174.Bölüm

159 27 27
                                    

Artık her şey hazırdı.ben hazırdım o hazırdı,sıkı tehtitler hazır,kaçmak için plan hazır.

Aynadan sadece kendime baktım yüzüm buraya gelmeden önce ki gibi ışıl,ışıl yara yok morluk yok.yanımda ki de olmasa çok güzel olabilirdi.

Aynadan o bana ben kendime bakıyordum böyle insan içine çıksak güzel bir evlilik sanarlardı ama nerdeyse bir yıla dayanıyordu benim işkencelerim sürüyordu üstelik uzun giyinebilmiştim.sanırım şansıma ağlamalıyım çünkü parmaklarıma inanılmaz kötü ağrı girmişti.
Acı içinde gözlerimi kapattım.

Beni kendine döndürüp çenemi sıkıca tuttu.kendine bakmamı sağladı.

Lee know,beni iyi anladın mı bebeğim? Kurallarımı anladın mı?

Kafamı salladım, sert şekilde çenemi bırakınca kapı çaldı,içime bir kuşku bir korku doğdu.elini bana uzattı titrek bir şekilde elimi ona Uzattım ve hızlı adımlarla aşağı indik içimde ki bu korku beni öldürmeye yetiyordu.

Hızla merdivenleri indikten sonra hizmetçi kadın kapıyı açtı,gelen kişilere gülümsedim.

Adam da karısı ve benim yaşlarım daki kişi ile geldi.

İlk başta Lee knowa ardından bana baktılar ama aldırış etmeden gülümsediler.

_bay Lee know seni görmeyeli uzun zaman olmuş.

Lee know,ah!evet öyle.

Elimi bırakıp adama sarılınca öylece kaldım benim yaşımda ki erkek yanıma geldi sevecen şekilde tebessüm edip "merhaba" dedi. Bende istfimi bozmadan tebessüm ettim elimi ona uzattım. Aynı şekilde karşılık verdim ve bana kim oldunu sordu.

Orda öylece kaldım esir mi demeliyim?

Yada tutsak..

Veyahut evliyiz.beni bu durumdan o kurtardı.

Lee know,çok sevgili eşim jisung.

_voah know?

Dedi adamın karısı.herkes bizim halimize şaşırıyordu.

Lee know,hadi.masaya buyurun.

Elimi tuttu beni masaya yönlendirdi,sahte bir yüz takmış gibi hissediyorum.

Ağlamak istiyordum.beni masaya narince oturttu o çocukta yanıma oturdu bana tebessüm etti.

_jisung tanışma hikayenizi merak ettim.yemekten sonra anlatırmısın?

Han,elbette.senin adın ne?

_jungkook.

Han,memnun oldum jungkook.

Gerçekten çok şirin biriydi ve bir o kadar da yakışıklı omzundan aşağı uzanan bir dövmesi-kulağında küpeler-ve dudağının kenarında piercing.

Yemeğime döndüm.ama gene konuşmaya başladı.

Jungkook,eline noldu jisung?

Han,bir kaza geçirdim onun için.

Jungkook,geçmiş olsun.

Bacağımın sıkılması için ona döndüm bana sinsice baktı ayakkabısına tekme attım.geri yemeğine döndüm o diğerleri ile konuşmaya dönmüşken ben yemeğime baktım  hayatım belki bir kaç saat jungkook sayesinde değişebilirdi sonuçta burdan kaçacağım için.

Jungkook,jisung beni yanlış anlama ama neden böyle somurtuyorsun?

Kıkırdamamı engelleyemedim.

Han,elim ağrıyor da onun için.

Benimle jungkook da hafif kıkırdadı.

O bana dönünce direkt sustum.gerçekten bu jungkook denilen çocuk sinirli tipi olsa da aslında çok neşeli bir çocuğa benziyordu ayrıca gülüşü de yavru bir tavşan dan farksızdı.

Yemekler yenmiş şimdi ise salonda oturuyorduk nerdeyse bir saat olmuştu eğer kaçamazsam ondan dayak yiyecektim çünkü dediğine  uymamıştım sadece benimde konuşmaya ihtiyacım vardı hepsi bu ben ona bakmasam da onun bana baktığına eminim hiç bişi yapmadığım halde bana sinirleniyordu Lee know çok anormal bir insandı.

Jungkookdan da soğumuş durumdaydım bazen bana yürüdüğünü hissediyordum bana bakışı hiç normal gelmiyordu ilk başlarda normal baksada artık öyle bakmıyor göz teması kuruyordu korkmaya başlamıştım odaya gidip sadece gözlerimi kapatmak istiyordum burdan kurtulmak istiyordum.jungkook ile aynı koltukta oturuyorduk bana yavaştan yaklaşmaya başladı.

Han,naptığını sanıyorsun?

Dedim fısıldayarak.

Jungkook,şşş!

Dedi bana ve iyice dibime girdi nefesimi son zerresine kadar tuttum kendimi.

Sağlam elimi tuttu çenesinin az altında tuttu.

Jungkook,niyeyse senden hoşlanmaya başladım.

Han,ne?

Elimi çekmeye çalıştım bir yandan da ona bakıyordum bize bakıyor mu diye .

Han,bıraksana elimi.

Elimi daha çok çekmeye çalıştım ama parmaklarımdan sert şekilde tuttu.

Jungkook,off hadi ama naz yapma.

Han,uzaklaş benden!

Elimi çekmeye çalıştım bir daha ona baktım.
Artık içimden siktir demeden edemedim.

İki siyah göz tam uzaktan bana öyle bakıyordu ki.korkmadan edemedim.

__________

Jungkooku asla kötülemedim

Aklıma direk o gelince yazdım. Başka isim gelmedi.

Bu arada yarın okul vaaarrrrr...❤️❤️❤️❤️

OBSESSİVE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin