2.4

374 68 28
                                    

Kafeterya ya giren üç genç arkadaşlarının yanına ilerlerken Jisung ıslık çaldı.

"Üç yakışıklı bizim masaya doğru geliyor beyler" demesi ile gülmüşlerdi.

Son sınıfları yıllık çekimleri için hazırlanmış olan üç genç yanlarına oturmuş "Özendik bugün kendimize işte" demişti Changbin.

Düzleştiridiği saçları ile oynarken Chan iç çekti. "Gitti pofuduk saçların" demesi ile Changbin göz devirmiş "Abartma Chan yıkandığım da geri gelecek o saç" dedi.

Minho ise kolunu sevgilisinin omzuna atmış "Biz nasılız güzelim?" diye sormuştu. Hyunjin onun yanağını okşadı "Fazla yakışıklı oldun sen ya" dedi iç çekerek.

Büyük olan gülüp dudaklarına öpücük kondurdu.

Onları köşede gülümseyerek izleyen sarışın ise Felix ve Jisung'un da kendi alanına çekilmesi ile etrafına bakındı.

Jeongin hala yanına gelmemişti ve bu onu meraklandırmıştı. "Ben Jeongin'e bakacağım" diyerek yerinden kalkmış kafeteryadan çıkmıştı.

Koridorda ilerlerken revire girdiğini gördüğü sevgilisi ile kaşlarını çattı. Jeongin revirde ne yapıyordu ki?

Hızlı adımlarla revire ilerleyip kapıyı çalarak içeri girdi. "Aa merhaba Seungmin, bir sorun mu var?" diye sordu hemşire kadın.

Seungmin gülümseyip başını iki yana salladı. "Hayır ben Jeongin'e baktım" demişti.

"Anladım canım, Jeongin ileride her zaman ki gibi"

İğneli düzenlemeye geri dönerken Seungmin içeri girdi. Hemşirenin sözleri ile kaşlarını çattı.

"Her zaman ki gibi derken?" diye sordu. "Jeongin sık sık buraya geliyor ve sonda ki kısma geçiyor" demişti.

Seungmin başını sallayıp kadının gösterdiği yere ilerledi. Görüş açısına giren genç ile ellerini arkasına attı.

Jeongin'in tam arkasında durup başını uzatarak "Ne yapıyorsun?" diye sordu. Hafifçe yerinden sıçrayan genç ile güldü.

Jeongin şaşkınlıkla ona döndü "Seungmin?"

"Ne yapıyorsun?" diye tekrar sormasıyla Jeongin önüne dönüp yavru kediyi kucağına aldı.

"Bak buna Win dedim, patisini yaralamış".

Minik gri kedi ile Seungmin dudaklarını büzdü. Jeongin gibi yere oturup kediyi sevdi. "Çok tatlı ama bu" dedi yumuşak tüylerini okşarken.

"Öyle gerçekten. Bugün gelirken yol kenarında gördüm, ağlıyordu. Tek bırakamazdım onu bende aldım. Çantanın içine koyarak okula getirip burada patisine baktım".

Tekrar kucağına çıkan kediyle gülüp tüylerini okşadı. Seungmin onları izlerken hemşirenin dedikleri aklına geldi.

"Kalbin çok güzel biliyor musun?" demesi ile onun aniden dedikleriyle Jeongin duraksadı.

"Ne oldu birden?" diye sormasıyla Seungmin omuz silkti. "İnsanlar seni sadece yaramaz öğrenci olarak tanımlıyor ama o kadar değilsin sen. Bazen içinde çok olgun biri oluyor ve ben buna çok kez denk geldim. Çevresine karşı duyarlısın aslında özellikle bu minikler için".

Kedinin saçlarını okşaması ile minik sevdiğini belli edercesine miyavladı.

"Kalbin çok güzel yani, gerçekten çok harika birisin"

Hemşirenin de olmadığı revir de birbirilerine bakarken Jeongin dolan gözleriyle güldü.

Bir eliyle kediyi tutarken diğer elini dolan gözlerini silmek için yüzüne götürdü.

