DZIEŃ SIÓDMY
Dziś mieliśmy luźny dzień. Siedzieliśmy w spa w naszym hotelu, bo na mieście mogliśmy się dosłownie roztopić. Na początku skorzystaliśmy z jacuzzi, a potem mieliśmy masaż na szczęście wykonany przez kobiety, by Sylwek nie był zazdrosny. Ze spa wróciliśmy około godziny 15, a następnie wyjęliśmy z szafeczki pod telewizorem dwie plastikowe miseczki i zupki chińskie. Gdy je zjedliśmy, uprawialiśmy seks... taki... długi. 2 godzinny. Japierdole. A resztę dnia siedzieliśmy na balkonie.
DZIEŃ SIÓDMY, ÓSMY I DZIEWIĄTY
Wszystkie te dni spędziliśmy tak samo, czyli na płazy a następnie na mieście, potem nocne uprawianie miłości i tak dalej. Byliśmy naprawdę zadowoleni, że możemy sobie odpocząć. Wstawialiśmy sporo postów na instagramie, całowaliśmy się, piliśmy lemoniadę litrami. Oh, to były piękne dni. Lecz wiedziałem, że po Hiszpanii czeka na nas Paryż. Sylwester był niesamowicie zorganizowany - nigdy sam bym nie zorganizował takich zajebistych wakacji. Było cudownie.
DZIEŃ DZIESIĄTY
Dzisiejszy dzień zacząłem na siłowni, gdy Sylwek poszedł nam po śniadanie. Miałem coraz lepszą formę, w przeciwieństwie do Sylwestra, lecz nie przeszkadzało mi to. Rozumiałem wszystko. Potem pochodziliśmy do Barcelonie, przyjemnie spędziliśmy czas oraz duzo gadaliśmy. Następnie poszliśmy do kawiarni, gdzie zamówiliśmy karmelowe latte oraz croissanty z białą czekoladą w środku. Później wróciliśmy do hotelu, gdzie poszliśmy na basen na dachu. Piliśmy drinki i całowaliśmy się - mimo że było tam kilka innych ludzi. Byłem dumny ze mnie i z Sylwestra. Jesteśmy GE JA MI. Mój Boże. To było świetne. Wiedziałem, że na nas patrzyli, ale miałem to w dupie. Myśle, że nie mieli problemu z tym, bo nie krzyczeli ani nie oglądali naszej relacji z obrzydzeniem. I tak siedzieliśmy w basenie do wieczora - poszliśmy do francuskiej restauracji, a następnie trafiliśmy do naszego pokoju hotelowego i skończyło się jak zawsze - seksem.
CZYTASZ
ENEMIES TO LOVERS - Wardęga x Konopski
Novela JuvenilGdy dwóch YouTuberów commentary zaczynają brać się za wspólne śledztwo, nagle poznają się bliżej. TU poznacie historię romantyczną KONOPSKIEGO i WARDĘGI