"Of Jeongin dur heyecanlandım".
Adımlarını durdurup elini kalbine götüren sarışın ile güldü Jeongin. Kollarını sevgilisinin beline sarıp "Rahatla bebeğim, çok sevecek seni eminim" dedi.
Seungmin elleri omuzlarında ki yerini alırken "Of sever beni değil mi?" diye sordu dudaklarını büzüp. Jeongin eğilip dudaklarından öpmüş "Tabiki sever güzelim, ben ne diyorum sana hep?"
Yüzünde gülümseme oluşan sarışın "Seni kim sevmez ki diyorsun" dedi şımararak. "Of şımarıyor bir de ısırırım seni"
Yanaklarını ardı ardına öpmesi ile Seungmin kahkaha atıp geri çekildi. "Sal yanaklarımı manyak, yürü gidelim hadi".
Jeongin de gülüp sarışının elini tutarak yola devam etti. Geldikleri evle anahtar ile kapıyı açmış önce sevgilisinin geçmesini beklemişti. Kendiside içeri girip eline aldığı çantaları kenara bıraktı.
"Jeongin? Hoşgeldiniz" diyerek mutfaktan çıktı annesi. Seungmin hemen elini uzatıp "Merhaba efendim, Kim Seungmin ben"
Kadın gülümseyip elini sıktı "Tanıştığımız için çok mutluyum seungmin. Bana kısaca Myomi abla diyebilirsin"
"İsminiz çok hoş" diyen sarışın ile güldü genç kadın. "Teşekkür ederim, hadi siz ellerinizi yıkayın sonra mutfağa gelin".
"Tamamdır annecim". Jeongin kadının saçlarından öpüp sevgilisi ile banyoya adımladı.
"Annen çok tatlı" diyen Seungmin ile güldü "Hm öyledir tabiki".
Ellerini yıkayıp mutfağa geçmiş, Myomi önlerine yaptığı yemekleri koymuştu. "Anne neden bu kadar zahmet ettin" diyen Jeongin ile "Deme öyle bebeğim, sizin için yapmak istedim. Otur bakalım hadi"
Jeongin iç çekip sevgilisinin yanına oturmuş anneside hemen karşılarına oturmuştu.
"Peki o zaman nasıl tanıştığınızdan başlayın" diyerek ilgiyle onlara baktı. Seungmin gülüp "Bir çarpışma sonucu tanıştık" demişti.
Jeongin gülerek anlatmaya başladı "Ya ben gene ceza almıştım, ne diye hatırlıyorum şuan ama sınıfları temizlemem gerekiyordu. Herkes okuldan çıktı bende temizliğe başladım işte o gün Seungmin de derslerden sonra okulda kalmış ders çalışmış, ben onun çalıştığı sınıfa girerken o da çıkıyordu o sıra çarpıştık biz".
Gülüşme oluşurken Seungmin devam etti "Beni tuttu işte Jeongin o sıra ama yüzüme dümdüz bakıyor, bende en son 'bırakacak mısın artık?' diye çıkıştım. Jeongin bir irkilip kendine geldi özür diledi. O günden sonrada peşimden dolanmaya başladı ya".
Göz devirmesi ile Jeongin kaşlarını çatıp "He memnun değildin yani?" diye sordu. Seungmin omuz silkip "Aşkım o dönem evet ama sonra sürekli yanıma gelmeni bekledim, sen gelmeyince kendimi çok huzursuz hissetmeye başlamıştım".
"Ya aşka gelirim ben" diyen siyahlı kollarını sevgilisine sarması ile Seungmin gülüp göğsüne yaslandı.
Annesi onların bu tatlı haline gülümsedi. "Dersler nasıl gidiyor?" diye sordu. Seungmin sevgilisinden ayrılıp "Güzel gidiyor onlarda, beklediğim den iyi hatta".
"Kısaca her zaman ki gibi" diyen Jeongin ile güldü.
Annesinin yaptığı atıştırmalık yiyerek uzunca sohbet etmişler oradan salona geçerek dizi izlemeye başlamışlardı.
Seungmin içtiği çikolatalı sütun pupetini ağzından çekip "Ben ana karakteri sevdim, çocuk hem yetenekli hemde popüler ve ikon" dedi.