"Ne yapıyorsun aniden ya?" diye sitem etmesi sarışın olanı da güldürdü. Kedi Jeongin'in kucağından inip etrafta dolaşmaya başlamış, Seungmin oturdukları yerde emekleyip kollarını Jeongin'in boynuna doladı.

Jeongin beline sarılmış onu kendine cekerke bağdaş şeklinde olan bacaklarının üstüne oturtmuştu.

Sarı saçlarına öpücük kondurdu. "İyiki sana sahibim ben" dedi belini okşayıp.

"Evet bende iyiki sana sahibim, hep sarışının olacağım".

Jeongin güldü "Evet sarışınım benim, bende yaramaz sevgilin olacağım".

"Üniversiteye de dehşet saçmaya gidiyorum diyorsun yani" diyen Seungmin ile kahkaha attı.

"Tabiki bebeğim, Yang Jeongin ismi orada da duyulacak".

Seungmin kıkırdamış kucağından kalkmıştı, elini sevgilisine uzatması ile Jeongin elini tutup ayağa kalktı.

Kediyi de kucağına alıp hemşire ile beraber hazırladıkları yatağa koydu. Beraber revirden çıktıklarında bahçede çekim için servis bekleyen büyüklerini incelemiş kendilerince yorum yapıp eğlenmişlerdi.

Okul çıkışında bu sefer kütüphane de kalıp anlaştıkları gibi ders çalışırken Jeongin anladığı konu ile Seungmin'in verdiği soruları çözüyordu.

Onun dikkatli bir şekilde soruları çözmesi ile gülümsedi Seungmin. Bir haftadır rutinleri bu hale gelmişti.

Jeongin kafasında oturttuğu bazı düşüncelerle ders çalışırken yaramaz öğrenci imajını çizmiyordu. Onun bulduğu denge ise Seungmin'i güldürüyordu.

Eli çenesinin altında onu izlediğini fark edince kendine gelip önünde ki teste döndü.

Bir kaç dakika sonra "Yaptım! Seungmin bak doğru sayısı arttı"

Heyecanla sandalyesinden kalkıp yanına gelen tilki çocukla testi eline aldı. Sorulara bakmış başını kaldırıp elini uzatarak siyah saçları okşamıştı.

"Harika gidiyorsun Jeongin"

Küçük çocuk gibi sevinen beden ise bu sefer sevgilisinin yanına oturarak testini çözmeye devam etti.

Bir saate dersi bitirirken yan yana telefon bakmaya başladılar. Büyüklerinin attıkları fotoğraflara gülerken iç çekti Seungmin.

"Şimdi bizde son sınıf olacağız" dedi fark ettiği gerçeklik ile.

"Evet daha çok şey yapacaktım ben" diyerek dudak büzen Jeongin ile gözlerini kıstı Seungmin. "O tilki beyninde daha neler dönüyor senin?"

Burnunu sıkması ile Jeongin güldü. "Bu tilki beyin durmuyor ki güzelim, sürekli hareketli". Seungmin ellerini onun yanaklarına çıkarıp okşadı.

"Evet seviyorum bunu bende zaten. Özellikle yanına gelip heyecanla bir şeyler anlatan tilkimi".

Jeongin kıkırdayıp kollarını ona doladı. "Bır şeyler anlatmak diyince aklıma geldi bak, geçen Haru ile..."

Her zaman ki gibi parlayan gözlerle anlatmaya başladığı anlarla Seungmin gülümseyip saçlarını okşadı.

İlişkilerinde zamanı geldiğinde ikiside olgun oluyor çoğu zaman beraber çocuk oluyorlardı. Seungmin o gün mutlu olduğu her şeyi anlatırken Jeongin gördüğü sineği bile heyecanla Seungmin'e koşup anlatıyordu.

Onun bu sönmeyen enerjisi ise Seungmin'e ışık oluyordu. Jeongin onun için güneş olmuştu.

Kendisi Jeongin için karanlıkta parlayan yıldızlar olduğu gibi.

---

🤏🤏🤏

Baysss

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baysss


Cheese // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin