Başlangıç

406 172 870
                                    

Aslı polisin dediklerine bir cevap verememişti. Korkmuştu, çünkü evinin yakınında bir kadın cesedi bulunuyordu. Yüzünde şaşkınlık ifadesi ile polise yanıt verdi.

- Ben... ee... nasıl yardım edeceğimi bilmiyorum.

Polis Aslı'nın bu davranışını süzdü, vücudunun endişe ve korku ile titrediğini anlamıştı.

- Sadece mahallede dikkatinizi çeken herhangi bir olay olup olmadığını soracaktık.
Dedi.

Aslı o an daha da kötü olmuştu. Kendi mahallesinde mi, bu imkansızdı. Bu olamazdı, ya da olabilir miydi?

"Polis"
- Hanımefendi bir şeye tanık oldunuz mu?

Aslı panik olmuştu. Kekelemeye başlamıştı.

- Ben.. b..ben bilmiyorum görmedim

Polis Aslı'ya suçlayıcı gözlerle bakıyordu. Aslı bu soruda daha çok ilkilmişti.

Polis bunu duyunca arkadaki ekip arkadaşlarına baktı. Sanki sessiz bir şekilde anlaşmış şekildeydiler.

- Pekala, o halde içeri girmemize izin verin, çünkü sizin evin arka bahçesinde bulundu. Belki katil kaçarken sizin evin oradan geçmiştir.

Aslı ses çıkarmadı, polislerin geçmesi için kenara geçti. Yüzlerine bakamıyordu, korkuyordu.
Polisler Aslı'ya taraf baktılar, salonun ortasında durdular. Sanki nereye gideceklerini anlayamamış gibiydiler.

- Bahçeniz ne tarafta?

Aslı üzerindeki endişeyi atamamıştı. İşaret parmağını yavaşça kaldırmış bahçenin yolunu işaret ediyordu. Polisler, aslının bu halini pek de anlamasalar da bir şey demeyip gösterdiği yere doğru ilerlediler. Bahçe kapısı mutfaktan geçiyordu. Polisler masanın üzerindeki şarap şişelerini ve yere düşen güveçi gördüklerinde birbirlerine baktılar. Aslı da onların arkasından geliyordu. Polisler Aslı'ya döndü;

- sanırım dün akşam parti vardı?
Dedi, amir.
- Hayır yoktu.
Dedi, kısık bir ses tonuyla.

Polisler birbirlerine baktılar, Aslı'ya bir şey demediler ve bahçeye geçtiler. Çimler büyümüş ve yürünecek gibi değildi. Kar ise ortalığı tamamen kamufle ediyordu. Ancak yeni çinenmiş ayak izlerini görebiliyordu. Arkasındaki bir polise :

- hemen olay yeri incelemeyi buraya çağırın

Amir bunu söyledikten sonra Aslı'ya baktı, Aslı bunu duyunca afallamıştı. Bahçesi bir suç mahallimiydi.
Amir aslının yanına gelmişti.

"Amir"
- Uzun bir süredir, kayıp olan genç kızı arıyorduk. Bugün bir aramayla bir ceset haberi aldık.
Dedi.

- Bu imkansız!
Diyebildi sadece.

Amir Aslı'yı gözleriyle şüpheli gözlerle süzdü

- Evinize birinin girip girmediğini bilmiyor musunuz?

- hayır tabiki de giremez..!!

Aslı bunu söylerken tereddütlüydü, çünkü belki de duymuştu ama hatırlamıyordu.
Diğer iki polis içeriye girdiler. Amirlerine kırık bir cam olduğunu bildirdi. Amir Aslı'ya dönerek, "gerçekten de ses duymadınız mı?" Diye sordu. Aslı ne diyeceğini bilmiyordu, evinde garip şeyler oluyordu ve bundan haberi bile yoktu.

Derin KabusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin