⋆ Oneus - To be or Not to be
⋆ Oneus - Come Back Home
⋆ E-last - Tears of Chaos
⋆ E-last - Dark Dream
⋆ Red Velvet - Oh BoyEllerim dudaklarımda somurtkan bir ifade ile düşünüyordum. Bu halimi farkeden Yeonjun yanıma oturmuş ellerini ellerime koymuştu.
"Çok fazla düşünüyorsun, aranız düzelmedi mi?"
"Düzeldi ama ona düşünmem gerektiğini söyledim, algılarım tamamen kapanmış gibi hissediyorum, verdiğim süreyi boşa harcıyorum."
Yeonjun güldüğünde kaşlarım çatılmıştı.
"Düşünmek için bir süre sınırı yoktur Beomgyu. Taehyun'un da senden kısıtlı bir süre beklemediğine eminim." Taehyun'dan bahsederken göz devirmesine kıkırdamıştım. "Yani istediğin kadar düşün, doğru hissetirene kadar düşün. Seni en iyi tanıyan yine sensin Beomgyu, biz seni senin bize gösterdiğin kadar biliyoruz."
Yanındaki aynaya uzanmış ve saçlarını düzeltmeye başlamıştı.
"Yani doğru zamanın ne olduğuna senin karar vermen ve benim de ateşli erkek arkadaşımla buluşmam gerek."
Havadan attığı öpücük ile tebessüm etmiş ve el sallamıştım. Kapı sesi ise düşüncelerimin yine dağılmasına sebep olmuştu. Biri beni yönlendirmeden bir şeyleri yapabileceğimi hissedemiyordum şuan.
Doğru zaman neydi ki?
Buna nasıl karar verebilirdim?
Fazla zamanımız kaldı mı?
🌬️🎐
"Anne..."
Sesimin titremesi kaçınılmazken babam annemin dediğine iğrenç bir şekilde sırıtmıştı.
"Neresiymiş senin sınırların."
Üstünlük kurma kavgası gibi ikiside birbirine aşağılayıcı bakışlar atıyordu.
"Mesela ben bir çocuğu annesinden tam 5 sene boyunca ayırmam Daejung."
Topuklu ayakkabılarının sesi evde yankılanırken babamın yüzünde hala hiçbir mimik oynamıyordu.
"Ya da zorla istemediği biriyle evlendirmem."
"Neden evlendirdiğimi bilmiyor gibi konuşma Kim." Yavaş yavaş sinirlerinin oynadığı belli oluyordu.
"Taehyun bir piç gibi erkek biriyle sevgili oldu. Ve tahmin et o sevgili olduğu piç kimin oğlu."
Bunları derken ayağını koyduğu sırtıma daha da bastırıyor annemle göz temasını kesmiyordu.
Annem ise sırıtarak babama yaklaşmış ve ittirerek sırtımdaki ayağının kesilmesini sağlamıştı. Sonuna rahat bir nefes alarak yerimde doğruldum.
"Bu düşünceli tavırlarını yer miyim sanıyorsun? Beni en yakın arkadaşımla aldatan, gay barlardan topladığım Daejung pekte düşünmezdi çünkü. Sen ne beni ne de çocuklarını düşünüyorsun, bencilin tekisin. Yönetemeyip bok yoluna sürüklediğin şirketi şimdi oğlum ile kurtarmaya çalışıyorsun."
Babamın yüzü duydukları ile öyle bir kızarmıştı ki anneme doğru bir adım atmışken durdurdum.
"Asıl sınırını bilmesi gereken sensin Kim Hyoyeon! Ben normal olan çocuğumu kendimden çok seviyordum ama o da gitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
28 reasons ' Taegyu
FanfictionSeninle çocuk gibi oynuyorum. Gölgen gibi etrafındayım ve sana fısıldıyorum.