130.Bölüm

193 20 17
                                    

Tam karşımda onun ailesi anne babası duruyordu,hızla nefes almaya başladım.felix elini sırtıma changbin ise omzuma koydu.bedenim titriyordu ne işleri vardı burda?

Gözümden yaşlar aktı.ne yüzle burda olurlardı hayatımı mahveden insanlar nasıl burda olurdu ? Ailem nasıl kabul ederdi.

Aklıma onun yaptıkları geldi yalvarmalarım,çığlıklarım,çabalarım

Korkulu dolu gözlerim ile evde olanlara baktım.onların yerleri bura olmamalıydı.gitmelerini istiyordum,görmek dahi istemiyordum nefret ediyordum hepsinden.donup kalmıştım yaşlar bedenimden titriyerek akıyordu onlar korkunç bir aileydi.

Han,b-bunların ne işi var?

Anneme dönüp baktım.

Han,hayatımı mahveden kişilerin evde ne işi var anne?

Ae-cha,otur oğlum anlatıcaz.

Han,oturmak mı? Onlar burdayken oturmak mı?

Felix,şşş han biz yanındayız.

Han,söyleyin gitsinler lütfen.

Changbin,kraliçem gönder şunları sarayı kirletiyorlar.hala ne hakla gelirsiniz lan siz?

Hoon,bir sakin olun çocuklar.

Felix,sakin olmak mı? Hanın hayatını mahveden kişiler neden burda amca?

Ae-cha,arkadaşınızı seviyorsunuz benim canım kanım ama bizde bilmiyoruz.

Changbin,ne yüzle gelirler? Hala neden oturuyorlar? Ya siz bu insanlarının veledi hana neler yaptı.o piç çocuğun ailesi neden burda teyze?

Felix,siz ne yüzle gelirsiniz?

_bakın biz ger_

Han,gidin istemiyorum sizi sakın bana ne özür dileyin nede konuşun istemiyorum sizi gidin diyorum gidin.

Bir anda onun yaptıkları aklıma doldu çığlıklarım,yalvarışlarım,dövme sesleri.

Beynim karma olmuştu.beynimin için onun bana yaptıkları ile dolmuştu bedenim titriyordu.kulaklarım seslerlerle doluydu geçmişin tekrarını yaşıyordu beynim.nefes alışım zorlandı gözümde ki yaşları bıraktım her baktığım yer bir kalıntı gibi birşey oluyordu.

Elimi kulaklarıma koydum.hala aklımın içinden geçiyordu bu sefer vurdum gidin dedim.

Changbin ellerimi tuttu ama çektim hafif öne eğildim hatta yere oturdum onlardan korkuyordum özellikle oğullarından.duvarın dibine girdim nefesim daha hızlandı kalbim hızla atıyordu.felix geldi ve bana sarıldı.sakinleştirmeye çalıştı.

Changbin,gidin dedim sakın bir daha gelmeyin.

Annem de yanıma eğildi

Ae-cha,han oğlum sakin ol.

Han,anne...gönder gitsinler korkuyorum.

Ae-cha,gidin evden derhal.

Changbin de yanıma geldi.ellerimi tuttu beni kaldırdı.

Changbin,sakin ol han bak siktirip gidiyorlar.

Gözümün önünden geçtiler kapıyı açıp çıktılar.

Hoon,tamam bak gittiler gel.

Babam elimi tuttu hala dişlerime kadar titriyordum.babam beni koltuğa oturttu.

Hoon,şimdi sakin ol ve anlat küçük oğlum o veleti yıllarca çıkmayacağım anlat.

Anlatıp anlatmamak arasında kararsız kaldım.o benim babamdı bir adam bana istediği zaman dokunurdu istediği zaman becerirdi istediği zaman döverdi nasıl derdim bu onun küçük düşmesine neden olurdu ben asla anlatamazdım.

Han,b....ben

________

Minho nerdeğğğğ?????

Sizin bu güzelliğiniz şaka mı aşklarımmmm????♥️♥️

OBSESSİVE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin