KONOPSKI JEST GEJEM?

5.3K 202 201
                                    

TO JEST JAKIŚ ŻART? 91%? Zacząłem się śmiać nerwowo. Chociaż nie było mi do śmiechu. Czyli... Czy Sylwek mi się podoba? Przecież to tylko kolega! No ale jak jestem gejem? Nie no to był tylko quiz, nie jestem gejem i tyle. Gówno, no gówno. I tyle. Gówno. Jak to Stuu mówił „Gówno nic nie zrobiłem gówno" dobra już. Tego quizu nie było. Koniec. Czas wrócić do pracy YouTubera i osoby, która NIE jest gejem. Jezu, miałem o tym nie myśleć. Poczekaj, może jestem gejem, co? I w takich myślach się pogrążyłem na półtorej godziny. Doszliśmy do wniosku, że... Chyba jestem. Ledwo mi to przeszło przez gardło, gdy musiałem sie przyznać przed samym sobą. Nie wiedziałem, jak to być gejem. Wiem, że brzmi to komicznie, ale Japierdole... Może powinienem sie cieszyć? A nie być załamanym? Nie wiem. Nie wiem juz niczego. Ej, może ten quiz to lekka przesada? Może powinienem włączyć mój mózg detektywa i połączyć kropki? Zajebisty pomysł. Siedziałem tak następne półtorej godziny, i... w sumie quiz się nie mylił. Znaczy... mylił się tylko w jednym. Nie na 91%, tylko na 100. Jakbym ja z roku temu usłyszał, że doszłem do mojego gejostwa w 3 godziny i 15 minut, zeszedłbym na zawał. I doszłem także do tego że Sylwek faktycznie mi się podoba. Nigdy nie czułem tego uczucia do jakiejkolwiek dziewczyny. To była... Lekka obsesja? Chyba tak... Napewno Tak. Podobał mi się to za mało. Kochałem, uwielbiałem, ubóstwiałem go. Poruszał mnie. Pociągał. To było dla mnie jakby niemożliwe. Ale już niemożliwe być nie mogło. Musiało być teraz możliwe. MUSIAŁO. Okej, okej... Wdech, wydech, i tak cały czas. Musiałem się uspokoić, dlatego włączyłem komputer, zrobiłem ulubione jedzenie, nalałem colę i zacząłem grać. Położyłem koło siebie telefon, więc automatycznie zobaczyłem powiadomienie na messengerze od Sylwestra. Pisał.

MESSENGER CHAT:
Sylwester Wardęga: Grasz?
Mikołaj Konopski: Tak
Sylwester Wardęga: Gramy razem?
Mikołaj Konopski: Możemy. Za 15 minut?
Sylwester Wardęga: Okej

*Sylwester Wardęga zmienił nick użytkownika Mikołaj Konopski na „Mikołaj😃"*

Czy on zmienił właśnie mój nick? Tak. Napewno tak. JAPIERDOLE... Dobra, dobra, spokojnie. Jest okej, jest okej. Teraz musi być okej, bo dzwoni Sylwester. Graliśmy tak około 4 godziny.

ENEMIES TO LOVERS - Wardęga x KonopskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz