GEÇMİŞTEN BİR ANI

3.7K 220 43
                                    

"Beyni olmayan bir canlı işte!"

Gözlerini kısarak karşısında oturan kıza baktı Adar.

"Kendinden mi bahsediyorsun yani?" 
tip bir bakış attı İdil.

Adar ise güldü. "Neden öyle bakıyorsun?"

"Okulda sigara içtiğini Nuran hocaya söyleyeceğim."

"Sakın! Bak gebertirim seni." Omuz silkti İdil.

"Ayrıca bunu da söyleyeceğim." Bıkkın bir nefes verdi Adar.

"Kızım bela mısın sen?"

"Neden?"

"Neden mi?" Sinir bozukluğuyla güldü Adar.

"Hani sizinle şu aptal oyunu oynarsam bir daha beni tehdit etmeyecektin? Salak mısın sen?" Öfkeyle Adar'ın koluna vurdu İdil.

"Sensin salak!" Ardından güldü kendi kendine.

"Korkuyorsun değil mi?" Gözlerini devirdi Adar.

"Yemin ederim seninle uğraşan ailene üzülüyorum bak. Sus artık."

"Asıl ben Eylül'e ve babana acıyorum. Senin gibi biri ile aynı evde yaşadıkları için." Gülerek cebindeki sigara paketini çıkardı Adar.

"Benden iyisini bulamazlar merak etme." Gözlerini devirdi İdil. Ardından Adar'ın elindeki sigara paketini çekip aldı ve bir anda ayağa kalktı.

Aynı anda Adar'da ayağa kalkmıştı.
"Ne yapıyorsun kızım sen? Ver şunu." Omuz silkerek geriye doğru bir adım attı İdil.

"Benden özür dilersen neden olmasın." Sesli bir nefes verdi Adar.

"Kızım bak,kardeşimin arkadaşı falan demem döverim seni." Güldü İdil.

"Boş yapma Karahan."

İdil sigaralardan birini çıkarıp ikiye ayırınca cümlesi yarıda kesilen Adar ya sabır temalı bir bakış attı İdil'e.

"Derdin ne senin?"

"Özür dile." Güldü Adar.

"Tabi canım,başka isteğin."

"Bir de sigara içme. Sağlığa zararlı sonuçta." İdil diğer sigarayı da çıkarıp ikiye ayırdığında İdil'e doğru bir adım attı Adar.

"Ver şunu."

"Özür dile."

"Dilemiyorum lan!"

"O zaman al sana sigara!" İdil'in elinde ki sigara paketi yere düşünce Adar paketi almak için eğildi. Fakat aynı anda İdil paketi ezmek için ayağıyla Adar'ın elinin üzerine basınca Adar, küfrederek hızla elini çekti.

"Manyak mısın kızım sen?!"

İdil alt dudağını ısırarak geriye doğru bir adım daha attı.

"Bu sefer gerçekten geberteceğim bak seni!"

Adar İdil'e doğru bir adım attığında İdil refleksle geriye çekilmek istedi. Fakat onu kolundan tutarak kendine doğru çeken Adar yüzünden bir anda yüz yüze gelmişlerdi.

Hatta sanıyorlardı ki fazlasıyla yüz yüze gelmişlerdi.

Ve tam o anda kapı açıldığında elinde bir bardak limonata ile şok içinde onlara bakan bir adet Eylül vardı karşılarında.
...

MAVİ GÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin