Ağlayarak beni bıraktığı yerde duruyordum bacaklarım yanıyordu ve kan sızdırıyordu.etraf öylece hala duruyordu,bu mumlar sönmeden güzelliğini gösteriyor kim bilir bizim için nasıl düşünüyorlar yada kim bilir bunu kullanan kişi hakkında ne düşünüyorlar?
Onlarda benim gibi ağlıyor mu?
Gözyaşlarımı sildim,ayaklarıma baktım,bir kaç yerden kan akıyordu ve çoğu yerde yara oluşmuştu,yatağın üstünde ki bazı güller bacağıma yapışmıştı.
Ayağa kalktım ama bacaklarım sızısı buna engel oluyordu genede destek alarak kalktım banyoya ilerledim ağlayarak,son kez mumlara baktım onlarda bana şahit olmuştu nasıl mutsuz olduğuma güçsüz olduğuma.
Aklıma bir anda rüyam geldi;ailem bana güçsüz diyordu Lee jisung diyordu.
Sahi ailem beni hiç mi sevmedi?
Banyonun kapısını açtım,yavaş adımlarım ile içeri girdim.
Hem elim hemde ayaklarım hemde dudağım acıyordu.
Küvetin içine suyu açtım yavaştan üstüme gelmeyecek şekilde bacaklarımın kanını temizledim inliyerek ağlamaya başladım canım çok yanıyordu.
Araya hıçkırıklarımda girdi,artık ölmek istiyordum yaşamak bana haramdı.
Suyu kapattım kaymamak için küveti tuttum tek ayağımı çıkarttım.
Daha sonra diğer ayağımı çıkarttım.
Yavaştan ilerledim elime bir havlu aldım olduğum yere eğildim,sulu bacaklarımı sildim.
Ardından havluyu kirliye attım kapıya ilerledim,açtım ve karşımda korumayı gördüm kolumu sert şekilde tuttu beni sürüklemeye başladı.
Kapının çıkışında da hizmetçi kadın vardı o beni çıkarır çıkarmaz kadın içeri girdim o yürürken beni koşturuyordu.
Merdivenlerden hızla indirdi beni ona doğru götürmeye başladı,oda bana bakıyordu.koruma beni onun önünde durdurdu beni ona hızla ittirdi.ufak bir çığlık atarak kollarımı onun başının yanına koydum köpürcük kemiklerim onun dudaklarına değdi beni belimden tuttu bacaklarımı iki yana açtı,dizlerine oturttu.
Lee know,bebeğim....
Han,ne...istiyorsun?
Lee know,hm!....çocuk.
Bir elini arkama sırtıma koydu bir elini karnımın içine sokup bastırdı,ve bana hızla yaklaştı.
Han,istemiyorum...
Lee know,şuanlık seçim hakkın var....
Karnımdaki elini çekip iki elini kafamın arkasına koydu,beni kendi yüzüne yaklaştırdı.
Lee know,yakında bebeğimiz olcak oğlumuza bir kardeş yapıcaksın.
Han,hayır yapmayacağım!
Lee know,yapıcaksın!
Han,beni buna mecbur bırakamazsın,istemiyorum.
Beni yüzüne daha fazla yaklaştırdı,dudağıma küçük bir öpücük bıraktı.
Lee know,istiyeceksin!
Han,neden lia gibi başka kadınları da altına almıyorsun en azından sana kız çocuk verir ve oğluna yaptığın gib yaparsın kim bilir?
Neden başka bir kimseyi altına almıyorsun girmek isteyen çok vardır....
________
Han koydu lafı geneeee.
❤️
Oy fazla olursa bir bölüm daha atarım canlarımmm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESSİVE LOVE
Fiksi PenggemarSaplantılı aşkı yüzünden herşeyi geri bırakan ve onunla zorla evlenen han jisung