Yere bıçak düştü Lee nin elindeki bıçak,ensesine soğuk bişi hissetmesi ile refleks olarak düşmüştü ruhsuzdu hemde çok.bu saaten sonra ne yapacaktı hem birini kaçırmış o kişiye defalarca tecevüz ve şiddet uygulamıştı hemde katildi.
Polisler zafer gülümsemesi yayıldı,han ise bıçağın yere düşmesinden faydalanıp onun elini boynundan çekmişti,ve hızla bir polise sarılmıştı artık güvende idi artık kurtulmuştu o adamdan.
gözlerinden daha çok yaş aktı,elinin ağrıması umrunda değildi isterse şuan kopabilirdi ailesine kavuşuyordu Lee hapise giricekti.o da önce ki hayatına dönecekti ama geçmişi ile bu olanları hiç bir zaman unutmayacak aklının her bir zerresinde olcaktı.polisler Lee knowu duvara yasladı üstünü taradı.polisler ellerini arkadan kelepçe taktı.
Kabus son mu bulcaktı?
Han durmaksızın polisin üniformasın da ağlıyordu.kurtulduğu için çektiği acı için.lee know bir anda ona gürledi;
Lee know,DOKUNMA LAN ONA O KOLLARIN TEK BANA SARILCAK
han korku ile titremeye başladı burnunu çekerek ağlıyordu polis de güven verici şekilde sarıldı.
_şşş jisung geçti korkma
Han,g_gidelim lütfen
Lee know,HAN GİDERSEN SENİ SİKERİM DUYDUN MU
Polis onun ensesinden tuttu duvardan ayırarak dışarı doğru götürdü.
_sakin ol jisung bak geçti.herşey bitti
Han bununla daha çok ağlamıştı adalet yerini bulmuştu bunun için mutlu olsa da ağlamayı bırakmamıştı.
Ağzındaki ve burnunda ki kanlar polisin üniformasına değmişti.
Polis onun sırtını sıvazladı ardından elini omzuna koyup onu yavaştan dışarı çıkarttı çıkartırken de telsizini aldı
_han jisung bulundu tekrar ediyorum han jisung bulundu güvenliğini sağlayacağım.
Dedi ve telsizi geri kabzasına koydu.
Hanı kendi arabasına bindirdi
_jisung eline noldu?
Han,parmaklarım kırıldı
_o mu yaptı?
Han,hayır başka biri yaptı ama o öldü.
_hm anlıyorum peki ya burnun ve ağzın neden kanıyordu.
Han,o-o yaptı.
Polis onun kapısını kapattı kendi şoför koltuğuna oturdu.
_neden yaptı?
Han bunu demesi çok utanç verici olduğunu biliyordu onun için ağlamakla yetindi.
_senden çocuk mu istedi?
Han,e-evet de siz nerden biliyorsunuz?
_senden bir kaç saat önce bir genci daha kurtardık oda şiddet,tecavüz vs. Yapıyormuş.
Han direkt polise baktı aklına Felix geldi o olabilir miydi?
Han,çocuğun dış görüşünüşü nasıl?
_hmm çilli sarı saçlı şirin bir çocuk kahverengi gözlü beyaz tenli
Evet bu kişi o kişiydi Felix Lee Felix.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESSİVE LOVE
FanficSaplantılı aşkı yüzünden herşeyi geri bırakan ve onunla zorla evlenen han jisung