Sadomazo Diyorlar Ona

223 27 75
                                    

Tüm gün boyunca Chuuya, Dazai'ya yüz vermemeye yemin etmiş gibiydi. Derslerde arkasını bir kez olsun dönmedi. Dazai onunla konuşurken onu dinlememezlikten geldi ve teneffüs zamanı gelince sınıftan onsuz çıkıp, Akutagawa ve Higuchi'yle zaman harcamaya gitti.

Dazai gayet de farkındaydı. Kızıl saçlının ona neden soğuk yaptığını biliyordu. Onun evinden bir şey çaldığı için ona kızgındı. Eh, Dazai hak veriyordu elbet. Kim böyle bir şeyi alttan alırdı ki? Dün geceki kısa telefon konuşmasından sonraki gün Chuuya'nın onun boynuna sarılacağını düşünmemişti zaten. Hadi ama, bahsettiğimiz Chuuya'ydı.

Ota boka sinirlenen Chuuya.

Dazai, kolları göğsünde birleşik, duvara yaşlanmış ve biraz da canı sıkkın bir halde teneffüsün hatta okulun bitmesini bekliyordu. Bitmesini bekliyordu ki okuldan sonra hemen eve uğrayıp, o zarfı alıp, Chuuya ile köprünün altında buluşabilsin.

,, Dazai-kun! "

Nikolai'nin yüksek ve neşeli sesi Dazaiyi düşüncelerinden aldı. Esmer saçlı başını kaldırdı ve ona doğru gelen çocuğa gülümsedi.

,, Naber? "

,, İyi. Bakiyorum sen de teksin bugün? Hani mini minnoş sevgilin? "

,, O bugün arkadaşlarıyla takılmak istedi. " Dazai'nin üstün oyunculuk yeteneği sağ olsun, ortada hiçbir sorun yokmuş gibi Nikolai'nin yüzüne masumca gülümsedi.

,, Anladım. Aslında, seni burda tek yakalamak iyi oldu. Senden bir ricam olacak.. " Nikolai iki işaret parmağını da birbirlerine bastırdı ve alt dudağını dişledi.

,, Nedir? "

,, Fyodor ile beni ayarlasana.. "

,, He?.. "

,, Ya.. ne yaparsam yapayım, bir türlü bana aşık ettiremiyorum. Ne zormuş arkadaş senin kardeşin! "

Dazai'nin dudaklarında alaycı bir gülümseme belirdi. ,, Ne yapabilirim ki? "

,, Hadi ama! Sen kardeşini benden daha iyi tanıyorsun. Ne yapmam gerek de Fyodor ayaklarıma kul köle olur? "

,, Öncelikle Fyodor ayakkabı bağcıklarını bağlamak için bile dizlerinin üzerine çökmez, onu unut. Ama yani " Dazai omzunu silkti. ,, onu etkilemek istiyorsan.. onun bir tür  sadomazoşizim takıntısı var. Arama listesinde yazan şeylerden öğrendim. Acı çekmeye ve çektirmeye karşı bir tür ilgisi var sanırım. "

,, Anladım... "

,, ... "

,, ... kırbaçların fiyatı ne kadar, biliyor musun? "

Dazai gözlerini şaşkınlıkla kırpıştırdı ve başını hayır anlamında salladı.

,, Tüh.. neyse. Yardımın için sağ ol! "

Tam da o saatlerde Yosano babasına yardımcı olmak adına çoğu işi tek başına üstlenmişti. Bazen pastaneye sinir bozucu tipler de geliyordu. Kadın çalışanlarala alay eden, Yosano'nun deyimiyle "bizon tipli angutlar". Ama onları hadlerini bildirdikten sonra gönderiyordu.

Tatlılarını bitirip gidenlerin boş tabaklarını toplarken karşıya küçük bir bakış attı. Kızıl saçlı sevgilisiyle göz göze gelince şaşırdı. Bu asla gerçekleşmeyen bir senaryoydu. Kouyou tek bir bakışmanın bile yakalanmaması için dikkat ederdi. Yosano yutkundu ve gözlerini başka yöne çevirdi.

Acaba abisiyle konuştu mu?..

Kirli tabakları mutfağa götürürken cebindeki telefonun titrediğini hissetti.

Tatlı Rekabet [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin