Chuuya Bluetooth kulaklıklarını taktıktan sonra Dazai'yı aradı. Bir kaç saniye sonra esmerin ve arkasından gelen insan sürüsünün sesleri kulaklarını doldurdu.
,, Hazır mısın? " Dazai telefonunu arka cebine soktuktan sonra ablasının ona uzatmış olduğu tepsiyi eline aldı.
,, Hiç olmadığım kadar hemde. " Chuuya elindeki Turta dilimini müşterinin önüne koyduktan sonra tekrar tezgahın arkasına geçti.
İki pastane de gene fazlasıyla aktifti bugün. Öğlen saatleri, genelde bu kadar dolup taşması normaldi. Ve bu kadar kalabalığın ve yoğunluğun arasında planlarını daha iyi hayata geçirebileceklerdi.
Dazai elindeki tepsinin üstünde duran fincanı genç kadının önüne bıraktıktan sonra, tepsiyi kolunun altına almıştı.
,, Buyrun, güzel hanım. Marocchin- "
,, SEN KİME GÜZEL DİYORSUN!? "
Dazai kulağına adeta çığlık atan sahte sevgilisine içinden söverken, aynı zamanda refleks olarak başını yana yatırıp sol omzunu kaldırmıştı. Chuuya iki kulaklığı da taktı fakat Dazai sadece sol kulağına takmıştı.
Kouyou kardeşine dönüp ona sanki türünün son örneği olan bir yarasaya bakıyormuş gibi bakıyordu. Ve bir kaç müşteri de kızıl saçlının haykırışından sonra ona dönmüştü.
Buna karşılık Chuuya sadece kızarıp elini özür anlamında kaldırmıştı.
Dazai boğazını temizleyip kadına göz kırptıktan sonra o masadan ayrıldı.
,, Sen kafayı mı yedin, Chuuya?(!) "
,, Pardon, bir peçete alabilir miyim? "
Dazai ona seslenen adama dönüp başını salladı.,, Benden başka kimseye güzel diyemezsin. " Chuuya bunu utangaç ve sessiz bir şekilde mırıldamıştı. Göz ucu ile ablasını takip ediyordu.
Onca insanın içinde parıldayan bir yıldız gibiydi.
Esmer saçlı istenilen peçeteyi üzerine reçel dökmüş olan adama uzatırken bir kaşını kaldırdı. ,, Niye miş o? "
,, Efendim? " Adam peçete ile beyaz gömleğini daha da mahvederken kafasını Dazai'ya kaldırdı.
,, Size demedim efendim.. Bir peçete daha? " Adam mahçup bir tebessüm ile başını yukarı aşağı salladı.
Bırak iki peçeteyi, on tane peçete bile kurtaramazdı o gömleği.
Chuuya tam açıklayacakken başka bir müşterinin siparişini dinleyip hazırlamak zorunda kalmıştı.
İki genç de görevlerini bitirdikten sonra Chuuya birden tekrar konuştu. ,, Çünkü senin bir sevgilin var. "
Chuuya kesinlikle kıskançlıktan çemkirmemişti. Sadece zoruna gitmişti. Dazai, ona başka erkekler ile flört etmek yasak dediğinde, bunun aynısı onun için de geçerli olduğunu düşünmüştü.
,, Oh, hadi ama. Biz gerçek değiliz, bebeğim. Ayrıca bizim okulun dışında olan herkes ile istediğimizi yapma özgürlüğü veriyorum bize. " Dazai omzunu silkti. ,, Yoksa hayat bana dayanılmaz gelir. "
Kızıl saçlı nedenini bilmiyordu fakat karnına ağır ve sağlam bir yumruk yemiş gibi oldu. Ve duyduğu şeyin hoşuna gitmemiş olması haricinde, kafasına takılan tek şeyin Dazai'nni ona "bebeğim"
demiş olması onun sinirlerini bozuyordu.Chuuya cevap vermek istemedi. Öyleyse öyleydi. Umrunda değildi kesinlikle. Kiminle ne halt yiyorsa afiyetle yiyebilirdi. Kesinlikle hoşnutsuz değildi bu durumdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Rekabet [ TAMAMLANDI ]
Fanfictionİki ailenin yıllardır komşu olması yetmezmiş gibi, bir de karşı karşıya pastane açınca gereksiz ama fazlasıyla ciddi bir rekabete girilmişti. Yaz tatilin de başlamasıyla, oğullarını yanlarında çalıştırmaya karar verdiler. Dazai Chuuya'dan hoşlanmıyo...