Wróciliśmy już do kraju i wróciliśmy do naszego mieszkania. Od razu po wejściu wskoczyłem na nasze łóżko. Tęskniłem za nim, bo żadne łóżko, ani w Hiszpanii, ani we Francji nie było tak wygodne. Może to zabrzmieć głupio, ale... Pierwszy raz byłem w Polsce z obrączką na palcu. Potem dołączył się Sylwek, rozebraliśmy się i uprawialiśmy 3-godzinny seks. Było cudownie. Potem zrobiłem mi i mojemu narzeczonemu naleśniki z dżemem i cukrem pudrem. Zjedliśmy przy telewizorze, a następnie dopiero rozpakowaliśmy rzeczy. Potem poszłem na spacer bo Warszawskich ulicach - bardzo tęskniłem też za Warszawą. Gdy wróciłem, Sylwek spytał mnie czy może nie chce obejrzeć z nim jakiegoś filmu. Zgodziłem się, i zdecydowaliśmy się na „Star Wars". Potem znów uprawialiśmy miłość, i poszliśmy spać.
NASTĘPNY DZIEŃ
Wstaliśmy około godziny 10.30. Zrobiłem nam pancakes, ja zjadłem z cukrem pudrem i bananami a Sylwek z syropem klonowym, oreo, piankami marshmallow, sosem czekoladowym i kawałkami batoników snickers. Nie rozumiałem, jakim cudem się nie zasłodził. Potem Sylwester mnie poinformował, że jedzie do miasta i wróci gdzieś za godzinę. Ja w tym czasie obejrzałem odcinek jakiegoś serialu, nie pamiętam jakiego. Wrócił z czekoladą, białymi monsterami, chipsami, ogórkami, oraz...
Maseczkami do twarzy.
- To co skarbie, robimy domowe spa? - Spytał Sylwek.
- No w sumie to możemy - Odpowiedziałem.
Założyliśmy sobie maseczki na twarz, potem założyliśmy ogórki na oczy, a potem oczyściliśmy sobie buzię.
I do końca dnia siedzieliśmy oglądając serial.
CZYTASZ
ENEMIES TO LOVERS - Wardęga x Konopski
Roman pour AdolescentsGdy dwóch YouTuberów commentary zaczynają brać się za wspólne śledztwo, nagle poznają się bliżej. TU poznacie historię romantyczną KONOPSKIEGO i WARDĘGI