Geçmişten bir kesit
Yıl: 20 Nisan 2016Eve taşınalı 1 aydan fazla olmuştu, ancak evde garip şeylerin döndüğünün farkındaydı. Hem kocası hem de kızı gözlerinin önünde değişiyor, agresif bir hal alıyorlardı. Bu durumu, psikolog olan en yakın arkadaşı Ela'ya danışmaya karar vermişti. Evden çıkmadan önce kızıyla kocasına baktı. Kızı masada resim çiziyordu, kocası ise onu seyrediyordu. Aslı çıkarken kocasına evden çıktığını ve iki saat sonra geri geleceğini söyledi, arabaya binip oradan uzaklaştı.
Bir saatlik yolculuğun ardından, yağmurlu bir havada Ela'nın çalıştığı yere gelmişti. Hemen çalıştığı rezidansın altında bulunan otoparka girdi. Yağmur hafiflemişti, ancak hala yağıyordu.
Aslı, kendisi de çocuk doktoruydu, ancak Aden doğduktan sonra mesleğini yapamamıştı. Ela ile liseden beri arkadaştı, en yakınıydı ve tek sırdaşıydı. Şimdi ise onun bilgisine ve yardımına ihtiyacı vardı.
Aslı, asansör beklerken yanında orta yaşlarda bir kadın durdu. Birlikte asansöre bindiler. Her ne kadar çok dikkat etmese de, kadın Aslı'nın dikkatini çok çekmişti. Bir hippi tarzında giyinmişti. Aslı içinden hala hippiler var mı diye geçirmişti. Altmışlı yıllarda çok modaydı, ama şimdi bu tarz hippi giyim hiç görmüyordu. O sırada kadın başını kaldırdı ve Aslı'ya bakarak, "Dikkatinizi çektim anlaşılan," dedi. Aslı o an biraz utandı, kadını bu kadar dikkatlice incelediğinin farkında bile değildi. "Çok özür dilerim, giyiminiz bir hippi gibi olduğundan görüp öyle geçmişe gitmiş gibi oldum," dedi. Kadın altın gibi camları olan gözlüklerini çıkardı ve Aslı ile göz teması kurdu. "Doğru," dedi, "hippiler artık çok yok, ama ben yine de yaşatmaya çalışıyorum." Aslı gülümsedi, elini tokalaşmak için uzattı, "Merhaba, ben Aslı," dedi. Kadın ise Aslı'ya karşılık vermek üzereyken duraksadı, yüzündeki gülümseme bir anda kaybolmuştu. Aslı'ya korku dolu gözlerle bakıyordu. Aslı ne olduğunu anlamamıştı, kadına anlamsız bakışlarla baktı. "İyimisiniz?" dedi. Kadın ise Aslı'nın elini sıkmaya başladı. Acıdan elini çekmeye çalışsa da bunu başaramıyordu. O an asansörün kapısı açıldı, ineceği kata gelmişti. Hemen bir hışımla kadından kurtuldu ve asansörden çıktı. Kadına taraf baktı, kadın Aslı'ya şaşkın gözlerle bakıyordu. Asansörün kapısı kapanırken kadın iki elini de asansörün kapısına vurdu. Aslı, ne yaşadığını anlamamıştı. Korkuyla elanın seans odasına doğru yürüdü.
Elanın ofisinin kapısını tıklayıp içeriye girdi; ikisi de birbirini görünce çok sevmişti. Ela masadan kalkıp Aslı'ya doğru koştu, "Canım arkadaşım, hoş geldin!" dedi. Aslı, asansörde yaşadığı anı Ela'yı görünce unutmuştu. Yüzündeki gülümsemeyi tekrar kazanmış ve arkadaşına sımsıkı sarılmıştı.
İkisi de ofisin duvar tarafında duran mavi kanepelere oturdu ve Türk kahvesi eşliğinde konuşmaya başladılar. İkisi de geçmişten ve şimdiki hayatlarından bahsedip duruyorlardı; öyle ki Aslı o an gerçek derdini unutmuş, sadece Ela'nın heyecanına ortak oluyordu. Ela, yakın bir zamanda liseden beri aşık olduğu çocukla evlenecekti: Can Karagöz. Ela bunları anlatırken biraz çekingendi, ancak Aslı'nın sakinliği ve mutluluğuyla mutlu olduğunu görünce içi rahatlamıştı.
Aslı, lise çağlarında en popüler kızdı. Zeki biriydi, ama serseri bir tipti. Erkeklerle sevgili olmak istemezdi, ancak Can farklıydı; ilk defa bir erkeği hayatına almıştı. Ancak bilmediği şey Ela'nın Can'ı sevdiğiydi.
Ela, Aslı'ya göre daha silik bir karakterdi. Gözlük taktığı için "dört göz Ela" diye sesleniyorlardı. Ancak Aslı, bu duruma güzel el koyuyordu. İnsanlara güzelce kafa tutuyordu. Can ise serseri erkeklerden biriydi. Her okul çıkışı arkadaşlarıyla motorsikletleriyle gelir ve takılmak için kız ararlardı. Aslı ile işte öyle tanışmışlardı. Bir okul çıkışında Ela'ya bulaşan iki erkeği dövmek için sıkıştırmıştı. Can, Aslı'yı ilk orada görmüş ve aşık olmuştu. Başta Can, ne kadar uğraşsa da Aslı yüz vermemişti, ama sonra garip bir olay olmuştu. Aslı'yı takip eden beş adam bir anda yolda sıkıştırmıştı ve onu kurtaran Can olmuştu. Sonra sevgili olmuşlardı. Ancak uzun süren ilişki lise sonunda bitmiş ve ayrı yollara düşmüşlerdi. Şimdi ise en yakın arkadaşının eski sevgilisiyle evlenecek olması, her ne kadar garip olsa da Aslı, ikisinin de mutlu olmasını hak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kabus
Mistério / Suspense"Aslı, bir travma sonrası geçmişini hatırlayamayan bir duruma düşer. Kızıyla sakin bir hayat sürerken, kapısına gelen Amir Ali, arka arkaya işlenen cinayetleri dile getirir. Bu cinayetler, Aslı için hayatını olumsuz etkilemeye başlar. Aslı, geçmişin...