Yarı smutla başlıyor :'D
İyi okumalar~
_______________________________,, Urgh, Chuu... vücudunun her bir parçası, dudakların, gözlerin... kıçın... içinde olmak bir lütuf resmen.. "
Chuuya'nın kızarık yüzü gerilim yansıtıyordu ama Dazai'nin kucağında zıplamayı bırakacak kadar sinirlenmemişti daha.
,, Oh... Tanrım. Çok ateşlisin... vücudun bir tanrıçanın vücuduna eşdeğer... seni sabaha kadar si- "
,, Dur! "
Kızıl saçlı nefes nefese hareket etmeyi bıraktı ve başını utançla eğdi. Dazai ise kafası karışık, kucağında oturan sevgilisine kaşlarını çattı.
,, Niye, noldu? "
,, Bana iltifat etmen sinirlerimi bozuyor... "
,, Pardon?! " Dazai şaşkınlık ve öfke karışımı ile tepki verdi. ,, Burda seni havaya sokmaya çalışıyorum. Aşağılanmayı mı tercih edersin? O halde.. "
Esmer olan, Chuuya'nın kalçasından tuttu ve deminki hareketlerin devamını getirmek için kızıl saçlının vücudunu hafif kaldırıp indirmeye başladı.
,, Seni pis sürtük... "
Chuuya dişlerini sıktı ve sevişmeye devam edip etmemek arasında gidip geliyordu.
,, Çaresiz bir fahişe gibi sızlanıyorsun ben içindeyke- NH! "
Chuuya, suratına sert bir tokat yiyen Dazai'nin kucağından indi ve sinirle ayaklanıp, üstünde tepinmeye başladı. Dazai bir top gibi kıvrıldı ve kolları ile yüzünü kapatıp koruyabildiğini korumaya çalıştı.
,, AH! Yapma! SENİN DERDİN NE!? Şurda sadece senin tuhaf zevklerine uyum sağlamaya çalışıyorum! "
,, SİKTİR! Belki o zavallı küçük balık çubuğunu nasıl kullanacağını bilseydin inlemem için daha fazla nedenim olurdu! "
Dazai iç geçirdi ve ona arka arkaya tekmeler atan bacağı tutup aşağı çekti. Chuuya dizlerinin üzerine düşünce, esmer saçlının bıkkın yüz ifadesi ile karşı karşıyaydı.
Dazai iç çekti. ,, Böyle devam edersek balık çubuğum sönecek. "
,, Yo, olamaz. Başladığın işi bitir, bok parçası! "
Esmer gencin gözleri genişledi. Kısa boylu sevgilisinin tekrar üstüne çıkmasını, sertleşmiş penisi tutup deliğine yavaşça tekrardan sokmasını kırmızı yanaklarla ve titrek solunumla izliyordu.
Chuuya iki elini de Dazai'nin geniş omuzlarına koydu. Yavaşça çıkıp inerken sessiz ve boğuk inlemeler kaçırdı ağzından. Dazai ise başını arkaya attı ve zevkten sesli nefes verdi.
,, Tanrım.. Chuuya, sen gerçekten- "
Kızıl saçlı eliyle Dazai'nin ağzını kapattı. ,, Kes sesini. "
Böylece seksin devamında ağızdan çıkan tek şey Dazai'nin oflayıp püflemesi ve Chuuya'nın iniltileriydi...
________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Rekabet [ TAMAMLANDI ]
Fanfictionİki ailenin yıllardır komşu olması yetmezmiş gibi, bir de karşı karşıya pastane açınca gereksiz ama fazlasıyla ciddi bir rekabete girilmişti. Yaz tatilin de başlamasıyla, oğullarını yanlarında çalıştırmaya karar verdiler. Dazai Chuuya'dan hoşlanmıyo...