Jeongin kolunun altından aldığı sevgilisinin saçlarını okşarken "Güzel güzelde düzenlediği partide sarhoş olup ondan hoşlanan yakın arkadaşını öpmesi pek etik değil. Yazık yani çocuğa".
"Aşkım o da karşılık verdi yani baya baya, sarhoş da değildi yani" demesi ile Jeongin başını salladı " Haklısın ikiside aptal o zaman" demesi ile güldüler.
Bir süre daha dizi izlemiş daha sonra Seungmin gitmek üzere ayaklanmıştı. "Ben bırakayım seni" diyen Jeongin de montunu giymeye giderken, Seungmin onun annesi ile vedalaştı.
"Tanıştığımız için çok mutlu oldum Seungmin. Oğluma gerçekten iyi geliyor gibisin bugün bunu gerçekten gördüm. Birbirinizi sakın üzmeyin tamam mı?".
Seungmin başını salladı "Merak etme Myomi abla biz birbirimizi gerçekten seviyoruz".
"Biliyorum, gözlerinizden bunu görebiliyorum. Gözün artık eskisi kadar arkada kalmayacak, onunla çok fazla vakit geçiremiyor hatta pek konuşamıyoruz bu yüzden onu seven insanlarla beraber olduğunu bilmek beni mutlu ediyor".
Duydukları ile kaşları havaya kalktı gencin. Jeongin'in de gelmesi ile evden çıkmış karanlık sokaklarda yürümeye başlamışlardı.
"Anneni çok sevdim çok tatlı biri. Yorgun görünüyordu ama"
Jeongin iç çekip başını salladı. "Dürüst olmak gerekirse babam vefat ettikten sonra annemin çalışması gerekti. Annemin eğitimi hiç yok, okumayı ve yazmayı da babam öğretti ona. Buna rağmen çok zeki biridir ama eğitim olmayınca iş bulması zordu. Bulduğu tek iş için ise orada kalması gerekiyordu. İzinleri çok sınırlı ve müsait zamanları çok az. Sanırım yedi yaşımdan beri durumumuz bu şekilde".
Duran sarışın ile kendisi de durup ona baktı. Bir anda boynuna dolanan kollar ile "Seungmin?" diyerek beline sarıldı.
"Ben hiç birini bilmiyordum ve sana bir kaç kere hep onları sordum üzgünüm".
Jeongin güldü "Dileme özür şapşal, dediğin gibi bilmiyordun, bende anlatmadım hiç" dedi sırtını okşayıp.
Kafasını boynundan kaldırıp yüzlerini eşitledi, bir eli yanağını okşarken "Çok seviyorum seni" demişti.
Jeongin gülümseyip"Bende seni çok seviyorum güzelim" diyerek alnına öpücük kondurdu.
Bu sırada düşen kar tanesi ile ikiside başını kaldırdı. "Yılın ilk karı" dedi Seungmin parlayan gözleriyle.
"Yılın ilk karında öpüşmek gerekiyormuş" diyen Jeongin ile güldü "Ne?" demesi ile omuz silkip "Yanağında öpücük yani" diyerek yumuşak yanağını öptü.
Birbirlerine daha ilk öpücüklerini veremedikleri için çekinen Jeongin ile Seungmin iç çekti. Boynunda ki kollarını omuzlarına çıkardı "Bende duymuştum yılın ilk karında öpüşmek gerektiğini" diyerek Jeongin'e ayak uydurdu.
Gözleri şaşkınlıkla açılıp "Ciddi misin?" diyen Jeongin ile başını salladı. Jeongin sevgilisinin belinde duran bir eliyle çenesini kavradı nazil bir şekilde.
"O zaman bunu yerine getirmek gerekir" diyerek dudaklarını yumuşak dudaklara bastırdı.
Küçük ve kısa bir öpücükten sonra geri cekilmişler, kızaran yanaklarıyla beraber gülerek birbirlerine bakıyorlardı.
"Kar hızlanıyor hadi evine gidelim" diyen Jeongin ile başını salladı, elini sıkıca tutarak yola devam ettiler.
---
Tatlış oldu first Kiss
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheese // Seungin ✓
FanfictionOkulun enerjik ve yaramaz öğrencisi Jeongin ve çalışkan öğrenci Seungmin "Şimdi, 1, 2, 3 Peynir!" Jeongseung Jilix Hyunho Binchan