-5-

46 4 10
                                    

Kahvaltı anı gelende sakindi, ama o kadar ciddi değildi. Ryuunosuke'nin aklındaki tüm o yemek masasında birbirini vurma adlı başlıklardaki görüntüler silinmiş, yerini masadaki eğlenceli sohbet almıştı.

"Şaka konusunda Nikolai'yi geçmeye çalışmak mı? Bu yeterince basit! En kötü şakalara sahip olan kişi zaten Nikolai!" dedi Higuchi gülerek.

"Ha!? Hiç de bile!" diyerek itiraz etti beyaz saçlı oğlan. "Patron!" Mori gülerek onları izlerken Fukuzawa sadece gülümsemekle yetiniyor ve olaya karışmıyordu.

"En mutlu olduğum şaka Osamu'nun kendini asması konusunda olandı." diye mırıldandı içlerinden biri. Ryuu'nun yanındaki kahverengi saçlı çocuk kaşlarını yapmacık bir öfkeyle çattı.

"Hadi ama! Bu kadar da mutlu olamazsın Chuuya!" Chuuya alaycı bir şekilde gülümsedi ve onu umursamıyormuş gibi yaparak önündeki tabağa odaklandı.

Geneli eğlenceli geçen kahvaltı Ryuunosuke ve Gin için çok kıymetliydi. Bu anın sonuna geliyor olmak üzücü olsa da fırsat varken yeterince tadını çıkartmışlardı. 

Kahvaltıdan sonra salondan ilk ayrılan kişiler patronlar olmuştu. Onlar gittikten sonra ortamda daha da yakın bir hava oluşmuştu.

Adı Chuuya olan kişilerden birisi "Hah! Bugün siz çalışırken sadece Kenji ve ben kalacağız!" dedi ve kolunu yanındaki sarışın çocuğun omzuna attı. "Umarım hepinizin işleri uzar." dedi gülerek.

"En kötüsünü dileyebilmesi bir yetenek." diye mırıldandı Tachihara.

"Başka bir şey yapamıyor çünkü!" dedi Atsushi alaycı şekilde.

"Ne!?" Bu tepkiyle Gin ve Ryuu da kendini tutamayıp gülmüştü. Ardından içlerinden birisi hafifçe öksürdü.

"Şaka bir yana, yeni gelen kişiyi tanımak isterim." diyerek Ryuu'ya ve Gin'e baktı. "Adım Kenji Miyazawa ama bana Kenji diyebilirsiniz. Siz de kendinizi tanıtın lütfen." 

"Ben Ryuunosuke Akutagawa." dedi usulca. Parmağıyla hafifçe Gin'i gösterdi. "Bu da kız kardeşim Gin." 

"Kız kardeşin gerçekten çok güzel." dedi Kouyou. Gin utanıp teşekkür ettiğinde herkes onun sevimli birisi olduğu konusunda kesin karardaydı. "Sizi tanımak güzeldi çocuklar. Zamanla alışacaksınızdır." Ardından Kenji elini hafifçe kaldırdı.

"Onları da bizim grubuna almamız gerekmez mi?" 

"İyi fikir Kenji." dedi Atsushi ve cebinden iki telefon çıkarttı, bunlar Ryuunosuke ve Gin'in telefonuydu. "Artık alabilirsiniz." 

Gin ve Ryuu telefonlarını aldılar, büyük ihtimalle Atsushi onların bir yeri arayamaması için ayarlama yapmıştı. 

Ryuu telefona fazla bakmadı ve cebine koydu. Diğerlerini süzerken ne diyeceklerini merak ediyordu.

"Neyse, biz artık yavaş yavaş gitsek iyi olacak." dedi Higuchi. Diğerleri onaylar mırıltılar çıkarttı ve Kenji ile Chuuya dışındaki herkes yavaş yavaş dağıldı. Atsushi salondan çıkmadan önce omzunun üstünden Ryuu'ya baktı.

"Umarım artık nasıl bir durumda ve pozisyonda olduğunu biliyorsundur, Ryuunosuke Akutagawa." dedi ve herhangi bir cevap beklemeden yemek salonundan çıktı.

"Sanırım biraz ciddi birisi." diye mırıldandı Ryuu. Chuuya hafifçe güldü.

"Sadece bu işi biraz ciddiye alır, normalde eğlenceli birisidir." dedi dürüst bir şekilde. "Bu kadar ciddi olması da senin daha yeni olman."

"Diğerleri üstündeki otoritesi büyük mü?" diye sordu Ryuu merakla. Atsushi'nin saygı gördüğünü anlamıştı, ama ne kadardı bu saygı?

"Fazlasıyla." dedi Chuuya usulca. "En eski üyelerden birisi o. Ayrıca zorlu işleri yapan nadir kişilerden, yetenekli olması da saygı görmesine sebep oluyor. Ama o daha fazlasını bile hak ediyor." 

Bir Yaşam Uğruna - ShinSoukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin