BÖLÜM YİRMİ ÜÇ,
GELMEYENİ BEKLEMEK.
....4 AY ÖNCE...
"Abi sen şimdi ciddi ciddi burada mı yaşayacaksın?"
Gözlerini yeni evinden ayırıp yağan yağmur yüzünden kendisine şemsiye tutan adama döndü.
"Yok Baki. Şakasına satın aldım evi,nasıl?"
"Nasıl yani abi? Anlamadım ben."
"Lan mal!" diye bağırdı sonunda sinirle. "Kıza yakın olmak için almadık mı bu evi,neyini anlamadın?"
"Abi bana daha önce söylememiştin ki."
Bu noktada istemsizce kaşlarını çattı. "Söylemedim mi gerçekten?"
Beklemeden kafasını salladı. "Valla söylemedin abi. Ama sorun değil ya, sonuçta Arif abimin yas-"
Patronunun attığı bakış yüzünden kendi kendine susmuştu. "Kusura bakma abi."
Derin bir nefes vererek tekrardan eve çevirdi bakışlarını.
Abisinin hayalini sonunda gerçekleştirmişti.
Çünkü abisi onun tüm bu belalardan uzakta bir hayatı olsun istemişti.
Herkesten, her şeyden uzaklaş. Git kardeşim. Belki yanlız kalacaksın. Ya da belki o asla inanmadığın ama bir gün seni bulacak olan hayatının aşkıyla çıkacaksın bu yola. Fark etmez.
Yeter ki iyi ol. Yeter ki mutlu ol.
Ama her şey artık eksikti. Ve o kendi sonunu getirse bile durmamaya yemin etmişti.
Tekrar adamına döndü. "Karan Toprak," dedi beklemeden.
"Kararını vermiş mi?"
"Evet abi," dedi o da kafasını sallarken.
Birkaç saniye bakıştılar.
"Lan söylesene!"
"Neyi abim?"
"Baki, sen benimle dalga mı geçiyorsun lan? Herif ne dedi, söylesene!"
Elbette biliyordu ne söylediğini ama söylerse abisinin sinirleri de fena halde bozulacaktı.
Yine de söylemek zorunda kaldı.
"Abi, Karan dedi ki kaybı var, başı sağolsun. Öfkesini de anlıyoruz ama Karahan kimseyi canı istedi diye öldürmezmiş,bunu bilsin dedi."
Öfkeyle yumruklarını sıksa da sakin kalmayı seçti. "Başka ne söyledi?"
"Karahan canı istedi diye öldürmüşse de umrunda olmazmış, o dostunun yanında olacakmış. Kıza da dokunmayacağını biliyormuş. Bir de dedi ki abine söyle iki gün içinde buradan defolup gitsin yoksa kendisi bizzat gelip belasını s-"
Devam etmedi daha fazla. Gerisini anlamıştı abisi ne de olsa.
Güldü duydukları yüzünden."İyi dostmuş. Ama kardeşi ölürken böyle demiyordu sikik herif."
"Abi," dedi yanında duran adamı.
"Söyle," dedi o da beklemeden.
"Planın ne? Yani asıl planın ne abim?"
Fırat Duman'ın bilmediği plan.
"Şimdilik beklemek," dedi derin bir nefes vererek. "Ama sonunda onu ayağımıza getireceğiz."
Burada ki kilit nokta o kızdı çünkü.
Hatta kızın haberi yoktu ama Karahan bir tek ona gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GÜL
Teen Fiction"Mavi gül." Arkamı dönüp ona baktım. "Ne?" "Benim için ne olduğunu sormuştun ya. Sen benim için mavi gülsün. Buradasın,benimlesin ama aynı zamanda da imkansızsın. benim için imkansızsın." Kalbime bir ağırlık oturduğunda gözlerimi onun kahve gözlerin...