7. Rész - Sajnálom

930 53 0
                                    

A kocsi ablakai teljesen párásak voltak így gyakorlatilag nem lehetett belátni, szenvedélyesen csókolt Dani. Közel jártunk a célhoz, a csípőmet mozgattam körkörösen és közben a vállaiba kapaszkodtam. Kicsit hangosabban nyögtem ahogy elöntött a forróság, éreztem, hogy Dani is a gumiba élvez zihálva.

-Azt a kurva! - Lihegte és homlokát az enyémnek döntötte.

-Igen! - Lihegtem én is nevetve és átöleltem a nyakát.

-Tudod, Beki! - Tűrte el a hajamat a szemembe nézve. - Sok lánnyal feküdtem le az elmúlt egy évben amit bánok is, de egyikkel sem volt olyan mint veled, bébi!

-Nekem is veled a legjobb a szex! - Néztem a szemébe majd lassan leszálltam róla, elégedetten felsóhajtottam és visszahúztam a bugyimat.

-Egyszerűen az illatodra is már annyira begerjedek mindenek előtt! - Nevetett halkan és lehúzta a gumit majd zsepibe csavarta, hogy kitudja dobni. - És ami utána jön.. - Nézett rám ajkába harapva.

-Az a baj, hogy részeg vagyok és nem tudom, hogy jó döntést hoztam-e most. - Beszéltem halkan és visszavettem a melltartómat is közben.

-Én nem ittam csak azt az egy kortyot a koktélból, ha ez számít! - Nézett a szemembe. - Mert tudom, hogy ettől félsz, hogy én mit fogok gondolni holnap.

-Igen, tényleg attól tartok, hogy megbánod vagy ilyesmi.. - Sóhajtottam és begomboltam a felsőmet.

-Megbánni? - Nevetve húzta vissza az alsóját és a nadrágját. - Beki, ne legyél butus.. Azt bántam volna, ha nem történik ez meg! - Nézett a szemembe.

-Akkor jó! - Mosolyodtam el halványan.

-Így legalább biztos vagyok benne, hogy még mindig szeretsz és Lacika is látta, hogy csak egy szavamba kerül és már a lábaid között is vagyok! - Mosolygott rám önelégülten és a belső combomat simogatta, ellöktem a kezét.

-Erre ment ki ez az egész?! - Néztem rá hülyén. - Hogy növeld az egódat?! - Szedtem össze a cuccaimat.

-Csak kicsi részben, de az volt a lényeg, hogy ennyi idő után is eszméletlen veled a szex! - Nevetett halkan. - Ne legyél már ilyen, bébi..

-Ne bébizz itt nekem, na szevasz.. - Vettem fel a magassarkúmat és kiszálltam a kocsiból, rávágtam az ajtót és visszamentem a szórakozóhelyre és Vikit kerestem.

-Na megdugattad magad? - Jött oda Laci dölöngélve, segg részeg volt.

-Ne most, részeg vagy.. - Sóhajtottam nagyot.

-Te meg egy ribanc.. - Nézett a szemembe. - Papolsz itt nekem, hogy nem vagy kész semmire erre Dani a füledbe súg és már mész vele dugni a kocsiba.. - Nevetett.

-Kérlek ne beszélj így velem. - Néztem rá felvont szemöldökkel. - Korrekt voltam veled és szóltam mert nem akartalak megbántani..

-Legalább élvezted? - Emelte fel kicsit a hangját. - Ugyan olyan vagy mint a többi nő, egy kurva! - Kiabált rám.

-Hé, nyugodj már le, haver. - Jött oda egy srác drakula jelmezben.

-Te hogy reagálnál, ha kezdene fontos lenni egy csaj erre elmegy dugni az exével? - Nevetett, alig állt a lábán. - Mert az a kurva ezt tette! - Mutatott rám. - Undorító vagy!

-Ha még egyszer lekurvázod az intenzív osztályon fogsz ébredni, haver. - Fogta meg a pólójánál fogva Dani és arrébb húzta.

-Dani! - Szóltam rá és oda léptem hozzájuk. - Ne bántsd!

-Nem fogom, nyugi! - Nevetve nézett rám majd Lacira. - Beki hozzám tartozik, sosem lesz a tiéd és ettől nem kurva! - Nézett a szemébe. - Akadj le róla, értetted?!

1 évvel később... || T.Danny FF. Híres lakótárs II. Kötete || ❗️SZÜNETEL❗️Where stories live. Discover now