178.Bölüm

212 25 31
                                    

beni odaya sokup içeri fırlattı acı içinde bağırdım,yatağın önüne düştüm.ağlayarak ona baktım,bana öyle bakıyordu ki gözlerinden ateş fışkıracak gibisinden.

Pişmanım desem affeder mi?

Komidine ilerledi içinden siyah bir bant çıkarttı.yanıma geldi saçımı tutup kaldırdı,beni yatağın yanına sürükledi.

Hafif ittirdi ağlayarak ittirdiği şekil kaldım.

Lee know,ellerini arkaya ver.

Han,n-e?

Lee know,ellerini arkaya ver dedim!

Bant sesi çıktı.ağlayarak ellerimi arkaya koydum beni kendine bastırdı yapışkan şeyin ellerimde olduğunu hissettim.

Han,pişmanım lütfen..

Lee know,son pişmanlık işe yaramaz.

Ellerimin iyice sıklaştığını anladım oda anlamış olcak ki bantı durdurdu tek hamlede koparttı.bantı komidine attı eşorfmanımın iki yerinden tutup aşağı indirdi;

Han,napıyorsun.

Ayakkabılarımı çıkarttı,eşorfmanı da onunla birlikte çıkarttı.

Han,hayır bırak beni.

Ondan uzaklaşmaya çalışırken bacağımı tuttu diğerini de çıkarttı beni yatağa ittirdi ardından sırtıma metal bişi değdi sweatshirti yırtıyordu.sırtımdan kesti.kollarımdan kesti beni öne döndürdü yırtık sweat önümden düştü.

Onuda alıp gelişi güzel fırlattı daha sonra gömleğini açtı,ellerimi birbirine sürtüp banttan ellerimi çıkartmaya çalıştım.

O da tamamen gözümün önünde soyununca korku içinde nutkum tutuldu üstüme gelince geriye kaçmaya çalıştım.kolumu tutup kendine çekti çenemi sert şekilde tuttu.

Lee know,kaçarsan ne yapacağımı sürpriz olarak dedim sürprizimi ise az sonra göreceksin.

Çapraz kolumu tuttu beni sırt üstü yatırdı boxseri mi de benden çıkarttı.

Han,hayır..hayır Lee know bırak lütfen.

Karnımdan tutup bir anda kaldırınca hissetmeye başladım.

Smut vardırrr‼️

Deliğimin içine bir anda girdi acı içinde çığlık attım.ama o durmadı defalarca deliğimin içine girip çıktı o kadar çok hızlı yapıyordu ki nefes bile zar zor alıyordum.

Lee know,sana gidemezsin dedim değil mi?

Diyerek deliğimin içinde kaldı çok yavaş hareketle içime girmeye başladı  bu benim canımı öyle yakıyordu ki...gene aynı soruyu sordu.nasil cevap vereceğimi unutmuş gibiyim ama ne yaptıysa gene bağırdım.

Han,e-v-e-t.

Bu sefer hızlanmaya başladı defalarca boşalmıştım ama durmadı.
Bedenimi o yönetiyordu,aşağı yukarı gidiyordu bedenim ter içinde kalmıştım ama durmadı.deliğimi yırtacak şekilde girip çıkmaya devam etti.

Lee know,ne dedim sana kuralları say.

Hiç bir şey demeyince daha hızlandı,bayılmak üzereydim.en büyük acı bedenimi deniz dalgası gibi sarıyordu.

Han,dur artık dur.

Lee know,SANA SAY DEDİM.

Diyerek deliğimi yırtacak şekilde girdi.ve bekledi,ağlamaklı bağırdım.

Han,kimseyle konuş-konuşamazdım
Yemek ye-mek zo-zorundaydım

Acıdan artık hiç bir kelimeyi oturtamıyordum canımı çok yakıyordu,nefesim kesiliyordu.son kuralı da nefessiz bir şekilde söyledim

Kaçmam yasaktı..

Lee know,aferin neden veletin elini tuttun.SEN NEDEN ONUNLA FİNGİRDEŞTİN.

Han,o benim elimi zorla tuttu.çık artık.

Ama o daha çok girdi artık onun bacaklarını tenimde hissediyordum.

Lee know,bana yalan atma.

Han,doğru söylüyorum...

İçimden biraz çıkınca bedenimden gene sıvı bişiler aktı.

Lee know,şimdi kemik oyugunu okşarken içine çekiceksin.

Hareketli edemiyordum o benim içimdeyken yapamadığım için içimden çıktı daha hızlı girdi artık deliğim yırtılcak şekilde çok acıyordu.

Lee know,tekrar.

Bir daha elini koyunca zorla oyugumu içe soktum okşamaya başladı.

Lee know,aferin.

Bedenimi yatağın üstüne bıraktı artık iyi değildim bedenim çarpılmış gibi.

Lee know,domal.

Han,ne?

Lee know,neyini anlamıyorsun bebeğim domal.

Han,oo nedir bilmiyorum,bırak artık beni

Lee know,daha yeni geldin daha çok acıyacak canın.domal dedim.

Han,o ne bilmiyorum.

Lee know,çok safsın ne güzelim!

Beni şekilden şekle soktu ardından dizlerimin üstünde belimi kırmış şekilde durdum kafamı yastığa koydum ellerim şuan işe yaramıyordu .

Lee know,adımla inle.

Han,asla...

Elini deliğimin içine soktu nefesim kesildi o an.

Lee know,adımla inle.

Adı içinde değil ama ağlayarak inliyordum.elini daha çok soktu.

Lee know,yap dedim!

Yarı girdi yarı çıktı.tam girdi ellerini içimde hareket ettirdi.

Ağlamak anladım ki çözüm değildi.

Cesaretimi topladım;

Ve adı ile zorla inledim,nefesi bile zar-zor alıyorken bana en kötü acıyı veriyordu.

lee know,brawo!

Elini içimden çekince benden fazla su aktı kendimi toplayamayacaktım.

O kadar çok bitkindim o kadar yorgundum ki kendimi hissetmiyorum çok canım acıyor.

Beni kendine çevirdi,artık kendi kafamı tutacak halde değildim gözlerimi bile zar zor açıyordum.o benim karnıma otururken karnıma acılar girdi ama acımı çekmeye bile mecalim kafamı tutmadım kendisi yana düştü.nefes almak bile istemiyordum.

Gözlerimi kapattım sadece nefes seslerimi duyuyordum bu gecenin ışığında.

Çenemi sıkı tuttu beni kendine çevirdi yüzüme tokat attı.

Lee know,bir daha kaçarsan seni bu sefer ciddili öldürürüm jisungum.

_______

Biraz smutlu bir bölüm oldu gibi.

Eee nasılsınız-neler yapıyorsunuz anlatın yazarınıza❤️❤️

 

OBSESSİVE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin