir hediyeyi alacağım".
Güldü kahveli "Gerek yok buna Jeongin". Jeongin omuz silkti "Ama istiyorum" demesi ile dudaklarını birbirine bastırdı Seungmin.
"Peki karışmıyorum sana". Chan'ın onları çağırması ile yanlarına gitmiş sırada ki oyunu oynamaya başlamışlardı.
"İşte! İşte bu 50 puan!" diyen Felix, mutlulukla Jisung'un boynuna sarılmış, Jisung elleri de anında beline dolanmıştı.
Jeongin onlara gülüp topu eline aldı. "Umarım sıfır yaparsın" diyen Minho ile güldüler.
"Hıh benim jeonginim 100 puan alır" diyen Seungmin ile başını çevirip kahveli gence baktı.
Seungmin onla bakışlarını birleştirip gülümsedi. Jeongin de duyduğu sözler ile sırıtıp önüne dönerek topu attı.
Gelen 100 puan ile "Siktir" diye mırıldandı Changbin. Seungmin kahkaha atmış arkadan Jeongin'in boynuna sarılmıştı.
Jeongin onun ellerini tutup gülüşüne ortak olurken "Keşke Jeongin ile ekip olsaydım" diyerek dudaklarını büzdü Hyunjin.
"Ama benimle" diyerek dilini çıkaran Seungmin ile karşılık olarak kendi dilini çıkardı.
Oyuna devam ederken kazanan son anda gaza gelen Chan ve Changbin olmuştu.
Minho'nun iyice gerilmesi hepsini eğlendirirken "Hadi silah ile zombi vurmaca oynayalım" dedi Felix.
"Oyun isimlerini bilmemen halis mi?" diyen Seungmin ile hepsi güldü. Felix ise omuz silkip silahı eline aldı.
"Gel köpüş gel ezeceğim seni". Seungmin tek kaşını kaldırıp diğer silahı aldı.
"İkimizde oynamadık ki bunu hiç" demesi ile "Daha eğlenceli ya" dedi Felix. İkili birbirine gözlerine kısarak bakarken oyunu başlatan Chan geri çekildi.
"Tamamdır, kaybeden meyve suyu alsın" diyerek iddia attı ortaya. İkili birbirine bakıp "Kabul" derken oyun başlamıştı.
İkisinin acemi olması oyunu daha eğlenceli hale getirirken ilk turu Felix almıştı.
"Ya bu silah ne salak birşey" diyen Seungmin ile Jeongin gülüp arkasına geçti.
"Yanlış oynuyorsun güzelim, bak şimdi" diyerek ellerini tuttu. Felix itiraz etmek istese bile Seungmin'in utanan yüzü susmasını neden oldu.
Jeongin ona oyunu anlatıp beraber ateş atarken Felix dayanamayıp "Hile var ya!" diyerek isyan etti.
Jisung gülüp "Yettim lixi" diyerek yanına geldi hemen. O da sevgilisini oyunu anlatırken Jeongin kahveli gence döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheese // Seungin ✓
FanfictionOkulun enerjik ve yaramaz öğrencisi Jeongin ve çalışkan öğrenci Seungmin "Şimdi, 1, 2, 3 Peynir!" Jeongseung Jilix Hyunho Binchan