132.Bölüm

172 22 4
                                    

Duşun yarısında changbin bana kıyafet vermişti üst vermemişti ama sadece altımı giyindim saçlarımı kuruttum zorlanmıştım ama alışmam gerekti havluyu yerine astım.bedenimi böyle görünce kim bilir ne tepki vereceklerdi? Son kez kendime aynadan baktım ardından kapıya doğru yürüdüm korkmaya başlamıştım bedenimin her yerini emmişti ve onun izlerini taşıyordum şiddet morlukları vardı arkamda koca bir kırbaç izleri vardı.

Kapının kulpunu tuttum aşağı indirdim kapı kendini açılmaya bırakırken banyodan çıktım yatağın başında oturanlara baktım Felix beni gördü ayaklandı.ardından changbin felixe baktı Felix bana şaşkınca bakıyordu changbin de araya girdi ayaklandı.onlara doğru ilerledim kırık parmaklarım titriyordu ağrıdan acıdan.changbin bana yaklaştı beni böyle görmeye alışık değildi baya küfür ve laflar edicekti öyle de olmuştu.

Changbin,bune lan bune? Orospu çocuğu sana neler yapmış piç kurusu vampir mi amına koyayım bune diyorum han sen...annesini siktiğim piç..lan

Felix,changbin yeter dur küfür etmen onu geri hayatına döndürmeyecek.

Changbin,Felix görmüyor musun karnını kollarını hangi piç yirmi bir yaşında ki çocuğa bunu yapar?

Felix,haklısın ama bizim görevimiz onu unutturmak yaralarına merhem olmak sakinleş yaralarına kremi sürelim.

Geri bana baktı ardından geçip yatağa oturdu Felix de oturdu bende onların önüne geldim asıl sırtıma ne tepki vereceklerdi? Changbin kremi açtı biraz kendi eline aldı felixe verdi sağlam olan kolumu tuttu kaldırdı.morluk olan her yere sürdü can acısı ile gözlerimi kapattım

_

Nerdeyse bütün heryerime kremi sürmüşlerdi eksiksiz kalmadan sırtımı görmüşlerdi ama hiç bir şey demediler yavaş şekilde sümüşlerdi şimdi en acılı yere elime gelmişti changbin makas yardımı ile sargıyı açtı ortadan kestiği için hemen açılmıştı dikkatle tuttu aşağı indirdi.parmaklarım titreme seviyesini arttırmıştı elim tamamen ortaya çıkınca ikisi mosmor olan parmaklarıma ardından birbirlerine baktılar kanları çekilmiş gibi bembeyaz olmuşlardı parmaklarım şişmişti biraz.changbin fısıldayarak bir küfür savurdu kremi aldı elime döktü krem dökülmesi ile ufak çığlık atmam bir olmuştu yavaştan elini koydu kremi gezdirdi.

Felix,tahta gibi bir şey lazım changbin parmakları için sabitlememiz gerek.

Changbin,nerden bulacağız?

Felix,bahçeye bakayım mi?

Chsngbin,dal parçaları dört tane yeterli bulabilir misin?

Felix,evet

Hızla ayağa kalktı koşarak odadan çıktı.

Dışımda ki yaralar kapanacak

Peki ya içimde ki?

İçimde ki yaralar ne olcak?

_______

Sınav haftası yaklaşıyor aşklar.

Kötü bir çöküşteyim...
   

OBSESSİVE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin