Buluşup kafeye geçeli onbeş dakika oldu ve Fyodor şimdiden bıkmıştı. Randevusu kendini Tinder da tanıttığı gibi uzun boylu ve atletik değildi. Aksine, kısa ve tombuldu. Ve konuşma tarzı da, yazışırken yaptığı konuşmalarla uyuşmuyordu. Yanında getirmiş olduğu uzun boylu ve uzun gri saçlı çocuk da geldiğinden beri sadece selam verip sustu.
Şimdiye kadar bildiği tek şey, Pushkin'ni bu randevudan sonra kesinlikle engelleyecekti.
İki kardeş karşı karşıya oturuyordu. Pushkin ve Fyodor yan yana, Dazai ve Ivan adlı uzun saçlı çocuk yan yana. Pushkin hala bir şeyler zırvalarken, Dazai yan gözle Ivan'nı süzdü.
Erkeklere karşı ilgisi olup olmadığını öğrenmek istiyordu. Sonuçta bu güne kadar hiçbir kızdan hoşlanmadı. Tiplerine göre seçip yatağa attı. Bu durum erkeklerle de aynı mı bilmek istiyordu.
Ivan kesinlikle tipi değildi, ama tipinde bir sorun da yoktu. Uzun saçlar, eh, evet. Uzun saçlı kızları da severdi Dazai. Kızlar eller ve dizler üzerindeyken saçlarını eline dolayıp çekmek erotizmi arttırıyordu.
Yüzünü fazla uzun buldu. Öpme isteği uyandırmıyordu. Mavi gözleri... Chuuya'nın gözleri kadar güzel ve büyüleyici değillerdi.
Hayır, Dazai. Karşılaştırma. Onunla karşılaştırma.
Yani kısaca, Ivan'nı seksapel bulmuyordu.
,, Affedersin. Ivan'dı, değil mi? " Uzun saçlı, Dazai'ya tepki vermedi. Gözlerini, uzaklara bakıp da yanındaki boş boğazı bir gram umursamayan Fyodor'a dikmişti. Dazai hafifçe omzunu dürtünce anca dikkatini çekebildi. Ivan, Dazai'ya dönünce, esmer saçlı rahatlayıp gülümsedi.
,, Şey, çayına hiç dokunmadın. Sevmediysen başka bir şey ısmarlayabilirim sana. " Parası ile çocuğun kanına falan girmeye çalışmıyordu. Hatta Dazai'nin cömertliği falan da tutmamıştı. Fyodor beş parasız geldi ve Pushkin de sokakta yatıp kalkıyormuş gibi göründüğünden, herkesin hesabını o üstlendi.
Eh haliyle randevusunun da.
,, Gerek yok. " Ivan fincanı kulpundan tutarak kaldırdı ve dudaklarının arasına koyup, soğumuş olan siyah çayından bir yudum aldı.
Bu tip kesinlikle Dazai'nin tipi değildi. Sohbeti sarmıyor demek isterdi ama sohbet de etmiyordu.
O sıra da Pushkin hala konuşuyordu ve herkes onu dinlememekte ısrarcıydı.
,, Tanrı aşkına, kes sesini. " Fyodor'un sabrı taşınca, sıkıcı olan ortam birden gerginleşti.
,, Tamam ya.. özür. " Pushkin gözlerini devirip önündeki pastayı tıkınmaya başladı.
Şükürler olsun ki ağzını konuşmak için kullanmıyordu artık.
Dazai olanları kırık bir sırıtış ile izlerken, aynı zaman da çayını yudumluyordu.
,, Şey pardon.. "
Siyah saçlı genç gözlerini ona seslenen Ivan'a çevirdi. ,, Acaba değişsek mi? Dazai ile hiç uyuşmuyoruz, ayrıca biraz da sıkıcı- "
Bahsi geçen ağzındaki çayı masanın yanından geçen insanların yürüdükleri yola püskürttü. Elinin tersi ile ağzının kenarını silerken, önüne dönüp kardeşine "dalga mı geçiyor bu?!" bakışı attı.
Buna karşılık Fyodor'un gergin yüz hatları yumuşadı ve abisine kendini beğenmiş bir şekilde gülümsedikten sonra, tekrar Ivan'a dönüp cevap verdi.
,, Memnuniyetle. "
,, Adım Ivan Goncharov. Onaltı yaşındayım ve Musashi lisesine gidiyorum. En sevdiğim renk aslında griydi ama artık gözlerinin rengi. Mor. Ve... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Rekabet [ TAMAMLANDI ]
Fanfictionİki ailenin yıllardır komşu olması yetmezmiş gibi, bir de karşı karşıya pastane açınca gereksiz ama fazlasıyla ciddi bir rekabete girilmişti. Yaz tatilin de başlamasıyla, oğullarını yanlarında çalıştırmaya karar verdiler. Dazai Chuuya'dan hoşlanmıyo...