Yavaştan gözlerimi açtım başımda ve elimde korkunç ağrılar vardı.
Hafif inledim elime baktım iyice morarmıştı ve inanılmaz ağrısı vardı,içeri gene o adam girdi üstüme baktım değişmişti uzun kazak ve eşorfman vardı gerisi aynı yerde bağlıydım aynı şekildeydim.eline baktım beyaz toz gibi bişi vardı bir poşetin içinde yanıma yaklaştı o beyaz şey neydi?
_hele şükür uyandın eğlencem için kaç saat bekledim.
Poşetin düğümünü açtı komidine koyarak bende kafamı o yöne çevirdim elim sızlıyordu ona ağzımı açması için bağırdım elini bantıma koydu çok hızlı çekerek açtı."ah" diye ses çıkarttım.
Han,benden ne istiyorsun lütfen bırak..
_sevgilin yarına kadar seni bulursa kurtulursun bulamazsa seni köle pazarında satıcam.
Han,ne..hayır yalvarırım bırak
_hadi aç bakalım ağzını
Eline biraz aldı ağzıma getirdi ağzımı sıkıca kapattım kafamı salladım.
_hadi ama aç şu sikik ağzını .
Kafamı daha hızlı salladım ama çenemi sert şekilde tuttu tozu ağzıma yaklaştırdı.
Açmayınca çenemi daha sıktı.çenem çok acıyordu o toz da neydi?
Elinde fazla vardı kırılcak olan ağzımı açtım tozu döktü ardından su içirdi çenemi bıraktı toz boğazımı yakar derece geçti çok iğrenç bişiydi bu.
Ardından telefonunu çıkarttı başım dönmeye başlıyordu her yer karanlıklaşıyordu uçuyor gibiyim nefes alış verişim daraldı.gözlerim kısıldı nefes almaya çalıştım bana ne içirmişti bilmiyorum ama daha fazla istiyor gibiyim.
İnleme sesleri çıkarttım sarhoş gibi bişiydim kendime hakim olamıyorum sesleri bile sonradan duyuyorum.
_hala bulamadın mı Lee know?
Lee know,buluyorum lan buluyorum
_hmm bence hızlanmalısın neden biliyormusun?
Adam hanı gösterdi han kendinden geçmişti nefesi daralıyor inleme sesleri çıkartıyordu.
Sarhoş olmuştu
_çünkü sevgiline ezilmiş haplar içirdim,şuan kafası gidik ve biliyor musun şuan onu sikesim var.
_________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESSİVE LOVE
FanficSaplantılı aşkı yüzünden herşeyi geri bırakan ve onunla zorla evlenen han jisung