Sen benim güvenli alanım
Çocuk olduğum yersin-
"Bir! İki! Üç!"
Yeni mezunlar keplerini havaya atarken okul bahçesinde gürültü hakimdi.
Jisung büyükleri için ıslık çalarken diğer yandan müzik aletlerini ayarlayan arkadaşlarına baktı.
Mezunlar için bugün kendileri şarkı çalacaktı. Felix gitarın akorlarını ayarlamaya çalışırken Beomgyu sahneye geçmiş "Ben hallederim Felix" demişti.
"Çok iyi olur, anlamıyorum şu aletleri" diyerek gitarı gence verdi. Beomgyu gülüp gitarı ayarlarken Seungmin de mikrofonları kontrol ediyordu.
Beline dolanan kollar ile irkilirken "Naber güzelim?" dedi Jeongin. Çenesini sarışının omzuna koyup ne yaptığına baktı.
"İyidir tilki, şarkı söyleyeceğim icin mikrofonları kontrol ediyordum".
"Ne yani tekrar sesin ile kulaklarınız hayranlık mı duyacak" diyen Jeongin ile güldü. "Abartma" demesi ile Jeongin onu döndürüp yüz yüze gelmelerini sağladı.
Kollarını tekrar ince bele dolayıp dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı "Abartmıyorum, harika bir sesin var her seferinde hayran kalıyorum sesine".
Hafif utanan sarışın ile güldü. "Tamam bu iltifatlar hoşuma gitti" diyen Seungmin ile uzanıp yanağından öptü.
"İşin bittiyse benimle gelsene" demesi ile merakla ona baktı. "Nereye gidiyoruz?" diye sormasıyla Jeongin onun elini tutup sahne arkasından çıkıp sahneden indi.
Seungmin'i de belinden tutarak indirmesi ile sarışın gülmüş, omzuna vurmuştu. Jeongin de gülüp elini tutarak bahçenin arkasına doğru ilerledi.
Geldikleri sakin alanla Jeongin heyecanla ona döndü. Cebinden kutuyu çıkarıp "Geçen gördüm ve bana seni hatırlattı" diyerek küçük bir yıldız ve bulut desenli kolyeyi açtı.
Seungmin şaşkınlıkla kolyeye bakarken "Beğendin mi?" diye sordu Jeongin gerginlikle. Sarışın boynuna sarılıp "Çok beğendim şapşal, çok teşekkür ederim".
Geri çekilirken "Of ne gerek vardı, ağlatacaksın beni" demiş Jeongin rahat bir nefes vermişti. "Off bende gerildim, beğenmene çok sevindim".
"Çok beğendim şapşal".
Jeongin kolyeyi eline alıp "Takma mı ister misin?" diye sordu. Başını sallayan sarışın ile kollarını boynuna dolayıp kolyeyi taktı.
Tişörtüne dokunup saçlarını koklayan sevgilisi ile gülüp "Uslu dur bebek" demişti. Kolyeyi takıp biraz geri çekilmiş, gülen sevgilisinin gülüşünde öpmüştü.
"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"
Seungmin başını salladı hızla "Biliyorum. Bende seni çok seviyorum. Çok çok seviyorum hemde".
Tatlı anları Jisung "Lan nerdesin sen?! Sahneye gelsene?!" diye bağırması ile son bulmuş, sinirlenen arkadaşı ile Seungmin göz devirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheese // Seungin ✓
FanfictionOkulun enerjik ve yaramaz öğrencisi Jeongin ve çalışkan öğrenci Seungmin "Şimdi, 1, 2, 3 Peynir!" Jeongseung Jilix Hyunho Binchan