Bir Kek Meselesi

402 39 47
                                    

Kunikida sensei, en sevmediği sınıfa giriş yaptı ve girer girmez herkesten ödevlerini çıkarmalarını istedi. Sınıf, fermuar açma ve kağıt hışırdama sesleriyle doldu. Higuchi heyecanla arka sıraya döndü.

,, Ben kazandım, hah! " Sonraki cümleyi fısıldayarak söyledi. ,, Akutagawa ödevlerimi yaptı, iddiayı ben kazandım. " Higuchi göğsünü gerdi ve kocaman gülümseyip, kızıl saçlının yüzüne ödev kağıtlarını tuttu.

Chuuya iddiayı kaybettiği için bir gram bile üzülmemişti. Akutagawa'ya duyduğu gurur bir yana, Higuchi'yi bu kadar mutlu görmeye değdiğini düşünüyordu. Hem, nasılsa bugün kazanacağı başka bir iddia vardı.

,, Kunikida sensei!~ ", diye ciyakladı Dazai, elini havaya kaldırarak.

,, Eğer ödevlerini yapmadığın için saçma sapan bahaneler üreteceksen, hiç boşuna yorulma, Dazai. " Kunikida gözlüğünü düzeltti ve masasına tek tek getirilen kağıtları dosyaya yerleştirdi.

Dazai oturduğu yerden kalktı ve masasının altındaki poşeti çıkarıp, öğretmeninin yanına yürüdü. ,, Kek yaptım. " Matematik hocasına masumca gülümsedi ve poşetin içindeki büyük saklama kabını çıkardı. Kapağını açıp Kunikida'nın burnunun önüne tuttu.

Sarışın saçlı adam şaşkın gözlerle kabın içinde bulunan kakaolu keke baktı, sonra Dazai'ya, ardından da sınıfın geri kalanına. ,, Bugün kimin doğum günü? "

Dazai başını sağa sola salladı. ,, Kimsenin, Kunikida sensei. İçimden geldi, yaptım. İzninizle dağıtmak isterim. " Esmer saçlı genç poşetini içinden bir peçete çıkardı, peçetenin arasına bölünmüş bir parça keki Kunikida'ya uzattı. Öğretmen önce biraz şüpheli baktı, ardından kabul edip keki aldı.

,, Peki, dağıt bakalım. "

Böylece Dazai en arkada olan sırayla başladı ve herkese tek tek kek verdi. Sıra Chuuya'ya gelince, iki genç de birbirlerine şeytanca gülümsedi.

,, Şimdiden eline sağlık. ", dedi Chuuya, keki alırken.

,, Aman dikkat et, yavaş ye. Boğazında kalmasını istemem. " Esmer olan ayrılmadan önce Chuuya'nın kulağına eğildi ve alçak ve baştan çıkarıcı bir şekilde fısıldadı. ,, Hangi oyunu kaybettiğimi gördün, Nakahara? "

Chuuya'nın kalbi hızla atmaya başladı, soru aklında süzülürken yanakları kızardı. ,, O zaman bu günü tarihe yazalım. " diye fısıldadı, sesi hafifçe titriyordu.

İkisi birbirine o kadar yakın duruyordu ki neredeyse burunları değiyordu. Dazai'nin yüzündeki kışkırtıcı bakış onu şeytanın ta kendisi gibi gösteriyordu. Buna karşılık Chuuya kaşlarını çattı ve dişlerini sıktı. Cinsel gerilim elle tutulur haldeydi. Saldırmadan önce zamanını bekleyen iki kurt arasındaki bir çatışmaya benziyordu.

Higuchi onları şaşkınlıkla izledi sonra boğazını temizledi. ,, Uhm... ben de kek istiyorum.. "

Dazai, Chuuya'dan ayrıldı ve Higuchi'ye dönüp gülümsedi. ,, Tabii ki, buyur. " Keki kalanlara dağıtmayı devam etti.

Chuuya keki masanın üstüne bıraktı ve etrafına bakındı. Diğer öğrencileri gözlemledi. Herkes normal bir şekilde kekten bir iki ısırık alıp gülümsüyordu. Kunikida sensei de keki afiyetle yiyormuş gibi görününce, Chuuya'nın burnuna kötü kokular gelmeye başladı.

Bu işin tuhaf kısmı; koku kekten gelmiyordu.

Önünde oturan kıza uzandı ve omzunu dürttü. ,, Higuchi, kek nasıl? ", diye sordu hızlıca.

Sarışın kız ağzı dolu olduğu için eliyle kapatarak konuştu. ,, Gawet iyi. "

,, İyi mi?.. "

Tatlı Rekabet [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin