2.1

481 81 23
                                    

Birleşik elleriyle okula giren ikili dikkatleri üzerine çekmiş, bir çok göz onlara dönmüştü.

İkiside zaten önceden de pek umurların da olmaya bu bakışlar ile sınıflarında önce kafeterya ya indi.

"Bugün etüt var ya" diyen Seungmin ile "Ama ya, beraber gidemeyiz ki" diyerek dudak büzdü Jeongin.

"Bugün Haru'yu getirecektim ben ya" demesi ile güldü sarışın. "Saçmalama Jeongin, sırf etüt var diye ceza mı alacaksın".

Omuz silkti Jeongin "Seninle beraber eve yürümek çok güzel ama".

"Of öpmek istiyorum seni" demesi ile Jeongin heyecanla "Hadi öp" demişti. Seungmin gözlerini kırpıştırıp "Lafın gelişi Jeongin ya" diyerek sahte bir kızgınlıkla konuştu.

"Aşkım öpsen ne olacaktı ki? Öpüştük ya bir kere".

Seungmin kızaran yanaklarıyla söylendi "Küçük bir şeydi o Jeongin sus" diyerek önden hızla yürüdü.

Jeongin güldü arkasından. Seungmin hep dik başlı ve kendisinden emin biriydi, lafını esirgemez düşüncelerini direk söylerdi.

Ama şuan karşısında sürekli kızarıp utangaç halleri ile Jeongin'in kalbini hızlandırıyordu.

Hızla adımlarla ona yetişmiş uzun masada oturan arkadaşlarının yanına oturmuşlardı.

"Günaydın kuşlar" diyen Jisung ile göz devirdi Seungmin. Eli ile Felixle sarmaş dolaş olan halini işaret edip "Bunu bize mi diyorsun?" diye sordu.

Diğerleri gülerken Jisung ona dil çıkarıp Felix'e daha sıkı sarıldı.

"Arkadaşlar haftaya olan beyzbol maçı için bilet buldum" diyerek mutlulukla yanlarına geldi Changbin.

"Hepimize mi buldun lan?" diyen Minho ile hızla başını salladı Changbin.

"Dur ciddisin sen?" Seungmin şaşkınlık ve heyecanla sorduğu soru ile "Gayet ciddiyim köpüş" dedi.

"Of Changbin, kas torbam benim!" Kalkıp sarıldığı büyüğü ile Changbin güldü.

Arkadaşını kolunun altına alarak geri oturdu. "Aslında" derken bakışları Jeongin'e kaydı.

"Jeongin attı ortaya fikri. Benim elim her yere ulaşıyor biliyorsun, o istedi yani".

Seungmin sevgilisine dönerken Jeongin ellerini iki yana açıp "Sürpriz!" dedi.

Herkes gülerken Seungmin sıkıca boynuna sarıldı. "Çok aşığım arkadaşlar!".

"Hadi öp bir kere o zaman". Heyecanla konuşan Jeongin ile Seungmin kızarmış omzuna vurmuştu.

"Ya ne öpmesi sus bı" diye çıkıştı.

"Bu gözler seungin Kiss görmesin mi?" diyen Hyunjin ile "Ya sen git öteye yapıştın kaldın bize ya" diye söylendi Seungmin.

"Ya hepiniz sevgili yaptınız, üçüncü teker olmayıp ne yapacağım" diye çıkıştı Hyunjin.

"Kıyamam ya sana, gel üçlü olsun aşko"

Onunla dalga geçen Felix ile "Yürü git Felix" dedi yüzünü buruşturup. Felix omuz silkip "Teklif var ısrar yok güzellik, sen kaybettin".

"Boşver be güzelim böyle iyiyiz, fazlalık lazım değil".

"Boğarım oğlum seni!"

Didişmeye başlayan Hyunjin ve Jisung ile diğerleri tezahürat ederken "Maç hangi gün?" diye sordu Chan.

Changbin ona doğru yaslanıp "Cumartesi günü bebeğim, sabahtan orada buluşur içeri gireriz" dedi.

Çalan zil ile ayaklanmış sınıflarına çıkmaya başlamışlardı. Diğerlerinin gerisinde kalan Minho ve Hyunjin sessizce ilerlerken büyük olan siyah saçlıya döndü.

Cheese // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin