Rapunzel, Camı Aç

458 46 62
                                    

Dazai'dan başka bir mesaj gelmeyince telefonu elinden bıraktı. Karın üstü uzandığı yataktan indi ve çalışma masasının çekmecesini açtı.

Açıkçası Dazai'nin başarılı olacağından şüpheliydi fakat yine de o çekmecenin içinden çikolatalı gofreti çıkarıp masanın üstüne koydu.

Elleri kalçasında dayalı, bir kaç dakika boş boş bekledi. Bu saatte neden onu görmek istediğini anlamış değildi, ama çok fazla sorgulamak asılsız ve anlamsız sonuçlara yol açar diyerekten, bunu düşünmeyi bıraktı.

Tam da yatağının üstünde duran telefona tekrar uzanıp, esmer saçlı ile dalga geçmek için uzun bir mesaj yazarken, penceresinin dışından tuhaf sesler geldiğini algıladı.

Dazai dikkatli ve ihtiyatlı bir şekilde binadan sarkan sarmaşıklara tutunarak, Chuuya'nın odasına doğru ilerledi. Ayağını herhangi bir cama vurmamak için büyük bir çaba sarf ediyordu. Köklerin bu kadar güçlü ve sağlam olmalarına şükrederek nihayet Chuuya'nın odasına varmıştı.

Esmer saçlı aniden bir beyefendi gibi davranması gerektiğini hatırladı. Düşüp bir tarafını kırma korkusu ile pencere pervazına tutundu ve hızlı ve yumuşak bir şekilde cama vurdu.

Kızıl olan, camın dış tarafından ona bakıp masumca gülümseyen Dazai'ya şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.
Chuuya, Dazai'nin bir peri masalındaki bir prens gibi penceresinin eşiğinde duran beklenmedik görüntüsü karşısında bir kaç saniye dona kaldı.
Hızlı adımlarla oraya yöneldi ve camı iki taraftan da açtı.

,, Bak, perdeni gene açık unutmuşsun. "

,, Sen ne tür bir intihar manyağısı- "

,, Ayh- " Dazai'nin, Chuuya'nın omuzlarından tutunarak içeriye tırmanırken ayağı pencere kenarına takıldı. Kızıl saçlı kollarını Dazai'ya sarıp onu yakalarken, esmer saçlı bacaklarını kaldırıp, kollarını Chuuya'nın boynuna sarılı şekilde kıkırdadı.

Prensin bu raddeden sonra kim olduğu tartışılabilirdi tabii.

,, Sen deli misin? "

Dazai hala kızıl olanın kucağında, onun yüzüne bakabilmek için biraz geri çekildi. Ayaklarını indirip yerle buluşmanın niyetinde değildi henüz.

,, Ne güzel de tuttun sevdiceğini. "

Chuuya kaşlarını çatıp, kollarında tuttuğu, onun hemen hemen iki katı büyüklüğünde olan çocuğa bıkkın bir yüz ifadesi sundu.

,, Üstüme düşüyordun. ", dedi kuru bir şekilde.

Dazai havaya katladığı bacakları heyecanla çırpıp, gözleri kısık gülümsedi. Neşeli bir sesle konuştu.

,, Hadi beni yatağa at! "

,, Sessiz ol, yoksa abim gelir, seni girdiğin camdan tekrar aşağı atar- " Chuuya zorlukla taşıdığı bedeni yatağa istediğinden fazla sert ve biçimsiz atınca, Dazai söylendi.

,, Sen misafirlerini böyle mi ağırlıyorsun?.. " Esmer olan doğrulup yatağın üstünde bağdaş kurdu. Chuuya'nın odasını süzdü.

Hayatında ilk defa sahte sevgilisinin odasındaydı. Chuuya'nın odası erkeksi ve eğlenceli unsurların bir karışımıyla dekore edilmişti. Duvarlar parlak ve koyu renklerin bir karışımına sahipti. Kitaplığı kurgu, kurgu dışı ve manga dahil olmak üzere çeşitli kitaplarla doluydu. Ayrıca duvarda arkadaşları ile çekindiği bir sürü fotoğraflar asılıydı.
Çeşitli müzik albümlerinin sergilendiği birkaç rafın yanı sıra spor ve akademik başarılara ilişkin birkaç ödül de vardı.

Belki biraz göz yorucuydu. Özellikle de Dazai'nin odasına kıyasla.
Esmerin odası modern bir hisle tasarlanmıştı. Duvarlar parlak ve dinlendirici renklerin birleşimiyle boyanarak sakin ve rahat bir atmosfer yaratıldı. Mobilyalar aynı zamanda modern ve şıktı; Dazai minimal tasarım ve pratikliğe önem veriyordu.

Tatlı Rekabet [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin