Artık kurtuluyordum,içten içe tebessüm ediyordum o ise küfürler savuruyordu korumaya bebeği al bir diğer eve git geliyoruz demişti koruma verilen emir ile çıkmıştı yüzümde ki gülümsemeyi sildim bana döndü saçımdan tutup kaldırdı.tek elim ile saçımdan çekmeye çalıştım ama o daha sıkı tuttu.
Lee know,benden kaçabilceğini mi sanıyorsun bebeğim asla kaçamazsın.
Han,senden kurtuluyorum.
Bu sefer benim kolumu çekiştirdi.bu sefer beni götürmemeliydi polisler gelecekken sadece oyalamam gerekti bir bahane gerekliydi.burnum da çok kanıyordu.nasıl bahane bulacaktım kolumu koparacaktı.
Han,Lee know bırak beni acıktım.
Lee know,ne?
Han,acıktım yemek ver bana
Lee know,diğer evimiz de söz vereceğim
Han,hayır şimdi istiyorum
Lee know,şimdi olmaz yürü
Kolumu tuttu gene çekti,işe yaramıyordu beni zorla başka bir eve götürecek hayatımı mahvedecekti.
Han,bırak gelmeyeceğim bırak.
Birinde parmaklarım diğerinde kolum kökten kırılcaktı,yüzüme bir tokat attı,ardından bir de yumruk attı.
Hem dudağımdan hemde burnumdan kanlar akıyordu acılarımdan ağlamaya başladım saçımdan tutup yerden kaldırdı,ardından beni omzuna çıkarttı.sırtına vurmaya başladım ayaklarımı salladım.
Han,bırak beni bırak
Bişi demedi beni odadan çıkarttı yalvararak daha şiddetli ağladım.beni merdivenlerden indirdi sırtına vuruyordum işlemiyordu.
Beni salona indirdi.
Han,yalvarırım bırak beni gitmek istiyorum lütfen.
Gözyaşlarımın her bir zerresi yere damlıyordu ama o umursamıyordu.
Beni salonun ortasında indirdi
İşte duydum duydum o sesi
Duydum siren seslerini.duydum polis siren sesini.
Kurtulucaktım.
Ama hala ağlıyordum,siren sesleri kapıda durdu.bir kaç kapı kapanma ve bağırtılar,silah sesleri karışık bişi olmuştu.
Tam sevineceğim derken.
Boğazıma metal sivri bişi tutulması ile sevincim kayboldu aksine daha fazla ağladım.
Bu savaşta iki seçim vardı...
Ya ölüm ?
Yada yaşamak ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESSİVE LOVE
FanficSaplantılı aşkı yüzünden herşeyi geri bırakan ve onunla zorla evlenen han jisung