Sevgilim Olur Musun?

402 48 37
                                    

Bu hale nasıl gelmişlerdi ikisinde bilmiyordu. Hepsi geçiştirdikleri bir söylenti ile başlamıştı. Sonrasında saçma ve küçük bir yalan ile devam etmişti.

Whatsapp de kurulmuş olan okul grupların hepsi onların dedikodularını yapıyordu. Üstelik ikisinin de o gruplarda bulundukları halde. Chuuya çoğu zaman yapılan yanlış dedikoduları düzeltmeye çalışırken, Dazai her bir mesaja görüldü atıyordu.

Ve en kötüsü de, bu dedikoduların çoğu cinselliğe yönelik olmasıydı.

Dazai, Chuuya'nın gruplardan çıkmasını önerirdi fakat kızılın cevabını şimdiden çok iyi biliyordu.

,, Onlara günlerini göstereceğim! "
,, Hayır, bu şekilde çıkarsam söylentileri haklı çıkarmış olurum! "
,, Ama hepsi yalan! "

Chuuya tüm okula hala bakire olduğunu duyurmak istememişti. Ve Dazai'yın da nefes alabilen bir sex makinesi olduğunu göze alındığında...

X: Bunlar komşu da değiller miydi?

Y: Ay, evet! Birbirlerini her gün görüyorlardır!!

X: Gerçekten çok kıskandım ama çok tatlı!

Y: Dazai'yı erkeklerle sevişirken hayal edemiyorum hahahahaha

X: Nefes alsın yeter hesabı HAHAHA

Ve buna benzer muhabbetler devam ediyordu.

Ve en sonunda...

Bandajlı ucube gruptan ayrıldı.

İlginç olansa, Dazai'nin tüm gruplardan cıkmış olmasıydı.
Arka arkaya.
Tek tek.

Ve Chuuya bunu nasıl yorumlayacağını bilmiyordu. Büyük ihtimal ile erkeklerden hoşlanmadığı halde artık tüm okulun onun bir erkek arkadaşının olduğunu düşünmesi ve bunun hakkında pek hoş olmayan şeyler söylemesiydi.

Kızıl olan da Dazai'dan sonra tüm gruplardan çıkmıştı. Çünkü her ne kadar da sahte olsa, sözde erkek arkadaşıydı ve sevgilisi çıkmışsa o ne diye duracaktı ki?

Etik değildi.

Her gruptan teker teker çıktıktan sonra bir rahatlama gelmişti kızıl saçlıya.

Fakat şöyle bir şey vardı ki, Dazai'nin çıkma sebebi tam da buydu. Chuuya'nın da çıkmasını sağlamaktı. Kendini daha fazla yormasın, kimseye laf anlatmasın diye.

Çünkü insanların onun hakkında ne konuşup düşündükleri zerre umrunda değildi.

Ve Chuuya'nın boş çabalarını izlemekten sıkılmıştı. Kendini ne kadar da açıklasa kimse onu görmüyordu.

Herkes ne istiyorsa onu düşünüyordu ve bu saçma düşüncelerinden döndürme çabaları Dazai'yı geriyordu.

En azından adı kadar emindi ki, artık Chuuya da o grupların hiç birinde yoktu. Rahat bir nefes verebilirdi.

___________________

İki hafta geçmişti aradan.

Tatlı Rekabet [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin