GEÇMİŞTEN ANI

5.2K 326 80
                                    

3 YIL ÖNCE...

"Ne oldu Eylül?" Oflayarak elindeki kahve bardağını masanın üzerine bıraktı Eylül.

"Geçen gün bana çıkma teklifi eden şu salak Egehan varya..."

"Eee?" Diyerek arkadaşına baktı İdil.

"Teklifini reddettiğim için sorun çıkarıyor."

Güldü İdil. "Boşuna mı abin var kızım,söyle ona." Gözlerini devirdi Eylül. İdil o zamanlar Adar'ı baya havalı buluyordu çünkü henüz okulun zorbası ilan edilmemişti kendisi.

"İlk yıldan sorun mu çıksın yani-" Eylül'ün cümlesini yarıda kesen kişi bir anda yanlarına oturan Egehan ve yanında onun gibi salak olan başka bir çocuktu.

"Hey!" Diyerek Egehan'a döndü Eylül.

"Git başka yerde otur!" Egehan Eylül"ün uyarısını umursamadan önlerinde ki çikolata paketini kendi önüne çekince yanında ki arkadaşı paketten bir çikolata almak istedi fakat İdil kolunu tutarak onu durdurdu.

"Defolup gidecek misiniz artık?" İkisi aynı anda gülünce diğer çocuk İdil'e baktı.

"Tanışalım mı güzellik,ben Hakan." Ona göz kırpan çocuğa karşılık olarak gözlerini devirdi İdil.

"Bir git ya." Çocuk bir anda İdil'in koluna dokunmaya kalkınca ise Eylül elinde ki kahveyi o çocuğun üzerine dökmüştü.

"Siktir lan!" Çocuk ayağa kalkınca arkadaşı da ayağa kalkmıştı.

Ve tam o an Adar ve arkadaşları da kafeteryadan içeriye girmişlerdi.

"Ve oyun bitti," diyen İdil gülüyordu.

"Ne?" Diyen iki çocuk Adar'ın Eylül'ün ağabeyi olduğunu bilmiyorlardı. Adar hakkında bildikleri tek şey belalı bir tip olduğuydu o kadar.

"Şu yakışıklı çocuk varya," diyerek Adar'ı işaret etti İdil.

"Kendisi Eylül'ün abisi." İki çocuk şokla birbirine bakarken gülerek ileride nefret edeceğini bilmediği çocuğa dönerek ayağa kalktı İdil.

"Adar Karahan!" Adar kafasını kaldırıp ona bakarken güldü İdil.

"Şu iki çocuk bize laf atıyor." Egehan ve üzerine soğuk kahve dökülen diğer çocuk geriye çekilirken İdil gelecek kaosu bilerek arkadaşının kolunu tuttu ve geriye çekildi.

Sonrasında ise iki çocuğun da burnunu kıran Adar ve gülerek onları izleyen bir İdil vardı.

Tabi hemen sonra hepsi birlikte müdürle bir görüşme yapmak zorunda kalmışlardı.

İdil ise o gün arkadaşının abisi olduğu için müdürün önünde Adar'ı savunurken bilmediği şey Adar'ın hayran gözlerle onu izlediğiydi.

Çünkü o gün deli bir kızdan etkilenmeye başlamıştı Adar.
...

MAVİ GÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin