ⅩⅩ.

68 6 2
                                    

𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐌𝐚𝐜𝐚𝐛𝐫𝐞

𝟸𝟶𝟸𝟸. 𝚖𝚊́𝚓𝚞𝚜 𝟷𝟾.
𝙱𝚞𝚍𝚊𝚙𝚎𝚜𝚝, 𝙼𝚊𝚐𝚢𝚊𝚛𝚘𝚛𝚜𝚣𝚊́𝚐



How could it end like this?
There's a sting in the way you kiss me
Something within your eyes

Said it could be the last time
'Fore it's over


𝐀 𝐭𝐨̈𝐦𝐞𝐠 𝐭𝐨𝐦𝐛𝐨𝐥. Fülledt a levegő, a fények villognak körülöttünk és mi kint állunk a színpadnyelv ormán. Ő mellettem énekel. Én gitározok.
Mint egy kibaszott álom.
A közönségnek játszom. A lábunknál sikítozó rajongókat nézem, az ujjaim mesteri virtuozitással pattognak a kemény acélhúrokon. Járnak az ajkaim. Énekelek én is, habár a mikrofonom a színpadnyelv tövében áll a ritmuspódiumtól nem messzire.
Nem ott vagyok, ahol lennem kellene forgatókönyv szerint.
Ott vagyok, ahová Ő hívott engem.
Mellém szökken a pódiumra és a refrénbe kezd megint.


Just wanna be

Wanna bewitch you in the moonlightJust wanna beI wanna bewitch you all night


Megnémulok és hátat fordítva neki újra a közönségnek kezdek játszani. Reszket a testem, de nem a lüktető hanghullámoktól. Leveszem a lábamat a hangszóró hátáról. Megfordulok, és elsétálok mellette, a mikrofonom mögé, majd vele énekelem harmóniára a dalszöveget...

It keeps on giving me chills

But I know nowI feel the closer we getTo the last vow....I don't wanna end like this...


Kiről szólnak a dalaid, Tobias?

But the sting in the way you kiss me....

A feleségedről?

Something within your eyes...

Egy régi szerelmedről?

Said it could be the last time...

Vagy rólam?

'Fore it's over!

Vagy rólunk.

Fogsz rólam is egyszer egy dalt írni? Az is olyan lesz, mint én? Melankolikusan vidám, reménytelenül vágyakozó, ártatlan és mégis végtelenül bűnös? Ahol a szöveg nem illik a dallamra? Fogsz énekelni rólam, ha már nem leszek az neked többé, aki eddig voltam? Fogsz rám gondolni akkor, hogyha már nem látod többé az arcomat? El fogod hinni, hogy ami megtörtént közöttünk, valós volt és nem csupán egy álom?
Egy könnycsepp gördül végig a maszkom alatt az arcomon, miközben újra a mikrofonba énekelek.

Just wanna be

I wanna bewitch you one last time with me tonight...

ֆɨռռɛʀֆ' օʀɨɢɨռ | Ghost BandTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang