* Dani szemszöge *
Csak ott álltam mint egy fasz és néztem ahogy elmegy Beki, nagyot nyeltem és fölfelé néztem pislogva majd visszamentem a srácokhoz.
-Miért hagytad elmenni?! - Emelte fel a hangját Viki. - Akkora faszfej vagy, elküldted?!
-Nem küldtem el, de itt a száma. - Nyomtam a kezébe. - Láttad te is, hogy hozzá értem és pofán vágott.. - Motyogtam.
-Mert megérdemelted.. - Vette elő a telefonját azonnal. - Én is most képen törölnélek legszívesebben.
-Gondolom idő kell neki. - Mondta Kevin és elkezdett zabálni.
-Hogy tudsz enni? - Néztem rá kiakadva. - És még én vagyok a faszfej.
-Nem az én csajom volt.. - Vont vállat és evett tovább.
-Ne legyél csicska. - Mondta Matyi sóhajtva.
-Nem akarok beleszólni de, ha elment akkor hagyni kéne. - Mondta Brigi, állkapcsom megfeszült.
-Brigike nem az eszedről vagy híres. - Nézett rá Bence.
-Nem volt jó a kapcsolatotok nem? - Nézett rám. - Rebekával sosem működött köztetek a dolog, nekem ezt mondtad..
-Ne vedd a szádra a nevét. - Álltam fel felborítva a széket és a zsebemből kivéve a cigis dobozt kimentem az étterem elé, hogy rágyújtsak.
* Beki szemszöge *
Nem telt el pár perc és a telefon már csörgött is, felvettem mert tudtam, hogy Viki az.
-Szia. - Szóltam bele.
-Hála istennek, nagyon féltem, hogy kamu a szám és nem érlek el megint soha többet.. - Könnyebbült meg.
-Nem adnék meg neked kamu számot. - Sóhajtva ültem be a kocsimba ami csak pár utcával parkolt arrébb.
-Oda költözhetsz hozzánk. - Sóhajtott. - Vagy is kérlek költözz oda, hogy veled tudjak lenni!
-Rendben. - Mondtam halkan, könnyeim potyogtak. - Nem akarok tovább már egyedül lenni.
-Jól van, édesem! - Mondta halkan és kifújta magát.
***
-Gyerek szobának szántuk de nem jött még össze a gyerek. - Legyintett Viki ahogy megmutatta melyik szobában fogok lakni ideiglenesen.
-Hozok neked ágyneműt, takarót meg párnát! - Simogatta a hátamat.
-Rendben. - Húztam be a bőröndömet és leültem a kihúzható kanapéra, olyan esetlennek éreztem magam.
-Szia, Beki! - Jött be a szobába Gaben mosolyogva és átölelt, most jöhetett haza pár perce mert amikor ide értünk még nem volt itthon.
-Szia!- Öleltem vissza őt mosolyogva.
-Örülök, hogy itt vagy! - Mosolygott. -Főleg Viki!
-Igen, én is örülök! - Tűrtem a fülem mögé vállig érő hajam.
-Olyan furcsa így a hajad! - Nevetett. - Jól áll, csak fura, hogy nem hosszú!
-Köszi. - Mosolyogtam halványan. - Kellett egy kis változás..
-Na itt is vagyok! - Jött vissza Viki egy csomó cuccal.
YOU ARE READING
1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionEz a könyv a II. Kötete a Híres lakótársnak amit szintén megtalálsz a profilomon. ❤️🔥 A sztori folytatódik, Rebeka és Dani az I. Kötet végén csúnya szakításon estek át és a lány az országot járva mindenkinek elmesélve élte át újra és újra kapcsolat...