Karanlıkta hiç birbirinizi görmeden dans ettiniz mi?
Bir süre eli elimden kalkmamıştı. İkimizde susmayı tercih etmiştik. Biz sussakta insanlar hep konuşuyordu,sessizliğimizi bozuyorlardı. Yavaşça elini elimin üzerinde çekti.
"Bu arada yarın akşam bir eğlence partisi var arkaşım çağırmıştı. Bende Emiri çağırdım yani doğal olarakta Ela da geliyor. Sende geliceksin."
Benim adıma ne ara karar vermişti.
"Belki ben istemiyorum nerden biliyosun?"
"Öyle istiyorum,Sende öyle istiyorsun."
Evet aslında gelmek istiyordum. Ve gelicektimde.
"Doğru" dedim kısık bir ses tonuyla.
"Senin evinden alırım." Dedi ve yanımdan ayrılırken arkasından seslendim.
"Babam var olmaz,gelemezsin." Dedim endişeyle.
"Umrumda değil,ben seni alıcam." Dedi ve resimler çizdiği odaya gidip kapısını örttü. Bende resturantan çıkıp eve gittim.
Babama hâlâ sinirliydim ama eve gitmeye mecburdum.
Sonuçta orası benim yuvamdı hep kaçamazdım.
Eve geldim. Yanımda anahtarım olmadığı için zili çaldım. Bir iki dakika sonra babam açtı. Açtığı an ikimizde konuşmadan ben içeri girdim. Mutfağa gidip kendime bir su aldıktan sonra odama girdim.Hâlâ aklım Ardıçtaydı beni bir partiye davet etmişti ve bende tamam demiştim. Ama ben ne giyicektim ya da saçımı nasıl yapıcaktım? Saat kaçta gidicektik?
Aklımda büssürü soru işareti vardı. Bunları soruları muhtemelen yarın cevaplanıcaktı. Bende öyle düşünüp yatağıma girdim. Hava kararmışken bende uyumayı tercih ettim. Aslında hava öğlenleri çok sıcak olmasına rağmen akşamları soğuktu bende o yüzden üstüme pike almıştım. Pikenin içine girip uyumaya çalıştım ama uyuyamadım. Bir türlü uykum gelmiyordu. Sağ tarafa döndüm olmadı,sol tarafa döndüm yine uyuyamadım. Sonda koyunları bile saydım yine uyuyamadım. Yatağımda uzanırken kalkarak oturdum. Nasıl uyucam diye düşünüyodum çünkü uyuyup güzelce kalmak istiyodum. Böyle uyuyamadığım da resmen kriz geçiriyorum. Yatağa geri uzanıp kafamdaki bütün düşünceleri yok etmeye başladım ve kafama şu cümleyi yerleştirdim. "Uyuyabilirim,ben uyuyabilirim bak şimdi uyudum,uyudum" Diye içimden söylüyordum. Sonda becerip karanlığa gömüldüm. Ve o karanlıktan kurtulup ışığa gözümü açtım.
Bugün o gündü Ardıçla birlikte partiye gideceğimiz gün. İçimde bir endişe vardı ensişenin nedeni ise Ardıçın eve geldiğinde babamla karşılaşacağı.Duş alıp güzelce temizlendim. Islak saçlarımı kurutmayıp ördüm. Eğer örürsem akşama dalgalı olurdu ve bu bana çok yakışıyordu. Babamın yüzüne bakamadan ve konuşmadan kahvaltımı yaptım. Sessizdik,bu sefer hiç ama hiç konuşmamıştık. Bu sıklıkla olurdu ama en azından tuzu ver ya da çatalı uzat gibi kelimeler kullanılırdı ama şimdi ağzımızı açmamıştık. Benim hoşuma gitmişti ama kavgasız,gürültüsüz bir yemek en iyisiydi en azından benim açımdan. Kahvaltıma bitirip odama girdim her zaman ki gibi. Telefonu elime alıp Elayı aradım.
"Alo Ela sende geliyorsun dimi Ardıçın çağırdığı partiye?" Diye sordum telefondan sesi kısık geliyordu.
"Evet Emiri çağırmış o da beni çağırdı."
"Tahmin etmiştim." Dedim ve onun duymayacağı şekilde güldüm.
"Ee ne giyiceksin" Diye sordu Ela
Bir süre cevap vermedin sonra düşünüp konuştum.
"Bilmiyorum ki karar veremedim ama çok şık birşey istemiyorum." Dedim kararlı bir şekilde. Telefon kulağımdayken Elanın öskürme sesini duydum az da olsa sesi geliyordu.
"Noldu hasta mı oldun?"
"Evet boğazım ağrıyor biraz."
"Kötüysen gelme bence,senin için diyorum." Dedim endişeyle.
"Yok o kadar hasta değilim zaten çok ağrısaydı şu an yatakta sürünüyordum."
Dediğinde sesli bir şekilde güldüm. Ve onu destekleyerek "Doğru" dedim.
"Sen bana sordun bende soruyum sen ne giyiceksin?" Diye ekledim.
"Ya benim kırmızı ,diz kapağına kadar güzel bir elbisem var onu giymeyi düşünüyorum. Hem rahat hem şık sende öyle şeyler giy." Dediğinde yine öksürdüğünü aynı zamanda hapşurduğunu duydum.
"Çok yaşa"
"Hep beraber" Dediğinde söylediğine karşılık verdim.
"Kırmızı değilde beyaz,çiçekli bir elbisem var onu giymeyi düşünüyorum. Nasıl olur?"
"Olur sana herşey yakışır." Dedi Ela,sırıttım.
"Teşekkürler o zaman onları giyiyorum."
"Tamam parti de görüşürüz." Dedi ve kapattık telefonu.
أنت تقرأ
Son 1 Gün
Teen FictionBir anka kuşunun ağacın üstüne konup gün batımını izleyişini hiç farkettiniz mi?