Kantinden çıkan Hyunjin ve Minho etrafına bakınarak ilerleyen Seungmin ile "Kimi arıyor bu?" diye sordu uzun olan.
Minho omuz silkip "Hey Seung!" diye seslendi. Onlara dönen sarışın "Evet hyung?" diyerek yanlarına geldi.
"Birini mi arıyorsun? Etrafına bakınıyordun".
"Jeongin'i bulamadım da, siz gördünüz mü?". Olumsuz anlamda başını sallayan ikili ile yanaklarını şişirdi.
Hyunjin arkadaşının omzunu sıkıp "Ara bı istersen, tilkileri çalışmaya başlamıştır belki".
Son sözü aralarında bir gülüşme oluşmasını sağlarken "Peki gidiyorum ben görüşürüz".
"Görüşürüz Seung".
"Bence aşık bu". Hyunjin Minho'nun dediği ile başını salladı. "Bencede öyle ama ima yaptığımız zaman kızıyor bize".
"Seungmin daha önce aşık olmadı hiç, kabul etmesi zor olur".
"Ama Minho çok yakışırlar". Hyunjin'in heyecanlı hali büyük olanı güldürdü.
"Yakışırlar tabi"
Kolunu küçüğünün omzuna atıp kendine çekti. "Sen ve bende yakışırız diyince hiç hak vermiyorsun ama".
Dibinde ki beden ile yutkundu Hyunjin. Kendini toparlayıp "Yürü git ya yakışmayız" diyerek geri çekildi hızla.
Minho bozulduğunu belli etmemek için gülmüş küçüğünün sınıfına girmişlerdi.
Seungmin ise üçüncü çalışta açılan telefonu ile "Jeongin sen neredesin ya? Tüm okulda kendini arattın".
Diğerinin kıkırkısı kulağını doldururken "Arka bahçedeyim güzelim. Ağaçların kapattığı yerde, bir kaç arkadaş geldi yanıma".
Kaşlarını çatan sarışın arkadaş lafı aklına takılırken "Tamam geliyorum oraya".
"Bekliyorum Seungminim".
Biten arama ile çıkış kapısına ilerlemiş ona seslenen hocası ile adımları durmuştu.
"Evet hocam?"
Matametik hocası -aynı zamanda sınıf hocaları- Bay Choi yanına gelip "Merhaba Seungmin. Geçenlerde denemede ikinci olmuşsun".
Başını sallayan genç ile devam etti. "Neden böyle oldu peki? Sen her zaman birinci olurdun".
"O gün biraz rahatsızdım hocam kaçırdığım sorular olmuş".
Bay Choi gelen cevap ile iç çekti. "Seungmin açık olmak gerekirse Jeongin'in seni etkilediğini düşünüyorum".
Sarışının kaşları çatıldı "Bununla Jeongin'in ne alakası var hocam?"
"Jeongin'in sorun çıkaran bir öğrenci olduğunu biliyorsun, özellikle de seninle takılıyor. Onunla arana mesafe koyman senin için iyi olur yavrum. Baksana derslerinde düşüş olmaya başladı, o çocuk sana iyi değil".
Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. "Hocam düşündüğünüz için saolun ama Jeongin'in üzerinde hiç bir etkisi yok. Derslerim aynı, hatta daha yüksek aldığım derslerim var. Deneme ise dediğim gibi rahatsız olduğum için kaçırdığım sorulardan
Jeongin benim arkadaşım ve onunla aramı bozmayacağım. Lütfen bu tür imalar yapmayın".
"Bilemiyorum Seungmin".
"Ama ben ne yaptığımı biliyorum hocam. Şimdide izninizle gidiyorum".
Başını sallayıp hocası ile dışarı çıktı hızlı adımlarla. Temiz hava onu rahatlatırken bozulan siniri ile arka bahçeye adımladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheese // Seungin ✓
FanfictionOkulun enerjik ve yaramaz öğrencisi Jeongin ve çalışkan öğrenci Seungmin "Şimdi, 1, 2, 3 Peynir!" Jeongseung Jilix Hyunho Binchan