BÖLÜM ON ALTI,
KIRILAN BAĞLAR.
...."Bizi kırmayıp buraya geldiğin için teşekkür ederiz Karahan."
Sesli bir nefes verdi Adar. Ardından karşısında duran adama baktı.
"Başka seçeneğim varmış gibi konuşuyorsun."
Güldü adam. "Seni gerçekten özlediğimi fark ettim genç adam. Şimdi şu önemli konumuza geçmeden önce sormam gereken önemli bir soru var."
Tepkisiz kaldı Adar.
"İdil denen o kız,Karan'ın anlattığı kadar güzel mi?" Adar'ın bakışları yerinde oturan Karan'ı bulduğunda bir suçluymuş gibi ellerini havaya kaldırdı Karan.
"Kızma bana. O güzelliğin cesareti bende garip bir etki bıraktı sanırım. " güldü alayla. "Ne dersin? Sence o da benden hoşlanmış mıdır?"
"Orospu çocuğu!"
Yumruğunu masaya geçirerek ayağa kalktı Adar. Babası gibi davrandığını fark etmiyordu bile.
"Beni onunla mı tehdit ediyorsunuz?"
Güldü sinirle. "O flaş bellek hala benim elimde,unutmayın." Bu noktada kısa bir an sessiz kalan Adar sonunda ayağa kalktı. Onunla birlikte Karan'da ayağa kalkmıştı.
"Asıl konu da bu zaten. Bak genç adam, bir oyunda olduğumuzu düşün. O kızın güvenliğine karşılık flaş bellek. Flaş bellek elimize ulaşırsa kimseye zarar gelmez. Fakat istediğimizi almazsak...işte o zaman sevdiklerini kaybetmekten kork..."
"Sen," dedi Adar adamın tam karşısında dururken. "Benden aldıklarının bedelini ödemedin. Bunun nedenini hiç düşündün mü?"
Sustu adam.
"Bir ayın sonunda istediğin şeyi sana ulaştıracağım ama aynı gece ikimizden biri ölecek. Bunu da sakın unutma." Kimse şaşkınlığını gizleyememişti o an. Adar Karahan ölüm istiyordu.
"Sahiden bir kız için kendi hayatını tehlikeye mi atacaksın Adar?" Derin bir nefes verdi.
Yine aynı şey olacaktı. "Gerekirse."
Ardından onlara arkasını döndü ve mekandan çıktı.
"Onu karşımıza alarak büyük bir belaya bulaştık," dedi Karan sigarasını yudumlarken. "Henüz çok genç olmasına rağmen bize kafa tutarak fazla cesur davranıyor."
Güldü adam. "Haklı olabilirsin ama belki de bu oyunun sonunda biz kazanırız."
Kaşlarını çattı Karan. "Bu ne demek?"
Karan'ın sorusuna karşılık olarak omuz silkti adam. "Yakında öğrenirsin. "
...
"Bir saattir kiminle mesajlaşıyorsun sen?"Oflayarak Aleyna'ya döndüm. "Tek kelime Aleyna,sanane." Güldü sinir bozucu bir şekilde.
"Demek Adar ile mesajlaşıyorsun."
"Aynen," dedim ona bakmadan. Kapı açıldığı an Aleyna'nın ofladığını duydum.
"Hayatımda gördüğüm en tuhaf şey bu kız."
"Saçma bir şekilde senden hoşlandı."
Gözleri alayla parladı bu defa.
"Senden daha iyi olduğumun bir kanıtı daha diyelim biz ona." Gözlerimi devirdim.
"Şuan benim evimde olduğunun farkındasın değil mi? Seni bu eve kabul ettiğim için minnet duy ve kes sesini derim, benim yerimde kim olsa yapmazdı bunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GÜL
Teen Fiction"Mavi gül." Arkamı dönüp ona baktım. "Ne?" "Benim için ne olduğunu sormuştun ya. Sen benim için mavi gülsün. Buradasın,benimlesin ama aynı zamanda da imkansızsın. benim için imkansızsın." Kalbime bir ağırlık oturduğunda gözlerimi onun kahve gözlerin...