~1~

1K 14 1
                                    

Gabriella

- Cam, Cam , ja serio chce wszystko dobre dla Hailie, ale nie myśle że  relacja z tobą bendzie dobre dla nas wszystkich- streieadziłam. Siedzieliśmy na dworze i gadaliśmy jak przyjaciółki które gadają po latach. W sumie to tak, galalismy po gdzieś 3 latach.

- Wiem...-  powiedział, chociaż się zgadzał ze mną ale odczuwałam że on ze mną też nie zgadza.

- nie Camden, nie rozumiesz, jak ja bym chciała ze Hailie się wyhowywała z matką i ojcem, ale ja nie chce relacji z tobą, nie chce żyć w strachu że ja i Hailie będziemy ciągle w niebiezpieczne.- stwierdziłam, nawet że ja patrzymy na siebie od czasu do czasu to widać było ze czoś tam kiedyś było, ale ja nie chce, nie chce i nie bandę żyć z nim. Jego świat to nie moja bajka.

- Gabriello, no, rozumnie, i no, nie chce tego dla was, oczywi-  nie dokączył bo nagle Hailie otworzyła drzwi.

- mama?- szepnęła z zmęczonym głosem.

- cześć myszko. Dlaczego nie śpisz?- zapytałam z łagodnym głosem.

- zły sen.- powiedziała zbuzneniem, i z małą chrypką w głosie. 

- to tylko sen myszko, choć Hailie z powrotem spać hm?- powiedziałam i w takim samym czasie sprawdziłam czy ma gorącą głowę z moimi rękoma.

- mama ten pan to kto to?- zapytała Hailie z pół szeptem do mnie. Myślałam nad odpowiedzią pare sekund, kiedy nagle słyszę jak Camden zaczyna gadać. O Boże tylko nie mów jej nic głupiego.

- Ja jestem... - zawiozł na sekundę - twojej mamy bardzo bliskim przyjacielem.- powiedział z bardzo łagodnym  głosem, i w takim samym czasie klękną przed nią i przytulił.
Chwila ciszy.

- Dziwnie pachniesz.- powiedział Hailie w końcu.Cam zaszumiał się trochę i opuścił uścisk z Hailie.

- Ta?- zapytał Cam z rozbawieniem.

- taaaa!- powiedziała Hailie z duszym uśmiechem. Ja się nawet uśmiechnęłam na ich piękny moment.

- pogaduchy się skończyły hm. Jest 3 w nocy. Hailie spać hm?-  wzięłam Hailie na ręce i poszłam w stronę pokoju.

- dobranoc królewno- powiedział Cam za nim przyszłam do pokoju.

***********

~Autorka~.

Tutaj chyba są pare problemów z gramatyką ale nwm

Co myślicie?

A co gdyby... wszystko by było inaczej?  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz