"Ben Jeongin'i özledim ya!"
Okuldan eve dönen arkadaş grubu Seungmin'in dediği ile güldü. "Bir hafta boyunca görmedin normal" dedi Hyunjin.
"Of ya" diyen Seungmin ile Felix omzuna sarıldı. "Rahatla bebeğim hafta bitti zaten pazartesi gelecek"
Omuz silken Seungmin ile sırıttı Jisung "Bu iyice aşık oldu" demesi ile "Hayır ya ne alaka" diyerek savunmaya geçti sarışın.
"Çok alaka köpüş" diyen Hyunjin ile dudaklarını büzüp önüne döndü. "Sevmiyorum sizi" demesi diğerlerini sadece güldürmüştü.
Seungmin geldiği evi ile diğerlerine el sallayıp zile bastı. Kapıyı açan annesi "Hoşgelmiş benim bebeğim" diyerek saçlarından öptü.
Sarışın içeri girerken gülmüş "Hobulmuş senin bebeğin" diyerek annesine ayak uydurarak yanağından öptü.
"Dinlen güzelce şimdi bebeğim sonra bana yardım et tamam mı?" demesi ile başını sallayıp odasına geçti.
Üzerini değiştirip ellerini yıkamış yatağına geçerek yaklaşık bir saat telefonunda takılmıştı.
Yemek saatilerine yaklaşırken aşağı inip mutfağa geçti. "Ne yapıyoruz bugün?" diye sorması ile "Fırında tavuk!" dedi annesi mutlulukla.
Seungmin gülüp başını sallamış anne oğul hem yemeği hem de masayı hazırlamıştı.
Babası geç geleceği için önden yerken günlerinin nasıl geçtiği hakkında sohbet ettiler. En son mutfağı toplarken "Öyle işte anne bir haftadır görmüyorum onu" diyerek dudak büzdü.
Bayan Kim gözlerini kısarak oğluna baktı. "Bu kişi sadece arkadaşın mı?" diye sordu merakla.
"Arkadaşım tabiki anne! Neden başka birşey olsun?"
Oğlunun panik haline güldü. "Peki peki sen arkadaş diyorsan". Elindeki elbeziyi musluğa koyup dışarıya baktı genç kadın
"Bugün fırtına çıkacak gibi, akşam uyurken çok ses gelir" demişti. "Cidden mi?" diye sordu Seungmin dışarı bakıp.
"Havaya baksana bebeğim, çok kötü". Seungmin dudağını dişledi bununla "Gök çok güller mi ki?" diye sordu istemsiz.
Kadın gülüp "E yani oğlum" diyerek saçlarını karıştırdı. O mutfaktan çıkarken Seungmin tekrar dışarıya bakıp iç çekti. Jeongin korkardı gök gürültüsünden.
Kendi odasına geçip ödevlerini yapmış biraz da ders çalışarak gününü bitirmişti.
Arkadaşlarıyla sohbet ederek telefonunu kapatırken onu komidine koyup yatağına girdi.
Kısa sürede uykuya dalarken gece vakti gürleyen hava ile irkilerek kalktı.
Gözlerini kaşıyıp yatağının yanında pencereye baktı. "Cidden fırtına çıktı" diye mırıldandı.
Fırtına şiddetlenirken gök gürültüsü tekrar etrafı sarmıştı. "Böyle uyunmaz ki" diyerek dudakların büzüp arkasına yaslandı.
Aklına gelen kişi ile gözlerini açıp "Jeongin" diyerek hızla telefonunu aldı.
Saat ikiydi ve emindi ki şuan Jeongin uyanıktı. Annesinin odasının aşağıda olması ile rahatlıkla konuşabilirdide.
Hızla numarayı tuşlayıp kulağına götürdü telefonu. Bir kaç çalışta açılan telefon ile "Jeongin?" diye seslendi sarışın.
Jeongin titrek ve korkmuş sesi kulağına doldu. "Seungmin?"
"İyi misin?"
Jeongin yutkundu, gök tekrar gürlerken yerine sinip "korkuyorum" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheese // Seungin ✓
FanfictionOkulun enerjik ve yaramaz öğrencisi Jeongin ve çalışkan öğrenci Seungmin "Şimdi, 1, 2, 3 Peynir!" Jeongseung Jilix Hyunho Binchan