100.Bölüm

236 28 30
                                    

Sıcak sudan yıkandım ve çıktım odaya girdim her şey yerli yerinde temizdi.peki ya benim bedenim?

Ağlamamı sonunda durdurdum odada ben ve nefes seslerimi duyuyordum gerisi ölüm sessizliği idi.

Bana verdiği cekete ve terliğe baktım ardından dolaba gittim kasıklarım her geçen saniye daha çok ağrıyordu,hızla kendime bir eşorfman ve tişört seçtim onları üstüme geçirdikten sonra,çorap giyindim terlikleri ayağıma geçirdim ceketi giyindim ceketle biraz ısındım.

Yatağın üstüne oturdum elimi kasıklarıma koydum ovdum beni o kadar zorlamıştı ki cezasını ben çekiyordum o yemeğe inip onların yüzünü görmek istemiyordum,ama bana emir vermişti aşağı gelmem için ayağa kalktım havluyu yerine astım geri döndüm odaya ama

Boynumda morluklar gördüm duraksadım.

Boynumu morartmıştı her iki yerinde de büyük morlar ben burdayım diye bağırıyordu.elimi morluklara koydum .

Hayatımı temsil ediyordu bilerek yapmıştı,elimi ceket ile tişörtü tuttum korkarak karnı mı açtım

Olamaz....

Karnımda da vardı üstüne bir level fazla idi üç tane farklı yerlerdeydi.

Hızla kapattım,kapıya doğru yürüdüm kapıyı açıp çıktım hafif gülme sesleri geliyordu.çekinerek yukarı koridorda sessizce yürüdüm merdiven başında durdum biraz eğildim.

Lee know lia'yı duvar arasında almıştı ve bişiler diyip gülüyordu lia onun yakasından tuttu kendine çekti dudağına yapıştı.lee knowda elini onun beline koydu.

Benimle zorla sevişirken metresim ile öpüşmesi?

Lia beni gördü ve daha da derinleşti öpüşmesi dikeldim tek tek aşağı indim o ses den dolayı Lee know dudağını çekmişti

Benim hayatımı mahvetmişken hala gülüyordu...

Lia,ah hancığım sana mutfakta koydum biz bugün kocam ile yiyeceğim mümkünse mutfakta siktir git ye.

Onlarla uğraşmayacaktım ama yemeyecektim sadece bir kaç dakika bekleyip yedim diye kalkabilirdim.

Lee know,hayır oda burda yiyecek

Lia,ama beni ağlatmak mı istiyorsun?

Lee know,ağlama o zaman

Lia,bir kereden bişi olmaz incileri dökülmez

Lee know,hayır dedim

Onlar kavga ederken kasıklarım otur diye yalvarıyordu onları geçtim mutfağa girdim çok az koyulan bir yemek vardı iyi ki az koymuştu sadece beş dakika yeterliydi.

Elimi kasıklarıma koydum ocağın önünde oturdum

Ve o beş dakikanın geçmesini bekledim    

        

OBSESSİVE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin