15. BÖLÜM

3.1K 168 249
                                    

BÖLÜM ON BEŞ,
AŞK MI, NEFRET Mİ?

....

Abicim fazla hızlı gidiyoruz sanki ya. Arabayı ben mi sürsem?" Dikiz aynasından Mert'e baktı Adar.

"En son bunu yaptığında Yunus'un arabasına ne olduğunu hatırlıyor musun?"

"Sustum."

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken Adar'a döndüm.

Bazı gerçekleri öğrenmiştim.

Mesela Aleyna aslında Adar'a aşık değilmiş fakat babası iflasa sürüklendiği için şirketini kurtarmanın tek yolu olarak Karahan ailesi ile yakın olmak istemişti. Bu yüzden de Adar'a yakın olması için Aleyna'yı zorlamıştı.

Ve ben Ahmet beyin böyle bir şey yaptığına da inanamıyordum. Ama gerçekler böyleydi.

Her şeyden önce Aleyna Zümrüt'ün herkesin düşündüğünün aksine daha farklı bir hayat yaşadığını düşünmek bile garipti.

Aslında...ben hiçbir zaman Aleyna'dan hoşlanmamıştım ama sanırım her şeyden önce onunla gerçek bir arkadaş olmak istemiştim.

Yani tüm bu olaylardan önce kim  Aleyna Zümrüt ile arkadaş olmak istemezdi ki?

Sesli bir nefes vererek önüme döndüm.

Kimse göründüğü gibi değildi. Kimse.
...
~1 SAAT ÖNCE~

Derin bir nefes verdi Aleyna.

Başı çok ağırıyordu. Kalbi kadar değil.

İlk ve tek aşkı ondan nefret ediyordu. Haklıydı.

Çocukluk arkadaşı da artık ondan nefret ediyordu. Ve o da haklıydı.

Çünkü ikisine de zarar vermişti Aleyna. Adar'ın uğruna öleceği aşkına, Yunus'un ise sahip çıkmak istediği aşka zarar vermişti.

Ve şimdi de yalnızdı. Aleyna Zümrüt için pek normal bir durum değildi bu ama hak ettiğini de biliyordu içten içe.

Sırtını duvara yaslayarak sigarasını yaktıktan sonra sigaradan bir yudum çekti içine fakat öksürmeye başlayınca sigarayı yere atıp ayakkabısı ile ezdi.

"İğrenç..."

"Aleyna!" Nihayet babasının öfkeli sesini duyduğunda güldü kendi kendine.

Ve işte kaos başlıyordu.

Babasının hızlı adımlarla kendisine doğru geldiğini gören Aleyna,babasının hrmen arkasinda koşturan kadını gördü. "Sakin ol Ahmet!" Gözlerini devirdi bu noktada. Cidden...

"Günaydın baba-" Babasının Aleyna'ya attığı tokat başını sağa düşürdüğünde canının acıdığını bile bile kafasını kaldırıp babasına baktı ve güldü. O an Gamze hanım ile göz göze geldiler.

"Dalga mı geçiyorsun sen benimle!" Babası ona doğru bir adım atınca Gamze hanım hemen Aleyna'nın önüne geçti.

"Ne yapıyorsun sen? Ona vurma hakkın yok!" O an tuhaf bir duygu kapladı Aleyna'nın kalbini.

Bunca zamandır sevgisine inanmadığı kadın onu korumak için aşık olduğu adamın karşısına geçmişti.

"Çekil önümden Gamze!" Çekilmedi genç kadın. Fakat Aleyna durmadı.

Gamze hanımın önünden çekilerek babasının karşısında durdu.

"Vuracak mısın yine? Hadi vur! Çünkü ben artık susmayacağım. Anlıyor musun beni?!" Gözleri dolmuştu ama umursamadı Aleyna. Susmayacaktı.

MAVİ GÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin