0.6

784 124 45
                                    

Okul sonrası etüt için okulda kalan kahveli diğerleri ile sınıfa adımlarken karşıdan gelen iki beden ile kaşları havaya kalktı.

Önde müdür arkasında ise Jeongin sallana sallana geliyordu. Yüzünde bir gülümseme oluşurken Jeongin de onu farketmişti.

Siyahlının yüzünde bir gülümseme oluşurken ceza sınıfına girmeden önce ona göz kırptı.

Seungmin kıkırdadı. Anlaşılan çıkışta tek başına dönmeyecek idi.

"Şuna bak Yang Jeongin ve gene ceza sınıfı" dedi o sırada yanında ki arkadaşlarından biri.

Uzun kahve saçlı kız güldü "Şaşırmadım o çocuk nerdeyse her gün orada zaten".

Sınıfa geçip sıralara oturdular. "Onunla aynı sınıftayım" diyerek söze başladı genç. Yüzünü buruşturdu "Gerçekten çekilmez biri".

"Geçenlerde tilki bile sokmuş. Hiç kimsenin onu sevmemesi çok normal, sorunlu biri".

Bu sırada kahveli kız Seungmin'e döndü. "Sen Jeongin ile yakınsın sanki Seungmin?"

Onları çatık kaşlarıyla dinleyen beden başını salladı. "Evet öyleyim" dedi.

"Nasıl katlanıyorsun ona" dedi genç yüzünü buruşturup. "Bence onunla iletişimi kes, seninde başını yakar" dedi sarı saçlı.

Seungmin sinirle iç çekti. "Jeongin ve aramda ki arkadaşlık beni ilgilendirir. Başkaları hakkında tanımdan konuşmadan önce düşünmeyi de bilin".

Siniri geçmediği için diğerlerini umursamadan eşyalarını toplayıp sınıftan çıktı.

Kütüphaneye gelmesi ile cam tarafında bir masaya oturdu. İç çekip cama döndü.

İnsanların tanımadıkları kişiler hakkında bu kadar yorum yapması onu sinir ediyordu. Onlar Jeongin'i tanımıyor bile bu önyargı neden?

Önüne dönüp dersine başladı. Yaklaşık iki saat çalışırken kurduğu alarm çalmış uzanıp kapatmıştı.

Kendini esneterek arkasına yaslandı. Cama döndüğü zaman diğerlerinin çıktığını gördü.

"Acaba Jeongin ne yaptı?" diye mırıldandı kendi kendine. Bu sırada saçlarına konan el ile irkilip arkasına döndü.

Jeongin yüzünde nazik bir gülümseme ayakta dikiliyordu. Biraz serseriyi andıran kıyafetleri, tek koluna taktiği çantası ile saçlarını okşadı kahvelinin.

"Burada ne yapıyorsun güzelim? Sınıfta çalışırsın genelde".

Omuz silkti. "İstemedi canım". Saçlarında ki el çekilirken boşluk hissetti. Jeongin yanına oturmuş "Bay Park haber vermediğin için azıcık kızmış galiba".

"Olsun, burası daha iyi geldi bana". Başını yana eğdi siyahlı. "Bir sorun var?" dedi sorarcasına.

Başını iki yana salladı hızla "Hayır bir sorun yok Jeongin". Jeongin bir süre daha ona baktı. İç çekip "Pekii" dedi uzatarak.

"Ben bunları toplayım" demesi ile "Daha çalışmak istersen sana engel olmam" dedi Jeongin. 

Kararsız kalan kahveli ile gülüp "Hadi çalış sen biraz daha" dedi. "Ama geç kalma sende, haber ver en azından" dedi Seungmin endişeyle.

Jeongin buruk bir gülümseme bıraktı. "Tamam mesaj atarım şimdi" dedi. Başını salladı kahveli ve önünde ki testine döndü.

Jeongin mesaj atar gibi yaparak tekrar önüne döndü. Önünde ki teste odaklanan bedeni izlemiş yüzüne bir gülümseme kondurmuştu.

Cheese // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin