"Kaybeden hep bendim, şimdi sıra sende."
⋆ Jimin - Like Crazy
⋆ Red Velvet - Zoom
⋆ Oneus - Same ScentZayıf tavandan damlayan su damlaları ortamdaki sessizliği bozuyordu. Siyahlı gözlerini zar zor açtığında vücudunun ne kadar uyuşuk olduğunu hissetti. Her şeyi ağrıyor bir şeyi onu olduğu rahatsız yerde tutuyordu. Bilinci açıldığında ellerindeki ve ayaklarındaki ipi farketmiş hızlıca etrafına bakınmıştı. Kafasını çevirmesiyle Beomgyu'nun babasıyla karşılaşması bir olmuştu.
"İyi uyudun, biraz daha uyanmasan kurşuna dizecektim seni." Söylediği şeyle yutkunan genç yanındaki Beomgyu'yu görmesiyle gözlerinin sonuna kadar açıldığını fark etti.
"Beomgyu... Ne işim var burda benim? Bırakın beni."
Söyledikleriyle babalı oğullu gülmeye başlayan ikili ile tedirginliği artmıştı. "Karıştırmakta haklısın bende arada karıştırıyorum." Dediği ile kaşlarını çatmıştı siyahlı. Yanına yaklaşan Beomgyu ile gözlerine yalvarırcasına bakmıştı. En son birlikte her şeyi çözmüş, bekleme işimi boş verip sevgili olmuşlardı. Sırtından bıçaklanmayı hiç beklemiyordu.
Kahverengi saçlı ellerini çenesine koyarak ukala bir tavır takınmıştı. Ne kadar ihaneti derinlerine kadar hissetse bile güzelliği karşısında kalbinin hızlanmasına engel olamamıştı siyahlı.
"Çok yakışıklısın, Beomgyu yerine benim ol."
Dediği ile Taehyun'un kafası daha a karışmıştı.
"Beomhan ben."
Neler olduğunu biraz biraz çözmeye başlayınca zamanı olmasa da ihanete uğramadığını anlamak rahatlık vermişti ona. Yaşanacaklardan haberi yokmuşcasına surat ifadesi yumuşadığında Beomhan'ın Beomgyu'ya göre daha ince bir sesi ve kısa saçları olduğunu farketmişti.
"Güzelliğim karşısında mest olduğunu biliyorum ama yardım etmen gerek."
Çocuğun bitmeyen ukala tavırlarına karşı göz devirmişti.
"Annen."
Bu sefer duyulan ses Beomhan'ın ince sesi değil babasının iğrenç sesiydi.
"Başından beri istediğim annendi." Söyledikleri midesini iyice bulandırırken kusma isteğini bastırıyor karşısındaki adama gözlerindeki nefret ile bakıyordu.
"Sen bana annenin nerde olduğunu söyleyeceksin."
Adamın dediği ile nefret dolu bakışları alaycı bir hal almış sırıtmaya başlamıştı.
"Neden söyleyecekmişim?" Çatallı çıkan sesi Beomhan'ın dudaklarını yalamasını sağlarken karşısındaki iğrenç adamda kendisi gibi sırıtmaya başlamış yavaşça telefonunu çıkarmıştı. Taehyun beklerken gördüğü görüntü ile donmuştu.
"O çok sevdiğin sevgilini kurtarmak istiyorsan tabi."
Söyleyeceği şeyleri toparlayamıyor, öfkeyle hızlıca nefes veriyordu sadece. Kalbi ağzında atarken telefonun ekranı siyaha bürünmüş sevgilisinin dışardan çekilmiş videosu gitmişti. Aptal değildi bunun bir tehdit olduğunu biliyordu fakat şuan kafasındaki dağınık düşüncelerin savrulmasına engel olamıyor, bir babanın çocuğuna neler yapabileceğini yeniden 1. ağızdan öğreniyordu.
"Sen... Sen canavarsın. Orospu çoc..." Küfürü yüzüne yediği sert yumrukla sandalyeyle birlikte yere düşmüştü. Yediği bir tokatla yere sıçrayan kana baktığında sert bir şekilde yutkundu. O adamdan daha çok dövüş bilgisi olsa da şuan hiçbir şey yapamıyor olmak gence çok dokunuyor. Saçlarının çekildiğini hissettiğinde acıyla inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
28 reasons ' Taegyu
FanfictionSeninle çocuk gibi oynuyorum. Gölgen gibi etrafındayım ve sana fısıldıyorum.